Hehe, weer een echte venco pun postquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Hij deed dat op zijn eigen houtje. Dat is wel knap.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Dit hebben ze daar nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
deze komen uit Belgiëland, sinds wanneer is dit BGT?
Sinds het gras groener is aan de overkant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
deze komen uit Belgiëland, sinds wanneer is dit BGT?
Woodstock was er niets bij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Of Pinokkio, dat geeft wat minder rommel
Jammer dat ie de plank missloegquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.
Ze houden ons aan het lintjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.
niet helemaal mee eensquote:
Nou meid toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef vencodark het volgende:
Het trekt wel de aandacht iig. Ik heb de hele tijd gekeken.
Ik heb sowieso deze aflevering meer gekeken dan normaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef vencodark het volgende:
Het trekt wel de aandacht iig. Ik heb de hele tijd gekeken.
Dat ging snelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nadat ik dit had gezien, ben ik bekeerd
Nog 1 of 2?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef Kimbell het volgende:
Hoe veel auditie uitzendingen komen er nog?
nog 3 nachtjes slapenquote:
Robert is een heldquote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef DjinN het volgende:
Oh en: Niet haten op Robert!Kerel doet gewoon zijn best, op zijn eigen ietwat klunzige maar toch grappige manier
quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]Vooral dat laatste ja, ik baalde stevig gisteren. Alle tv-programma's waren opeens niet zo leuk meer
dit ja. Dan merk je toch ineens hoe belangrijk Fok isquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]Vooral dat laatste ja, ik baalde stevig gisteren. Alle tv-programma's waren opeens niet zo leuk meer
ja echt hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
Hopelijk werkt het vanavond weer. Dit is balen.
Het enige dat ik kan bedenken is Twitter, maar dan zit je met de berichtgrootte die kleiner is. Lijkt me ook minder leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt hoor!
Stel het werkt niet... kunnen we dan niet op een andere manier elders berichten met z'n allen? Ik zit even te denken hoe en waar dan...
hmm ja.. maar goed, het zou iig beter zijn dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is Twitter, maar dan zit je met de berichtgrootte die kleiner is. Lijkt me ook minder leuk.
Voelt niet hetzelfde, maar inderdaad, beter dan niets. Misschien heeft Benny nog een idee. Ik weet niets anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja.. maar goed, het zou iig beter zijn dan helemaal niks.
Oh gemist helaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij zag ik in het voorstukje die man/vrouw mens van vorig jaar, die dacht zo geweldig te zingen, voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |