Ik weet het, ik irriteer me ook enorm aan Zwolle..quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Luco het volgende:
Voor ik het vergeet:
Zwolle. En dan Groningen een boerendorp noemen.
Lekker eerst een beetje kip eten en dan sissen naar meisjes in de driequote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Gulmez het volgende:
Ik bedoel niet de 4 jaar getijden, maar de 3 gezusters (als ik het nu wel goed uitspreek..)
Mentale pijn, denk eens aan al de leuke dingen die je ook kan doen ipv lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg andere tenten waar niet alles in het teken van studenten staat. Zeker in het weekend is het uitgaan heel anders dan op een doordeweekse dag.quote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef Nielsch het volgende:
Groningen is wel een toffe stad om uit te gaan, als je van studenten(kroegen) houdt.
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekendquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere tenten waar niet alles in het teken van studenten staat. Zeker in het weekend is het uitgaan heel anders dan op een doordeweekse dag.
Mee eenschquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |