Komt ook wel door Apocalypse Now. Past daar zo goed bij. Gitaartje is haunting, etc.quote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij gaat The End winnen. Wat is er nou zo mooi aan?
A. Volstrekt geniaal nummerquote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Norrage het volgende:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het dan wel grappig dat je voor nummers met een mijn inziens meest oudbollige sound van The Doors kiest. (Roadhouse Blues, Riders on the Storm).quote:Op zondag 15 april 2012 12:40 schreef Norrage het volgende:
The Doors. Nooit echt mijn band geweest, dat orgelgeluid is zo ongelooflijk oubollig (Light my Fire vind ik zo ongeveer het verschrikkelijkste lied wat er bestaat)Maar ze hebben ook genoeg nummers zonder die oubollige sound:
1. Riders on the Storm
2. Waiting for the Sun
3. Roadhouse Blues
4. Spanish Caravan
5. L.A. Woman
Ja, maar die zijn op een andere manier oubollig, lekker bluesy en zo..ook oubollig etc, maar tenminste beetje duister en zo. Vooral Riders staat mijlenver bovenaan bij mij. Gaf ik ook altijd op voor de top 2000 en zo, geniaal nummerquote:Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel grappig dat je voor nummers met een mijn inziens meest oudbollige sound van The Doors kiest. (Roadhouse Blues, Riders on the Storm).
In Riders zit datzelfde orgeltjequote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef Norrage het volgende:
Probleem is: Ik kan gewoon niet tegen dat verschrikkelijke orgeltje...
Ik vraag het want ik heb nooit uitvoerig naar dat nummer geluisterdquote:
Je komt er natuurlijk niet echt omheen, volgens mij gebruiken ze het overal wel. Maar de manier van uitvoering vind ik in Riders dan wel weer goed. Ik ben in het algemeen wel een fan van dat orgel (bij andere bands, vooral in de jazz), maar the manier waarop the Doors het meestal gebruiken is niet aan mij besteedquote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In Riders zit datzelfde orgeltje
Dat mag (gelukkig wel!)quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef Norrage het volgende:
Je komt er natuurlijk niet echt omheen, volgens mij gebruiken ze het overal wel. Maar de manier van uitvoering vind ik in Riders dan wel weer goed. Ik ben in het algemeen wel een fan van dat orgel (bij andere bands, vooral in de jazz), maar the manier waarop the Doors het meestal gebruiken is niet aan mij besteed
of bedoel je Riders on the Sun ?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 08:09 schreef cafca het volgende:
Deze sla ik even over. Heb niet zoveel met Nirvana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |