idd nvr get high in ur own supply jatogquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
ik ook main. packs pushen eist zijn tol jwz
Hoezo zijn mensen die ondanks dat ze ziek zijn nog op het werk verschijnen egoistisch bezig?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Ziba het volgende:
Ik heb een hekel aan zieke grieperige mensen die op het werk verschijnen. Het is bijna egoïstisch eigenlijk.
Ja heel egoistisch wel..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Ziba het volgende:
Ik heb een hekel aan zieke grieperige mensen die op het werk verschijnen. Het is bijna egoïstisch eigenlijk.
Wat noem jij ziek. Een snotneusje of een schildklieraandoening?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Ziba het volgende:
Zeker egoïstisch imo. Je steekt (snel) andere mensen aan. Blijf gewoon thuis om beter te worden.
WTF doe je voor werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nu zo verkouden als een aids sletje. Gelukkig hoef ik morgennacht alleen maar 8 uur lang om het kwartier op een knopje te drukken. Srsly
Ik heb een snotneusje egt kk ziek ben ik mar jij toch ook renemooiboi?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat noem jij ziek. Een snotneusje of een schildklieraandoening?
He?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een snotneusje egt kk ziek ben ik mar jij toch ook renemooiboi?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat noem jij ziek. Een snotneusje of een schildklieraandoening?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Ziba het volgende:
Maar nu weten we nog niet wat jij voor werk doet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een snotneusje egt kk ziek ben ik mar jij toch ook renemooiboi?
Johhhh, is Ricko maar. Onze maatschappelijk werk en dienstverlenertjequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar nu weten we nog niet wat jij voor werk doet.
Jaaaaa goed was die hè!quote:
Zeker! Alleen op dat stukje met die hond schrok ik zo dat ik echt een halve meter uit mijn stoel vloog hahaquote:
heh ik mis hier iets!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeker! Alleen op dat stukje met die hond schrok ik zo dat ik echt een halve meter uit mijn stoel vloog haha
Eigenlijk kan jij beter mijn plaats innemen iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Johhhh, is Ricko maar. Onze maatschappelijk werk en dienstverlenertje
Hahaha, hier net zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeker! Alleen op dat stukje met die hond schrok ik zo dat ik echt een halve meter uit mijn stoel vloog haha
Ooooooooooooohquote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Luco het volgende:
Bluurgh, zenuwachtig. Morgen om 0930 een mondeling. Meer dan de heflt heeft het vandaag al gehad (en vrijwel iedereen heeft het gehaald)...
+1quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef ShiningStar het volgende:
Kunnen we vandaag overslaan alsjeblieft?
En morgen ook meteen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef ShiningStar het volgende:
Kunnen we vandaag overslaan alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |