Die kan ik me gewoon nog herinneren, en toen was ik 7 jaar.quote:
De muziek alleen al is genieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef loezzzje het volgende:
Op yt zegt iemand dat marjolein haar contract dit jaar afloopt, maar dat is lulkoek denk ik he?
shortie:Klopt.. Marjolein wordt ingehuurd door Endemol vanuit haar eigen bedrijf. Hierdoor wordt ze volgens mij gewoon per dag betaald ofzo, waardoor ze niet vastzitten aan contracten waardoor ze na 3 jaar er 3 maanden uit zou moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verhaal hierachter?quote:
In gtst ziet ie er wel te glad uit, en voor de rest is het niet veel soepsquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
smaken verschillen
ik vind het een engn
Het was het begin van een nieuwe verhaallijn, Ludo was zijn faillisement net te boven en Dian en Huib waren vertrokken. Hij had net een huis gekocht, al waren Janine en hij uit elkaar. De maffiosi met wie hij te maken had gehad, had kennelijk nog een rekening met hem te vereffenen en ontvoerden Nina.quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierachter?
Oh en Janine in actie
Dat hij gladjes lijkt komt vooral door zijn gewoonte zich met alles te bemoeien en dan zeggen: ''Het was niet mijn bedoeling om...''quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo en als Mega Toby vind ik hem leuker dan als Mike, minder gladjes
Ik wist niet dat je RTL Lounge had anders had ik dat wel gezegdquote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Op zondagavond op RTL Lounge komen alle afleveringen van GTST van de afgelopen week achter elkaar?
Waarom vertelt niemand mij dat.![]()
Geen geklooi meer met RTL Gemist waar je altijd foutmeldingen krijgt.
Anita wasquote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Frey het volgende:
Welke vrouw je ook nog bij Rik laat komen, het is geen Anita.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
In de 4500ste afleveringAls dat eens waar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Dit deed me erg denken aan toen Laura binnenkwam bij Stan en Linda daar lag.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
In de 4500ste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef MissJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
ditquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Maxime, dat had je kunnen weten.
"Je bent speciaal, je bent de enige voor mij, je bent sexy, ik wil je ..."
Vertaling: Ik ben even zat van mijn vrouw en heb een neukertje nodig.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]Ja, want dat hield Nuran en Danny ook tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig niet zeg, was dat spangas niveau al beu...quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Frey het volgende:
Best verrassend dat het gedoe met Saskia niet ook weken heeft geduurd.
[..]Ze was ooit zwanger van Danny's kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is herkenbaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
ah wat is anton een lul zeg zoals hij nu over maxime praat!
en pas daarna is ze streng moslima geworden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze was ooit zwanger van Danny's kind.
dit in tegenstelling tot dr zusquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
en pas daarna is ze streng moslima geworden.
hoezo er zit elke keer 2 of 3 jaar tussenquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
1e: 1990
500e: 1993
1000e: 1995
1500e: 1998
2000e: 2000
2500: 2003
3000: 2005
3500: 2007
4000: 2010
4500: 2012
Gaat steeds sneller..
Zou ook een beetje vreemd zijn, aangezien het nog steeds 5x per week te zien isquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoezo er zit elke keer 2 of 3 jaar tussen
Ja en er zitten elke keer 500 afleveringen tussenquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou ook een beetje vreemd zijn, aangezien het nog steeds 5x per week te zien is
In het begin begon het toch in oktober pas en was het mei al afgelopen? Tegenwoordig beginnen ze al in september en zijn we pas in juni of juli klaar?quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
'quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In het begin begon het toch in oktober pas en was het mei al afgelopen? Tegenwoordig beginnen ze al in september en zijn we pas in juni of juli klaar?
oops ..quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |