Ik vind deze toch beter, die rauwe doorleefde stem, ik vond het wel mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
Waarom hebben ze die dan niet gewoon gebruikt?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:55 schreef GSMboy het volgende:
En deze is helemaal mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herinneren we hem nog?
het eind![]()
![]()
![]()
![]()
Er stond Sjoerd + Rikki = Bramquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op de breaker staat, zag alleen ".... Bram".
'Sjoerd + Rikki = Bram' stond erquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op de breaker staat, zag alleen ".... Bram".
product placing.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
Waarom schrijft iedereen nu op zijn Breaker?
Zij is 24, hij is 30.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nina is toch veel te jong voor Mike? Zij is 22 ofzo? Hij is de broer van Bianca, ergens in de 40?
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig op je breaker schrijven ofzo?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.
Het is ook zo ontzettend geforceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier
Mijn god ik erger me aan Rik, dat overdreven kleffe gedoe met die wc-juffrouw
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zij is 24, hij is 30.
Valt wel mee.
Noud ergert zich dan ook zo te zienquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |