ditquote:
wie weetquote:
ik ga die chick voor je regelenquote:
vrijheid van meningsuiting, jeweetzquote:
mijn dank is groot, ik beloof haar de eerste 5 jaar niet te consummerenquote:
11quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef vencodark het volgende:
Weg met Robert? No way!
Ok hoe oud is dit meisje?
Waarom vind ik dit een foute opmerkingquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
Het zou soms zo handig zijn als je zo lenig bent
Precies, dat vertelde hij ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze zijn leeftijd had kon hij haar niet optillen?
Waarschijnlijk neit.. je ziet nu al soms dat het een beetje aan de zware kant zitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze zijn leeftijd had kon hij haar niet optillen?
Zal wel normaal zijn in de ballet scene ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ze met die volwassen kerel? Mis match.
Oh gemistquote:
Nee had ik niet, turnsters zijn vaak heel jong.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ze doen het super goed, maar op één of andere manier hou ik hier een vies gevoel aan over. Zo'n jong meisje.
Ik vind het niks. Het staat gewoon niet. Alsof een viezerik met een klein meisje danst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel normaal zijn in de ballet scene ofzo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef FokNederland het volgende:
Maar ook opassen dat hij niks vies doet.
Ik had eerder de associatie grote broer met klein zusje ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Het staat gewoon niet. Alsof een viezerik met een klein meisje danst.
Ik ook, af en toe denk ik 'nah eigenlijk is er niks aan de hand', maar toch, tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Het staat gewoon niet. Alsof een viezerik met een klein meisje danst.
Ja zoiets, ik vond er niets raars of vies aan. Jammer dat mensen dat tegenwoordig meteen denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had eerder de associatie grote broer met klein zusje ofzo
Er is ook niks, maar het staat in mijn ogen gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, af en toe denk ik 'nah eigenlijk is er niks aan de hand', maar toch, toch
Dat jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is ook niks, maar het staat in mijn ogen gewoon niet.
Oke, weer wat geleerdquote:
Ik dacht het niet want ik zie dat het niet zo is natuurlijk. Maar het ziet er gewoon stom uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik vond er niets raars of vies aan. Jammer dat mensen dat tegenwoordig meteen denken.
Jah, nuchtere boeren hadden we vanavond nog niet gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef FokNederland het volgende:
Echt zo'n nuchtere boer echt een baas.
Idem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik had het in de volgende ronde nog wel een keer willen zien
Leuke persoonlijkheidquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef FokNederland het volgende:
Echt zo'n nuchtere boer echt een baas.
Elke aflevering een ander object?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik had het in de volgende ronde nog wel een keer willen zien
Hehe, weer een echte venco pun postquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Hij deed dat op zijn eigen houtje. Dat is wel knap.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Dit hebben ze daar nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
deze komen uit Belgiëland, sinds wanneer is dit BGT?
Sinds het gras groener is aan de overkant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
deze komen uit Belgiëland, sinds wanneer is dit BGT?
Woodstock was er niets bij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Of Pinokkio, dat geeft wat minder rommel
Jammer dat ie de plank missloegquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.
Ze houden ons aan het lintjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.
niet helemaal mee eensquote:
Nou meid toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef vencodark het volgende:
Het trekt wel de aandacht iig. Ik heb de hele tijd gekeken.
Ik heb sowieso deze aflevering meer gekeken dan normaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef vencodark het volgende:
Het trekt wel de aandacht iig. Ik heb de hele tijd gekeken.
Dat ging snelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nadat ik dit had gezien, ben ik bekeerd
Nog 1 of 2?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef Kimbell het volgende:
Hoe veel auditie uitzendingen komen er nog?
nog 3 nachtjes slapenquote:
Robert is een heldquote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef DjinN het volgende:
Oh en: Niet haten op Robert!Kerel doet gewoon zijn best, op zijn eigen ietwat klunzige maar toch grappige manier
quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]Vooral dat laatste ja, ik baalde stevig gisteren. Alle tv-programma's waren opeens niet zo leuk meer
dit ja. Dan merk je toch ineens hoe belangrijk Fok isquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]Vooral dat laatste ja, ik baalde stevig gisteren. Alle tv-programma's waren opeens niet zo leuk meer
ja echt hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
Hopelijk werkt het vanavond weer. Dit is balen.
Het enige dat ik kan bedenken is Twitter, maar dan zit je met de berichtgrootte die kleiner is. Lijkt me ook minder leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt hoor!
Stel het werkt niet... kunnen we dan niet op een andere manier elders berichten met z'n allen? Ik zit even te denken hoe en waar dan...
hmm ja.. maar goed, het zou iig beter zijn dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is Twitter, maar dan zit je met de berichtgrootte die kleiner is. Lijkt me ook minder leuk.
Voelt niet hetzelfde, maar inderdaad, beter dan niets. Misschien heeft Benny nog een idee. Ik weet niets anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja.. maar goed, het zou iig beter zijn dan helemaal niks.
Oh gemist helaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij zag ik in het voorstukje die man/vrouw mens van vorig jaar, die dacht zo geweldig te zingen, voorbij komen.
dus dit, ik vind Robert een baas!quote:
Robert die het jeugdjournaal presenteerdequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit, ik vind Robert een baas!
En mijn zusje was vroeger als kind verliefd op hem toen hij nog het jeugdjournaal presenteerde hihihi
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Robert die het jeugdjournaal presenteerde.... dat moet haast wel in de middeleeuwen zijn geweest
ja toen was jij nog niet geboren gok ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Robert die het jeugdjournaal presenteerde.... dat moet haast wel in de middeleeuwen zijn geweest
Toen bestond ik niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja toen was jij nog niet geboren gok ik![]()
hij presenteerde het van (even op Wiki gespiekt) van 1983 tot 1989
toen zag ie er zo uit:
[ afbeelding ]
Haha... ze wordt afgestotenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg laatst een boekje van Robert met columns van hem over z'n kinderen. Ik was nog benieuwd naar eventuele verhalen van Charlotte, maar die werd niet bij naam genoemd) alleen jongste 2.
Whehe, nee hij heeft 4 of 5 dochters, en die oudsten zaten al in tienerleeftijd, dus slim genoeg heeft hij die namen niet gebruikt. Bij ukkies van 3 enzo kan het nog netquote:
Heb je nu zo'n snel internet dat je 2 uur te vroeg bent?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Benny hoe lang nog, hoe lang nog?![]()
![]()
![]()
Ik moet eigenlijk vanavond uurtjes schilderen, maar ik mis de live-topics teveel, dus ik ben graag hier
dus dat. Kan dus wel begrijpen dat jij de jaren '80 middeleeuwen noemtquote:
Jij kijkt nu voor het eerst dit topic in voor 20:30 zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je nu zo'n snel internet dat je 2 uur te vroeg bent?
We zwoegen mee vanaf de zijlijn Lutje!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
Ben bang dat ik jullie ff moet laten schieten, denken jullie aan me terwijl ik zwoeg op examens wiskunde en teksten Latijn?
Oe wiskunde, sterkte daarmeequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
Ben bang dat ik jullie ff moet laten schieten, denken jullie aan me terwijl ik zwoeg op examens wiskunde en teksten Latijn?
Goed plan en vaak duurt het ook nog 5-10 min later voor ze beginnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Injetta het volgende:
Ik kijk nog even per seconde wijzer, want dat GTST trek ik niet...
ik wilde net zeggen, HGT is leuk maar die 10 minuten GTST overlap is echt zo kuttquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Injetta het volgende:
Ik kijk nog even per seconde wijzer, want dat GTST trek ik niet...
Vorige week keek ik hier ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kijkt nu voor het eerst dit topic in voor 20:30 zeker?
Met Danny Veraquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu wel
En het is nog steeds een beetje traag merk ik.
Leuk Beatles
Je bedoelt Laura?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
Die foto van die Almeerse kandidate van een paar weken geleden in de Almere Vandaag____!
Na een week ben je nog steeds een newbie danquote:
Ik ben al meer dan 10 jaar een newbiequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een week ben je nog steeds een newbie dan
Ondanks dat ik in hetzelfde dorpje leef ben ik haar nog steeds niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Hollands talent Laura op Stadhuisplein 30 april
"De Almeerse Laura zong de sterren van de hemel bij Hollands Got Talent"
Nee. Gewoon nee.
Dorpjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ondanks dat ik in hetzelfde dorpje leef ben ik haar nog steeds niet tegengekomen.
die vooruitblikken zijn nog ergerquote:
toen ik hier kwam wonen bestond alleen Almere-Havenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dorpje
Er leven hier bijna 200.000 mensen
Oke dan newbie, dan is het je vergevenquote:
Whehe, vroeger had je op 2 of 3 een serie Laat Maar Zitten (ook met Johnny Kraaijkamp) en die brulde altijd 'mijn zus uit Almere Haven'quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen ik hier kwam wonen bestond alleen Almere-Haven
Almere Havenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, vroeger had je op 2 of 3 een serie Laat Maar Zitten (ook met Johnny Kraaijkamp) en die brulde altijd 'mijn zus uit Almere Haven'![]()
straks weer reclamequote:
eerste reclame is pas na 2100quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik pak nog even een biertje nu
Ja bier ja haters
Karina drinkt wel bier maar mogelijk niet thuisquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja bier ja haters
Zijn er hier zoveel bierhaters dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja bier ja haters
Als jij komend seizoen meedoet dan fleurt Almere weer opquote:
quote:
week niet maar voor dat het gezeik begint op vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er hier zoveel bierhaters dan?
Iedereen kent elkaar in Almere, maar deze twee ken ik helaas nietquote:
Welnee, ik drink ook een biertjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
week niet maar voor dat het gezeik begint op vrouwen die bier drinken
Ken jij Benny ook?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar in Almere, maar deze twee ken ik helaas niet
Doet me denken aan het grietje van Patriesquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef Frag_adder het volgende:
ik hoop echt dat dit zoooo slecht wordtmaar het zal wel goed zijn
maar het gitaar spel is om te jankenquote:
dit dusquote:
Dan ben je min. 30 jaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen ik hier kwam wonen bestond alleen Almere-Haven
ooh ja hihi, ik ook nog evenquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar het gitaar spel is om te janken
Duidelijk te horenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
"Zelf gitaar leren spelen via Joetoep"
15 min te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |