SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 93% gewijzigd door roos85 op 15-04-2012 10:31:33 ]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Topics' gedeelte mag wel uit de OP lijkt me, daar is de topicreeks wel voor.
Oke, dan moet je ze even bijwerken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef GSMboy het volgende:
En weer ontopic over GTST
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ik zie er niets in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Waarom niet? Het is toch overbodig nu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..
Kan ze nog even genieten van haar bekendheid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom staat die enge Saskia bij de huidige cast???
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef James1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ik denk dat het René Meijer is die nog blijkt te leven ofzo. Of een broer van René.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rene.xmlLand of the free. Home of the brave.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ben je malSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is de thuisbezorgd.nl-man! Hij weet hoe de woonkamer in toko eruitziet en heeft dus alle beveiligingspunten gecheckt.
Het is Raymond, hij wil een grotere rolquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edith die nog kwaad is op Nina omdat ze stiekem naar de wc ging zonder te betalen.,
Die keek inderdaad HEUL verdacht!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ben je malhet is de thuisbezorgd.nl-man! Hij weet hoe de woonkamer in toko eruitziet en heeft dus alle beveiligingspunten gecheckt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar heel mooi.
Ik kan het personage nu wel een beetje waarderen. Het is in ieder geval stukken beter dan Nuran.
Iedereen is stiekem al lang blij dat ze van Danny zijn verlost.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer gaan ze verder op de moord op Danny?
Die Aysen heeft nog steeds in koele bloede iemand vermoord en loopt nog vrij rond alsof er niets gebeurd is., waarom zo een Aysen wel en wordt een leuk personage als wiet voor zo iets weggestopt?
Neukertje van Aysen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Who the fuck is die Raymond.
Ik denk steeds aan van Barneveld.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Komt Martine weer eens boven waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog nergens aangekondigd dat ze in GTST terug keert? Iedereen denk bij elke verhaallijn dat Martine opeens erin meespeelt?
Het kan Martine wel zijn, maar dan gun ik haar geen lang leven in Meerdijk. Ze is ontsnapt, en wordt nog steeds gezocht.
Sjoerd is de stalker. Zo verwerkt hij de dood van Edwin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef datisstom het volgende:
Nina wordt gewoon gek, er is geen stalker.
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Topics' gedeelte mag wel uit de OP lijkt me, daar is de topicreeks wel voor.
Ik vind het vooral schelen met scrollen op een mobielquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Sjoerd is de stalker. Zo verwerkt hij de dood van Edwin.
GTST is gewoon heel slecht als het gaat om politiedingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Hulde aan Bianca en Anton, erg goede slotscene gister!
En die Saskia met dr oude te blije hoofd![]()
![]()
Heerlijk hoe Aysen Bing irriteerde![]()
beetje jammer alleen dat niemand (ja, behalve Maxime) Lucas lijkt te geloven in dat drugsverhaal, kom op zeg! Ze kunnen toch zo merken dat er helemaal geen sporen of vingerafdrukken van Lucas op die tas vol ghb zat.En zo nog weer meer dingen wat erg eh.. raar is bi die politie in Meerdijk
Ik vond het al zo'n slechte intro.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
(de eerste minuut kun je overslaan, dat is reclame)
Al lijken kloppende sinaasappelen me nog boeiender dan dat gedoe met Saskia en Nuran.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Al lijken kloppende sinaasappelen me nog boeiender dan dat gedoe met Saskia en Nuran.
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Frey het volgende:
Al sinds haar exit komen mensen met zogenaamde geruchten dat ze weer terug zou keren.
Je wordt er echt moe van.
al die mensen die hopen dat het weer leuk wordt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe van
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover isquote:
En de meesten hebben nog meer gevoel voor het maken van een soap dan die oelewappers die zich nu bezighouden met die "o zo geweldige verhaallijnen".quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
al die mensen die hopen dat het weer leuk wordt!
Nee, maar zij brengen het ook echt alsof het zo is. Dat is geen speculeren, maar mensen valse hoop geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe van
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Die Mike zit toch achter iedereen aan. Toen hij net in de serie kwam, bleek al meteen dat hij altijd krijgt wat ie wil en graag meisjes afpakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover is
quote:
Raar, zo vind ik het weer wel goed klinken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit is de versie die ze in GTST hebben gebruikt.
En het blijft nog een tijdje zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die Mike zit toch achter iedereen aan. Toen hij net in de serie kwam, bleek al meteen dat hij altijd krijgt wat ie wil en graag meisjes afpakt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vind ik veel mooierquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet gewoon gebruikt?
Ik vind deze toch beter, die rauwe doorleefde stem, ik vond het wel mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet gewoon gebruikt?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:55 schreef GSMboy het volgende:
En deze is helemaal mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herinneren we hem nog?
het eind![]()
![]()
![]()
![]()
Er stond Sjoerd + Rikki = Bramquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op de breaker staat, zag alleen ".... Bram".
'Sjoerd + Rikki = Bram' stond erquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op de breaker staat, zag alleen ".... Bram".
product placing.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
Waarom schrijft iedereen nu op zijn Breaker?
Zij is 24, hij is 30.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nina is toch veel te jong voor Mike? Zij is 22 ofzo? Hij is de broer van Bianca, ergens in de 40?
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig op je breaker schrijven ofzo?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.
Het is ook zo ontzettend geforceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier
Mijn god ik erger me aan Rik, dat overdreven kleffe gedoe met die wc-juffrouw
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zij is 24, hij is 30.
Valt wel mee.
Noud ergert zich dan ook zo te zienquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
dat zijn de kijkers die er de moed inhouden dat het ooit beter zal wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat sowieso
Dat de serie met de huidige verhaallijnen zulke hoge kijkcijfers kan scoren, is mij nog steeds een raadsel
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.
Ik ben het eens met Frey dat de OP er nu erg leeg uitziet. En daarbij geven meer dan 400 linkjes meer sfeer dan het woordje "Topicreeks".quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.
Ik vind het een verademing dat er nu niet meer ruim 400 linkjes naar oude topics erin staan.
De reeks is niet voor niet voor niets in het leven geroepen, daardoor kan je nu oude topic makkelijker terugvinden en deze indien gewenst teruglezen.
Oh dus omdat jij vindt dat het meer sfeer geeft moeten wij onze handen maar verneuken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Frey dat de OP er nu erg leeg uitziet. En daarbij geven meer dan 400 linkjes meer sfeer dan het woordje "Topicreeks".
En waarom was het nodig? Omdat mensen die op hun mobiel zitten te internetten () er last van hadden bij het scrollen
Niet alleen recht maar Frey heeft in zijn eentje de op voor ons toen inelkaar gezetquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.
Ik vind het een verademing dat er nu niet meer ruim 400 linkjes naar oude topics erin staan.
De reeks is niet voor niet voor niets in het leven geroepen, daardoor kan je nu oude topic makkelijker terugvinden en deze indien gewenst teruglezen.
Het is toch jullie keuze om te gaan internetten op je mobiele telefoon? En daarbij, het is maar 1 pagina per topic, ik snap het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh dus omdat jij vindt dat het meer sfeer geeft moeten wij onze handen maar verneuken?
Wat een niveau zeg.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zie niet in hoe 400 linkjes extra sfeer geeft aan de OP. Niet meer sfeer dan het nummertje #419 in de titel. Ook van mij mogen de linkjes wel weg .
Dat staat toch los van meer dan 400 linkjes in de OP?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is het volgende, dat de plaatjes van de huidige cast en de In Memoriam ook maar moeten verdwijnen?
Nou Frey kan dan wel de OP gemaakt hebben, maar dat wil niet zeggen dat hij maar die beslissing moet nemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet echt ergens over laat Frey maar beslissen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou Frey kan dan wel de OP gemaakt hebben, maar dat wil niet zeggen dat hij maar die beslissing moet nemen.
Dat is het helemaal niet! ben dat gezever "dat is voor de mensen die al jaren posten" echt beu!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze we gaan de boel overnemen instelling weer ja
Kop op Roos echt ?
Dat dus!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef kwiwi het volgende:
Gebruik een deel van de nieuwe ruimte gewoon voor iets anders leuks over gtst, iets dat écht wat toevoegt.
Maar inderdaad, op mobiel is het zo veel beter.
Nee hoor, is niet nodig..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maak dan zelf een OP, als het je niet aanstaat
Ligt maar net aan wat voor mobiel je hebt. Die met touchscreen zijn het probleem niet zo, maar wanneer je er eentje hebt met een trackpad dan schiet het ook gewoon echt niet op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt ook wel mee zit ook vaak zat op de mobiele site maar even met je duim het scherm omlaag duwen is toch ook niet zo erg.
Dat werkte nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef alors het volgende:
Ik heb ook al eens voorgesteld om als tussenweg het dan in een spoiler te doen, dan zijn ze er nog wel, en kun je em openklikken. En degene die er geen behoefte aan hebben, hebben er dan ook geen last van...
Kom gaan we even samen in 10 willekeurige slowchats posten dat ze de op moet aanpassen oke?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet! ben dat gezever "dat is voor de mensen die al jaren posten" echt beu!
users die minder lang mee posten zijn echt niets minder waard.
Ik heb geen idee wat de geschiedenis is. Maar stemmen lijkt me best een goede optiequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom gaan we even samen in 10 willekeurige slowchats posten dat ze de op moet aanpassen oke?
Nee even serieus., je weet best gezien de gechiedenis hier waarom peter en frey zo reageren.,
toen we opeens van users geen verhalen over vroeger meer mochten posten![]()
dat gedoe met die twee topics doen lekker uitgewerkt heeft dat he.
Het is natuurlijk ook logisch dat men blijft posten in de reeks. Als er een nieuwe gemaakt was waar gepost kon worden waar ook de oude verhalen voorkomen, zou dat misschien anders liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom gaan we even samen in 10 willekeurige slowchats posten dat ze de op moet aanpassen oke?
Nee even serieus., je weet best gezien de gechiedenis hier waarom peter en frey zo reageren.,
toen we opeens van users geen verhalen over vroeger meer mochten posten![]()
dat gedoe met die twee topics doen lekker uitgewerkt heeft dat he.
Okayquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb dat eens geprobeerd, maar het ging niet.
Denk dat het niet in de spoiler paste.
Is ook gebeurd. werkte niet.,, maar die users die dat doen posten hier al 10 jaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook logisch dat men blijft posten in de reeks. Als er een nieuwe gemaakt was waar gepost kon worden waar ook de oude verhalen voorkomen, zou dat misschien anders liggen.
Wat is dat toch met het elkaar beschuldigen van "wegjagen" hier. Het lijkt wel een stel kleine kinderen dat zich een zandbak probeert toe te eigenen, werkelijk waar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook gebeurd. werkte niet.,, maar die users die dat doen posten hier al 10 jaar?
weetje mij maakt het ook niet zoveel meer uit., al die users zijn toch al weggejaagd .., of laten nu niet van zich horen., mij stoort het niet of er wel of geen topic linkjes in staan., het is gewoon jammer dat beetje bij beetje de oude garde een beetje weggejaagd is hier.,
Willie Nelsonquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover is
Ik heb niet echt een idee wie nou allemaal oud en nieuw zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook gebeurd. werkte niet.,, maar die users die dat doen posten hier al 10 jaar?
weetje mij maakt het ook niet zoveel meer uit., al die users zijn toch al weggejaagd .., of laten nu niet van zich horen., mij stoort het niet of er wel of geen topic linkjes in staan., het is gewoon jammer dat beetje bij beetje de oude garde een beetje weggejaagd is hier.,
Veel nieuwe users zijn ook weggejaagd door zulk gedoe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou, iedereen weer lief tegen elkaar
Spoilers 23 t/m 27 AprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gaat prima.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb dat eens geprobeerd, maar het ging niet.
Denk dat het niet in de spoiler paste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Geniaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
De volledige laatste aflevering van The Restless Years
(de eerste minuut kun je overslaan, dat is reclame)
Lijkt me niet, ze hebben in het verleden weleens gepraat over hun rol en dat de schrijvers ze weinig ruimte gunnen, was in verband met het vertrek van Wilbert Gieske (Robert) die de schrijvers verzocht hem wat meer en actievere verhaallijnen te gunnen. Hem werd te verstaan gegeven dat dit het was en dat het nauwelijks zou veranderen. Daaruit trok hij zijn conclusies.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik meer met acteurs te maken op hun eigen verzoek. Bartho Braat doet een heleboel dingen naast GTST en ga er vanuit dat voor Laura hetzelfde geld.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat er gebeuren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef GSMboy het volgende:
Over deze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat er gebeuren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Gaat prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:Nou fijn dat het jou wel gelukt is, zowel static als ik hebben hierin een poging gewaagd, en toen lukte het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ afbeelding ]
Zal het zo in de OP zetten, dan staan zowel de linkjes naar de oude topics erin en de link naar de reeks.
Kan je dat sub van de link naar de reeks eruit halen? snap niet waarom die in sub moet komen te staan.![]()
Nou ja, 1 ding moet echt absoluut uit de OP en dat is die foto van Saskia.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die kan ik me gewoon nog herinneren, en toen was ik 7 jaar.quote:![]()
![]()
De muziek alleen al is genieten.quote:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Op yt zegt iemand dat marjolein haar contract dit jaar afloopt, maar dat is lulkoek denk ik he?
shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef loezzzje het volgende:
Op yt zegt iemand dat marjolein haar contract dit jaar afloopt, maar dat is lulkoek denk ik he?
shortie:Klopt.. Marjolein wordt ingehuurd door Endemol vanuit haar eigen bedrijf. Hierdoor wordt ze volgens mij gewoon per dag betaald ofzo, waardoor ze niet vastzitten aan contracten waardoor ze na 3 jaar er 3 maanden uit zou moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verhaal hierachter?quote:
Oh en Janine in actie![]()
![]()
In gtst ziet ie er wel te glad uit, en voor de rest is het niet veel soepsquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
smaken verschillen
ik vind het een engn![]()
![]()
Het was het begin van een nieuwe verhaallijn, Ludo was zijn faillisement net te boven en Dian en Huib waren vertrokken. Hij had net een huis gekocht, al waren Janine en hij uit elkaar. De maffiosi met wie hij te maken had gehad, had kennelijk nog een rekening met hem te vereffenen en ontvoerden Nina.quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierachter?
Oh en Janine in actie
Ze lieten dit uitvoeren door Stefano, Ludo's zoon (toen nog wel ja) die ze onder hun hoede hadden na die bomaanslag. Pas later bleek dat Maximiliaan Stefano daar had ondergebracht. Het zou overigens ook kunnen dat hij die ontvoering van Nina geregeld had aangezien hij Ludo leven onmogelijk probeerde te maken sinds die het ouderlijk huis had verlaten met Maximiliaans zwart geld.Een heer met stijl![]()
Dat hij gladjes lijkt komt vooral door zijn gewoonte zich met alles te bemoeien en dan zeggen: ''Het was niet mijn bedoeling om...''quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo en als Mega Toby vind ik hem leuker dan als Mike, minder gladjes![]()
Op zondagavond op RTL Lounge komen alle afleveringen van GTST van de afgelopen week achter elkaar?
Waarom vertelt niemand mij dat.![]()
Geen geklooi meer met RTL Gemist waar je altijd foutmeldingen krijgt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik wist niet dat je RTL Lounge had anders had ik dat wel gezegdquote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Op zondagavond op RTL Lounge komen alle afleveringen van GTST van de afgelopen week achter elkaar?
Waarom vertelt niemand mij dat.![]()
Geen geklooi meer met RTL Gemist waar je altijd foutmeldingen krijgt.Volgens mij op zaterdag ook. Van 12.00 - 14.00 ofzoiets. Moet je maar ff in de gids kijken.
![]()
Welke vrouw je ook nog bij Rik laat komen, het is geen Anita.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Anita wasquote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Frey het volgende:
Welke vrouw je ook nog bij Rik laat komen, het is geen Anita.
Noot noot.![]()
In de 4500ste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
In de 4500ste afleveringAls dat eens waar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben natuurlijk ook maar 1 sauna in Meerdijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Dit deed me erg denken aan toen Laura binnenkwam bij Stan en Linda daar lag.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mij ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Dit deed me erg denken aan toen Laura binnenkwam bij Stan en Linda daar lag.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ja Maxime, dat had je kunnen weten.
"Je bent speciaal, je bent de enige voor mij, je bent sexy, ik wil je ..."
Vertaling: Ik ben even zat van mijn vrouw en heb een neukertje nodig.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
In de 4500ste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef MissJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ditquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Maxime, dat had je kunnen weten.
"Je bent speciaal, je bent de enige voor mij, je bent sexy, ik wil je ..."
Vertaling: Ik ben even zat van mijn vrouw en heb een neukertje nodig.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saskia.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]Ja, want dat hield Nuran en Danny ook tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Best verrassend dat het gedoe met Saskia niet ook weken heeft geduurd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Gelukkig niet zeg, was dat spangas niveau al beu...quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Frey het volgende:
Best verrassend dat het gedoe met Saskia niet ook weken heeft geduurd.
Frey, wanneer is aflevering 4500?![]()
[..]Ze was ooit zwanger van Danny's kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is herkenbaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
ah wat is anton een lul zeg zoals hij nu over maxime praat!
1e: 1990
500e: 1993
1000e: 1995
1500e: 1998
2000e: 2000
2500: 2003
3000: 2005
3500: 2007
4000: 2010
4500: 2012
Gaat steeds sneller..
en pas daarna is ze streng moslima geworden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze was ooit zwanger van Danny's kind.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik wist dat ze "wij?" zou zeggen.
dit in tegenstelling tot dr zusquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
en pas daarna is ze streng moslima geworden.![]()
hoezo er zit elke keer 2 of 3 jaar tussenquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
1e: 1990
500e: 1993
1000e: 1995
1500e: 1998
2000e: 2000
2500: 2003
3000: 2005
3500: 2007
4000: 2010
4500: 2012
Gaat steeds sneller..![]()
![]()
Een Oompa Loompa in Lorena's ...There's a lesson that you always have to learn
Die Nuran moet eens normaal doen zeg.
Zou ook een beetje vreemd zijn, aangezien het nog steeds 5x per week te zien isquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoezo er zit elke keer 2 of 3 jaar tussen![]()
![]()
Anton
Ja en er zitten elke keer 500 afleveringen tussenquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou ook een beetje vreemd zijn, aangezien het nog steeds 5x per week te zien is![]()
![]()
In het begin begon het toch in oktober pas en was het mei al afgelopen? Tegenwoordig beginnen ze al in september en zijn we pas in juni of juli klaar?quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoezo er zit elke keer 2 of 3 jaar tussen❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
'quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In het begin begon het toch in oktober pas en was het mei al afgelopen? Tegenwoordig beginnen ze al in september en zijn we pas in juni of juli klaar?
Ja maar hoezo het gaat steeds sneller ik zie geen verschil![]()
![]()
oops ..quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoezo er zit elke keer 2 of 3 jaar tussenTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
1e: oktober 1990
500e: maart 1993 (2 jaar, 5 maanden)
1000e: november 1995 (2 jaar, 8 maanden)
1500e: april 1998 (2 jaar 5 maanden)
2000e: december 2000 (2 jaar, 8 maanden)
2500: maart 2003 (2 jaar, 3 maanden)
3000: september 2005 (2 jaar, 6 maanden)
3500: november 2007 (2 jaar, 2 maanden)
4000: april 2010 (2 jaar, 5 maanden)
4500: juni 2012 (2 jaar, 2 maanden)
Ik neem terug van wat ik toen straks zei..Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Gaat idd steeds "sneller", logisch ook omdat er steeds meer afleveringen zijn per seizoen. Dit jaar zijn het er 225 naar mijn weten, ook een recordaantal afleveringen binnen 1 seizoenquote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef LetsGame het volgende:
Ik neem terug van wat ik toen straks zei..![]()
![]()
Gewoon GTST kijkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol, inderdaad. Heeft iemand er een foto van?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shortie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maxime ging dan ook te verquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
ah wat is anton een lul zeg zoals hij nu over maxime praat!Wat een verschil vergeleken met vorige week.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef Blondgirl21 het volgende:
Shortie:
Dat is dan weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei ik ook toen ik hem dat hoorde zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Ja Anton, jij lijkt me inderdaad een man die elke vrouw pakt die die krijgen kan.![]()
![]()
Nou, dat vind ik nou weer niet. We hebben nergens kunnen zien dat hij zo een man was, dus ik snap dit niet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Ja Anton, jij lijkt me inderdaad een man die elke vrouw pakt die die krijgen kan.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ik snap niet wat Lorena bedoelde met "kan Jack het gewoon niet wegbezuinigen"?
Zij bedoelde van niet die zaak over die drugs.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Het werd eindelijk gezegd wat wij allemaal denken, dat Rik & Nuran al lang genoeg om elkaar hebben heen gedraaid.
Nuran.
En Lucas & Lorena worden vast weer dikke maatjes binnenkort.
Zelfs in de sauna ben je nog niet veilig.
Volgens mij wonen er maar iets van max. 50 inwoners in Meerdijk, je komt altijd net diegene tegen, die je niet tegen wil komen.
Zet er ook eens een bijfiguur bij in die sauna, is wat realistischer.
(Liefst een mooie meid of voor de dames hier op FOK!, een mooie man)
Valt me nog mee, dat de Thuisbezorgd.nl man niet binnen kwam, om een pizza te bezorgen.
Bianca: 'ik kan u niet betalen nu, ben in m'n nakie.'
De man: 'Geen probleem mevrouw, u heeft toch al online betaald.'
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Als je dat hinderlijke geknipper uitschakelt, jaquote:Op maandag 16 april 2012 23:37 schreef datisstom het volgende:
Ik had al voorspeld dat Mike de stalker was. Krijg ik nu kudos?![]()
![]()
Dat hij Aysen maar moet wegbezuinigen toch ^^?quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap niet wat Lorena bedoelde met "kan Jack het gewoon niet wegbezuinigen"?
Zij bedoelde van niet die zaak over die drugs.![]()
ZOZO,weet je heel goed.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef LetsGame het volgende:
Ik neem terug van wat ik toen straks zei..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:02 schreef kissaa het volgende:
[..]
Als je dat hinderlijke geknipper uitschakelt, ja![]()
ja inderdaad. Oprotten samen met haar zus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef datisstom het volgende:
Wat een stom wijf trouwens, die Nuran.Aandachtshoer.
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja inderdaad. Oprotten samen met haar zus.![]()
Ah, op die fiets, ik vond het al een rare opmerking. Thanx,quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:04 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Dat hij Aysen maar moet wegbezuinigen toch ^^?[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
![]()
Deze leader is toch wel het gezelligst van allemaal, deze versie ook qua shots:
Ludo komt 3x in de opening voor, Laura & Robert in gelukkige tijden, Barbara & Jef als een vers stel, tegenslag tussen Anita en Suzanne, mr Harmsen krijgt een verlengde shot, terwijl Suzanne als eindshot is weggehaald, omdat ze toch al niet meer vast bij de cast meer hoorde (vond dit shot toch niet zo geschikt als eindshot), Rik en Anita die achter elkaar komen, Janine en baby Nina, Robert's mysterieuze shot, Charlie en Morris die lol hebben,Rik die Bowien afwijst en je vervolgens Hedwig opgelucht ziet lachen in het andere shot, Ludo Janine en Nina op een shot als gelukkig gezin, Stefano's debuut in een meesterlijke shot, het shot tussen Roos en Mathilde heeft me ook zo'n omhelsend gevoel en natuurlijk Roos/Guusje die straalt aan het einde.
Ik vind de huidige intro veel beter. Dat fotoboek is gewoon veel te ouderwets.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Beter maakt ze een vakje voor een geweer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Pepperspray zegt het wereldvreemde prinsesje![]()
Ik zou liever een pistool meenemen, is wat effectiever.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Pepperspray zegt het wereldvreemde prinsesje
Ja. En dan een patronenriem als schouderbandquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou liever een pistool meenemen, is wat effectiever.![]()
Omdat Janine hem nog steeds niet gelooft.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom is lucas nou zo boos op janine, omdat ze tegen jack had gezegd dat ie drugs had gebruikt?
Anton.Wéér liegen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja. En dan een patronenriem als schouderband voor je tas![]()
ok, dit wordt een afscheidsneukThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Wat een slechte en niets toevoegende "muziek" weer.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wie ben jij ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Frey het volgende:
Ik vind de huidige intro veel beter. Dat fotoboek is gewoon veel te ouderwets.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja. En dan een patronenriem als schouderband![]()
![]()
Geen beLOFteschotel in elk gevalquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
haha wtf is dat eigenlijk, witlofschotel?![]()
![]()
O ja, ze moesten het vakantiehuisdecor natuurlijk ook weer eens gebruiken.
Wel apart dat je die dieren nu voor het eerst hoort![]()
![]()
Mike werkt op m'n zenuwen.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mike werkt vanaf het begin af aan op m'n zenuwen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
haha wtf is dat eigenlijk, witlofschotel?
omg Kwebbel? Wat is deze?![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Kwebbel.![]()
![]()
![]()
Jammer dan Janine.There's a lesson that you always have to learn
dit wordt neuken Nina en MikeThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Dan gaat Mike weg en dan gebeurt er wat, verrassend zeg.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
wat hoor ik daar voor voetstappen?
Mike die een wolf probeert na te doen?![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Of ze slaat Noud voor z'n harses.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: