Doe dan ook plustech squeezebox downloaden, fakevox is tofquote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Luco het volgende:
Klopt, die opende ik daarna. Heb wel meteen 2 albums gedownload
Ja jongens, ik kan dan nietquote:
Bedankt, klinkt opzich wel leuk!quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Luco het volgende:
Gast, na je vorige getroll nemen we je natuurlijk niet serieus maar ik ga het nogmaals proberen.
Ja, we hebben ook hoeren, ja we hebben ook coffeeshops. Dus als je dat zoekt kan je naar Groningen komt. Echter is Groningen veel toffer als je niet zo bekrompen bent en hetzelfde zoekt als in elke andere stad. Gewoon een dag rondslenteren door de Folkinge, Zwanestraat en het centrum is al tof zat. Ga vervolgens uit eten en ga daarna uit tot 7 uur 's ochtends (wat mij meer in je straatje lijkt te passen dan een stad te bezoeken om de dingen die er te zien zijn).
Owh, en beklim de Martinitoren.
Jawel, de Dam, en toen de PC hoofdstraat waar alleen maar dure bakke staanquote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Luco het volgende:
Overigens heb je dus ook niks van Amsterdam gezien als ik dat zo lees
Een dure winkelstraat, poehpoeh... Niks van de Negen Straatjes, de grachten etc gezien dus. De Dam komt iedereen langs. Als je dit ziet als een dagje Amsterdam moet je nog eens aan de mensen in het Amsterdam topic vragen hoe je een echt mooi beeld van de stad kan krijgenquote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jawel, de Dam, en toen de PC hoofdstraat waar alleen maar dure bakke staan, toen wou ik daar een winkeltje in, waar ik door de portier geweigerd werd......
En voor de rest is ADam wel gezellig, normaliter ga ik nooit een bruin cafe in, alleen er was een cafe met allemaal amerikaanse muziek, blues brothers, elvis presley, en dat vind ik opzich wel grappig!.
Ik weet het, ik irriteer me ook enorm aan Zwolle..quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Luco het volgende:
Voor ik het vergeet:
Zwolle. En dan Groningen een boerendorp noemen.
Lekker eerst een beetje kip eten en dan sissen naar meisjes in de driequote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Gulmez het volgende:
Ik bedoel niet de 4 jaar getijden, maar de 3 gezusters (als ik het nu wel goed uitspreek..)
Mentale pijn, denk eens aan al de leuke dingen die je ook kan doen ipv lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg andere tenten waar niet alles in het teken van studenten staat. Zeker in het weekend is het uitgaan heel anders dan op een doordeweekse dag.quote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef Nielsch het volgende:
Groningen is wel een toffe stad om uit te gaan, als je van studenten(kroegen) houdt.
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekendquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere tenten waar niet alles in het teken van studenten staat. Zeker in het weekend is het uitgaan heel anders dan op een doordeweekse dag.
Mee eenschquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekend
quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mentale pijn, denk eens aan al de leuke dingen die je ook kan doen ipv lerenAch hou op over leuke dingen... Huisgenoten lopen al triomfantelijk te niksen en gaan vanavond op stap om te vieren dat ze klaar zijn, maar mijn tentamens moeten nog beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar maar jij bent zo'n stuk weekend tuig...quote:
Dat sowieso. Hoewel ik steeds vaker de woensdagavond het gezelligst vind; op donderdag is het vaak echt te druk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |