Maar straks besmet je ze.quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Nou... Een goededag kan er niet af, als ik aanbied te helpen (de buren die er al langer wonen) hoef het niet terwijl man en vrouw een massief houten kast samen willen verslepen en ze vragen bij het inpakken van de auto voor vakantie niet of de auto aan de kant kan: stel ik het zelf voor dan willen ze er niets van weten.
Zet ikde auto vervolgens aan de kant, om de hoek, dan rent hij als een gek naar de auto om hem te verzetten. Een dankjewel komt er niet af. Pleurt op
.
We hebben wel ergens een holy bible liggen. Maar ik geloof dat die is weggegooid bij het opruimen door mijn oudersquote:
Niets om voor te schamen hoorquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben wel ergens een holy bible liggen. Maar ik geloof dat die is weggegooid bij het opruimen door mijn ouders
Klinkt haast alsof je uit Staphorst of omgeving komt?quote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef janaotj het volgende:
Nog even terugkomend op mijn opmerking over de christelijkheid; ik geloof zelf in God, maar het ging mij daar echt te ver. Zou God echt willen dat je op zondag alleen maar saai op de bank zit? En al die kerken, er was helemaal niets vrolijks aan. En sowieso, een dorp. Iedereen houdt je in de gaten.
Ponponpon is nog ergerquote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Luco het volgende:
Okee jongens, ik heb mijn What The Fuck moment voor de dag weer gehad.
Doe dan ook plustech squeezebox downloaden, fakevox is tofquote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Luco het volgende:
Klopt, die opende ik daarna. Heb wel meteen 2 albums gedownload
Ja jongens, ik kan dan nietquote:
Bedankt, klinkt opzich wel leuk!quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Luco het volgende:
Gast, na je vorige getroll nemen we je natuurlijk niet serieus maar ik ga het nogmaals proberen.
Ja, we hebben ook hoeren, ja we hebben ook coffeeshops. Dus als je dat zoekt kan je naar Groningen komt. Echter is Groningen veel toffer als je niet zo bekrompen bent en hetzelfde zoekt als in elke andere stad. Gewoon een dag rondslenteren door de Folkinge, Zwanestraat en het centrum is al tof zat. Ga vervolgens uit eten en ga daarna uit tot 7 uur 's ochtends (wat mij meer in je straatje lijkt te passen dan een stad te bezoeken om de dingen die er te zien zijn).
Owh, en beklim de Martinitoren.
Jawel, de Dam, en toen de PC hoofdstraat waar alleen maar dure bakke staanquote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Luco het volgende:
Overigens heb je dus ook niks van Amsterdam gezien als ik dat zo lees
Een dure winkelstraat, poehpoeh... Niks van de Negen Straatjes, de grachten etc gezien dus. De Dam komt iedereen langs. Als je dit ziet als een dagje Amsterdam moet je nog eens aan de mensen in het Amsterdam topic vragen hoe je een echt mooi beeld van de stad kan krijgenquote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jawel, de Dam, en toen de PC hoofdstraat waar alleen maar dure bakke staan, toen wou ik daar een winkeltje in, waar ik door de portier geweigerd werd......
En voor de rest is ADam wel gezellig, normaliter ga ik nooit een bruin cafe in, alleen er was een cafe met allemaal amerikaanse muziek, blues brothers, elvis presley, en dat vind ik opzich wel grappig!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |