SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 93% gewijzigd door roos85 op 15-04-2012 10:31:33 ]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Topics' gedeelte mag wel uit de OP lijkt me, daar is de topicreeks wel voor.
Oke, dan moet je ze even bijwerken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef GSMboy het volgende:
En weer ontopic over GTST
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ik zie er niets in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Waarom niet? Het is toch overbodig nu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..
Kan ze nog even genieten van haar bekendheid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom staat die enge Saskia bij de huidige cast???
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef James1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ik denk dat het René Meijer is die nog blijkt te leven ofzo. Of een broer van René.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rene.xmlLand of the free. Home of the brave.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ben je malSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is de thuisbezorgd.nl-man! Hij weet hoe de woonkamer in toko eruitziet en heeft dus alle beveiligingspunten gecheckt.
Het is Raymond, hij wil een grotere rolquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edith die nog kwaad is op Nina omdat ze stiekem naar de wc ging zonder te betalen.,
Die keek inderdaad HEUL verdacht!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ben je malhet is de thuisbezorgd.nl-man! Hij weet hoe de woonkamer in toko eruitziet en heeft dus alle beveiligingspunten gecheckt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar heel mooi.
Ik kan het personage nu wel een beetje waarderen. Het is in ieder geval stukken beter dan Nuran.
Iedereen is stiekem al lang blij dat ze van Danny zijn verlost.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer gaan ze verder op de moord op Danny?
Die Aysen heeft nog steeds in koele bloede iemand vermoord en loopt nog vrij rond alsof er niets gebeurd is., waarom zo een Aysen wel en wordt een leuk personage als wiet voor zo iets weggestopt?
Neukertje van Aysen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Who the fuck is die Raymond.
Ik denk steeds aan van Barneveld.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Komt Martine weer eens boven waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog nergens aangekondigd dat ze in GTST terug keert? Iedereen denk bij elke verhaallijn dat Martine opeens erin meespeelt?
Het kan Martine wel zijn, maar dan gun ik haar geen lang leven in Meerdijk. Ze is ontsnapt, en wordt nog steeds gezocht.
Sjoerd is de stalker. Zo verwerkt hij de dood van Edwin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef datisstom het volgende:
Nina wordt gewoon gek, er is geen stalker.
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Topics' gedeelte mag wel uit de OP lijkt me, daar is de topicreeks wel voor.
Ik vind het vooral schelen met scrollen op een mobielquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Sjoerd is de stalker. Zo verwerkt hij de dood van Edwin.
GTST is gewoon heel slecht als het gaat om politiedingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Hulde aan Bianca en Anton, erg goede slotscene gister!
En die Saskia met dr oude te blije hoofd![]()
![]()
Heerlijk hoe Aysen Bing irriteerde![]()
beetje jammer alleen dat niemand (ja, behalve Maxime) Lucas lijkt te geloven in dat drugsverhaal, kom op zeg! Ze kunnen toch zo merken dat er helemaal geen sporen of vingerafdrukken van Lucas op die tas vol ghb zat.En zo nog weer meer dingen wat erg eh.. raar is bi die politie in Meerdijk
Ik vond het al zo'n slechte intro.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
(de eerste minuut kun je overslaan, dat is reclame)
Al lijken kloppende sinaasappelen me nog boeiender dan dat gedoe met Saskia en Nuran.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Al lijken kloppende sinaasappelen me nog boeiender dan dat gedoe met Saskia en Nuran.
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Frey het volgende:
Al sinds haar exit komen mensen met zogenaamde geruchten dat ze weer terug zou keren.
Je wordt er echt moe van.
al die mensen die hopen dat het weer leuk wordt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe van
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover isquote:
En de meesten hebben nog meer gevoel voor het maken van een soap dan die oelewappers die zich nu bezighouden met die "o zo geweldige verhaallijnen".quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
al die mensen die hopen dat het weer leuk wordt!
Nee, maar zij brengen het ook echt alsof het zo is. Dat is geen speculeren, maar mensen valse hoop geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die speculaties zijn interessanter en hebben meer fantasie dan de huidige verhaallijnen, dus ik word er echt niet moe van
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Die Mike zit toch achter iedereen aan. Toen hij net in de serie kwam, bleek al meteen dat hij altijd krijgt wat ie wil en graag meisjes afpakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover is
quote:
Raar, zo vind ik het weer wel goed klinken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit is de versie die ze in GTST hebben gebruikt.
En het blijft nog een tijdje zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die Mike zit toch achter iedereen aan. Toen hij net in de serie kwam, bleek al meteen dat hij altijd krijgt wat ie wil en graag meisjes afpakt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vind ik veel mooierquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet gewoon gebruikt?
Ik vind deze toch beter, die rauwe doorleefde stem, ik vond het wel mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet gewoon gebruikt?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:55 schreef GSMboy het volgende:
En deze is helemaal mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herinneren we hem nog?
het eind![]()
![]()
![]()
![]()
Er stond Sjoerd + Rikki = Bramquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op de breaker staat, zag alleen ".... Bram".
'Sjoerd + Rikki = Bram' stond erquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op de breaker staat, zag alleen ".... Bram".
product placing.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
Waarom schrijft iedereen nu op zijn Breaker?
Zij is 24, hij is 30.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nina is toch veel te jong voor Mike? Zij is 22 ofzo? Hij is de broer van Bianca, ergens in de 40?
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig op je breaker schrijven ofzo?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.
Het is ook zo ontzettend geforceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier
Mijn god ik erger me aan Rik, dat overdreven kleffe gedoe met die wc-juffrouw
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zij is 24, hij is 30.
Valt wel mee.
Noud ergert zich dan ook zo te zienquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
dat zijn de kijkers die er de moed inhouden dat het ooit beter zal wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat sowieso
Dat de serie met de huidige verhaallijnen zulke hoge kijkcijfers kan scoren, is mij nog steeds een raadsel
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.
Ik ben het eens met Frey dat de OP er nu erg leeg uitziet. En daarbij geven meer dan 400 linkjes meer sfeer dan het woordje "Topicreeks".quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.
Ik vind het een verademing dat er nu niet meer ruim 400 linkjes naar oude topics erin staan.
De reeks is niet voor niet voor niets in het leven geroepen, daardoor kan je nu oude topic makkelijker terugvinden en deze indien gewenst teruglezen.
Oh dus omdat jij vindt dat het meer sfeer geeft moeten wij onze handen maar verneuken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Frey dat de OP er nu erg leeg uitziet. En daarbij geven meer dan 400 linkjes meer sfeer dan het woordje "Topicreeks".
En waarom was het nodig? Omdat mensen die op hun mobiel zitten te internetten () er last van hadden bij het scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |