Dat werkte nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef alors het volgende:
Ik heb ook al eens voorgesteld om als tussenweg het dan in een spoiler te doen, dan zijn ze er nog wel, en kun je em openklikken. En degene die er geen behoefte aan hebben, hebben er dan ook geen last van...
Kom gaan we even samen in 10 willekeurige slowchats posten dat ze de op moet aanpassen oke?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is het helemaal niet! ben dat gezever "dat is voor de mensen die al jaren posten" echt beu!
users die minder lang mee posten zijn echt niets minder waard.
Ik heb geen idee wat de geschiedenis is. Maar stemmen lijkt me best een goede optiequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom gaan we even samen in 10 willekeurige slowchats posten dat ze de op moet aanpassen oke?
Nee even serieus., je weet best gezien de gechiedenis hier waarom peter en frey zo reageren.,
toen we opeens van users geen verhalen over vroeger meer mochten posten![]()
dat gedoe met die twee topics doen lekker uitgewerkt heeft dat he.
Het is natuurlijk ook logisch dat men blijft posten in de reeks. Als er een nieuwe gemaakt was waar gepost kon worden waar ook de oude verhalen voorkomen, zou dat misschien anders liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom gaan we even samen in 10 willekeurige slowchats posten dat ze de op moet aanpassen oke?
Nee even serieus., je weet best gezien de gechiedenis hier waarom peter en frey zo reageren.,
toen we opeens van users geen verhalen over vroeger meer mochten posten![]()
dat gedoe met die twee topics doen lekker uitgewerkt heeft dat he.
Okayquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb dat eens geprobeerd, maar het ging niet.
Denk dat het niet in de spoiler paste.
Is ook gebeurd. werkte niet.,, maar die users die dat doen posten hier al 10 jaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook logisch dat men blijft posten in de reeks. Als er een nieuwe gemaakt was waar gepost kon worden waar ook de oude verhalen voorkomen, zou dat misschien anders liggen.
Wat is dat toch met het elkaar beschuldigen van "wegjagen" hier. Het lijkt wel een stel kleine kinderen dat zich een zandbak probeert toe te eigenen, werkelijk waar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook gebeurd. werkte niet.,, maar die users die dat doen posten hier al 10 jaar?
weetje mij maakt het ook niet zoveel meer uit., al die users zijn toch al weggejaagd .., of laten nu niet van zich horen., mij stoort het niet of er wel of geen topic linkjes in staan., het is gewoon jammer dat beetje bij beetje de oude garde een beetje weggejaagd is hier.,
Willie Nelsonquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het nummer heet "The Scientist". Origineel van Coldplay, maar ik heb geen idee van wie die cover is
Ik heb niet echt een idee wie nou allemaal oud en nieuw zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook gebeurd. werkte niet.,, maar die users die dat doen posten hier al 10 jaar?
weetje mij maakt het ook niet zoveel meer uit., al die users zijn toch al weggejaagd .., of laten nu niet van zich horen., mij stoort het niet of er wel of geen topic linkjes in staan., het is gewoon jammer dat beetje bij beetje de oude garde een beetje weggejaagd is hier.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel nieuwe users zijn ook weggejaagd door zulk gedoe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou, iedereen weer lief tegen elkaar
Spoilers 23 t/m 27 AprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gaat prima.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb dat eens geprobeerd, maar het ging niet.
Denk dat het niet in de spoiler paste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Geniaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
De volledige laatste aflevering van The Restless Years
(de eerste minuut kun je overslaan, dat is reclame)
Lijkt me niet, ze hebben in het verleden weleens gepraat over hun rol en dat de schrijvers ze weinig ruimte gunnen, was in verband met het vertrek van Wilbert Gieske (Robert) die de schrijvers verzocht hem wat meer en actievere verhaallijnen te gunnen. Hem werd te verstaan gegeven dat dit het was en dat het nauwelijks zou veranderen. Daaruit trok hij zijn conclusies.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik meer met acteurs te maken op hun eigen verzoek. Bartho Braat doet een heleboel dingen naast GTST en ga er vanuit dat voor Laura hetzelfde geld.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat er gebeuren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:03 schreef GSMboy het volgende:
Over deze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat er gebeuren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Gaat prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:Nou fijn dat het jou wel gelukt is, zowel static als ik hebben hierin een poging gewaagd, en toen lukte het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ afbeelding ]
Zal het zo in de OP zetten, dan staan zowel de linkjes naar de oude topics erin en de link naar de reeks.
Kan je dat sub van de link naar de reeks eruit halen? snap niet waarom die in sub moet komen te staan.![]()
Nou ja, 1 ding moet echt absoluut uit de OP en dat is die foto van Saskia.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: