ditquote:
wie weetquote:
ik ga die chick voor je regelenquote:
vrijheid van meningsuiting, jeweetzquote:
mijn dank is groot, ik beloof haar de eerste 5 jaar niet te consummerenquote:
11quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef vencodark het volgende:
Weg met Robert? No way!
Ok hoe oud is dit meisje?
Waarom vind ik dit een foute opmerkingquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
Het zou soms zo handig zijn als je zo lenig bent
Precies, dat vertelde hij ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze zijn leeftijd had kon hij haar niet optillen?
Waarschijnlijk neit.. je ziet nu al soms dat het een beetje aan de zware kant zitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze zijn leeftijd had kon hij haar niet optillen?
Zal wel normaal zijn in de ballet scene ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ze met die volwassen kerel? Mis match.
Oh gemistquote:
Nee had ik niet, turnsters zijn vaak heel jong.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ze doen het super goed, maar op één of andere manier hou ik hier een vies gevoel aan over. Zo'n jong meisje.
Ik vind het niks. Het staat gewoon niet. Alsof een viezerik met een klein meisje danst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel normaal zijn in de ballet scene ofzo
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef FokNederland het volgende:
Maar ook opassen dat hij niks vies doet.
Ik had eerder de associatie grote broer met klein zusje ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Het staat gewoon niet. Alsof een viezerik met een klein meisje danst.
Ik ook, af en toe denk ik 'nah eigenlijk is er niks aan de hand', maar toch, tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Het staat gewoon niet. Alsof een viezerik met een klein meisje danst.
Ja zoiets, ik vond er niets raars of vies aan. Jammer dat mensen dat tegenwoordig meteen denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had eerder de associatie grote broer met klein zusje ofzo
Er is ook niks, maar het staat in mijn ogen gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, af en toe denk ik 'nah eigenlijk is er niks aan de hand', maar toch, toch
Dat jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is ook niks, maar het staat in mijn ogen gewoon niet.
Oke, weer wat geleerdquote:
Ik dacht het niet want ik zie dat het niet zo is natuurlijk. Maar het ziet er gewoon stom uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik vond er niets raars of vies aan. Jammer dat mensen dat tegenwoordig meteen denken.
Jah, nuchtere boeren hadden we vanavond nog niet gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef FokNederland het volgende:
Echt zo'n nuchtere boer echt een baas.
Idem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik had het in de volgende ronde nog wel een keer willen zien
Leuke persoonlijkheidquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef FokNederland het volgende:
Echt zo'n nuchtere boer echt een baas.
Elke aflevering een ander object?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik had het in de volgende ronde nog wel een keer willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |