Jezus hoe moet ik dat nu weten als ik nooit voetbal kijkquote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Goh welke voetbalclub heeft toch Frank de Boer als trainer? Dit weet ik zelfs nog voor iemand die nooit voetbal kijkt op de EK's en WK's na
Ohja, dus als je nooit voetbal kijkt en het je ook geen zier interesseert hoor je dat soort 'basiskennis' wel te hebben?quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe ik ook niet. Maar mensen die niet weten dat Frank de Boer de trainer van Ajax is
Exactquote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ohja, dus als je nooit voetbal kijkt en het je ook geen zier interesseert hoor je dat soort 'basiskennis' wel te hebben?
quote:
Ik weet 't niet. Nergens kan ik openingstijden vinden, dus ik dacht ik vraag maar even. Maar anders fiets ik rond die tijd wel gewoon een rondje.quote:
De paardenschuur bedoel je? Daar kom ik wel 's, maar ik weet niet of die vanmiddag open is. Maar dat is wel een goede. Voor weinig geld krijg je echt veel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
de kapteyn is chill. die bij het vijvertje bij de korreweg schijnt ook goed te zijn
inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef nietzman het volgende:
Elke snackbar is open man, wat is dit voor wereldvreemdheid.
Ja weet ik veel. Ik kom uit een dorp waar nooit iets op zondag open is.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef nietzman het volgende:
Elke snackbar is open man, wat is dit voor wereldvreemdheid.
zelfs geen patatzaakquote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef janaotj het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik kom uit een dorp waar nooit iets op zondag open is.
Vind je het vreemd dat ik nu sinds kort in Groningen woon. Eindelijk ontsnapt aan al die christelijkheid. Alleen de kroegen zijn daar elke dag open.quote:
Maar straks besmet je ze.quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Nou... Een goededag kan er niet af, als ik aanbied te helpen (de buren die er al langer wonen) hoef het niet terwijl man en vrouw een massief houten kast samen willen verslepen en ze vragen bij het inpakken van de auto voor vakantie niet of de auto aan de kant kan: stel ik het zelf voor dan willen ze er niets van weten.
Zet ikde auto vervolgens aan de kant, om de hoek, dan rent hij als een gek naar de auto om hem te verzetten. Een dankjewel komt er niet af. Pleurt op
.
We hebben wel ergens een holy bible liggen. Maar ik geloof dat die is weggegooid bij het opruimen door mijn oudersquote:
Niets om voor te schamen hoorquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben wel ergens een holy bible liggen. Maar ik geloof dat die is weggegooid bij het opruimen door mijn ouders
Klinkt haast alsof je uit Staphorst of omgeving komt?quote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef janaotj het volgende:
Nog even terugkomend op mijn opmerking over de christelijkheid; ik geloof zelf in God, maar het ging mij daar echt te ver. Zou God echt willen dat je op zondag alleen maar saai op de bank zit? En al die kerken, er was helemaal niets vrolijks aan. En sowieso, een dorp. Iedereen houdt je in de gaten.
Ponponpon is nog ergerquote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Luco het volgende:
Okee jongens, ik heb mijn What The Fuck moment voor de dag weer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |