Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Van mij mag je alles wat van mij stief is hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben saai! Eén setje ouders, één broer.
Jouw broer hoef ik echt nietquote:
Jaquote:
Op welke zender is dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word serieus een beetje verdrietig van dat Gepest-programma, vreselijk wat sommige kinderen elkaar aan doen zeg
Die is dan voor de zussen van Maes; ben ik eraf en is zij van haar zussen afquote:
Ja, walgelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word serieus een beetje verdrietig van dat Gepest-programma, vreselijk wat sommige kinderen elkaar aan doen zeg
RTL 4.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Op welke zender is dat?
Ik werd vroegah ook gepest
Afschieten mag ook hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef komrad het volgende:
Beste rechter,
Hierbij vorder ik dat u mijn broer vervangt!
Nu kan het baasje niet meer met zijn balletjes spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net De Rijdende Rechtert van afgelopen week gezien met die Jack Russel zonder ballen; dat was in het asiel waar Baloetje ook vandaan kwam
Liever niet, wil jij mijn zus zijn?quote:
Mag je ook zus worden zonder een broer in te leveren?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan krijgen jouw zussen mijn broer; iedereen blij
Ik heb me bescheurd om die hondenfluisteraar "ik neem het jullie niet kwalijk, het was een administratief foutje"quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu kan het baasje niet meer met zijn balletjes spelen
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan krijgen jouw zussen mijn broer; iedereen blij
Dat hadden deze 2 jongens ook niet....oh, en nu staan ze te knuffelenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook gepest vroeger![]()
En ik heb later wel met die jongen gesproken maar die had ook echt niet door dat het zo heftig was voor mij...
Volgens mij hebben meer pesters niet echt door wat de impact van pesten is... Tenminste, dit hoor ik vaker.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook gepest vroeger![]()
En ik heb later wel met die jongen gesproken maar die had ook echt niet door dat het zo heftig was voor mij...
Nee sorry, dat kan echt nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Mag je ook zus worden zonder een broer in te leveren?
quote:
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel te zeggen dat ik denk dat pesters niet doorhebben dat ze iemand voor het leven kunnen schadenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee ik kan me ook wel voorstellen dat het totaal geen indruk maakt op een pester eigenlijk... er moet gewoon meer vanuit de volwassenen gedaan worden (ouders/leraren) dat is denk ik het enige dat helpt... Maar dan moeten de kinderen wel ook ernaartoe stappen, dat deed ik ook mooi niet
Ja dat zeg ik; pesters hebben niet door dat het erg isquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel te zeggen dat ik denk dat pesters niet doorhebben dat ze iemand voor het leven kunnen schaden.
Je moet het met alle betrokkenen aanpakken. Een ouder of leraar die met een vermanend vingertje naar de pester gaat zwaaien doet ook meer kwaad dan goed, want dan is de gepeste de klikspaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee ik kan me ook wel voorstellen dat het totaal geen indruk maakt op een pester eigenlijk... er moet gewoon meer vanuit de volwassenen gedaan worden (ouders/leraren) dat is denk ik het enige dat helpt... Maar dan moeten de kinderen wel ook ernaartoe stappen, dat deed ik ook mooi niet
Lekker rustig hè?quote:
Ja, ik las het verkeerdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik; pesters hebben niet door dat het erg is
weten we/ze nog nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen hoor, ik zag iets met een sauna
Welke ga je, Tombo?
In dat geval:quote:
Viel bij ons ook heel erg mee; iedereen was wel es een keer de lul.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Maes het volgende:
Ik kan mij geen pesten herinneren van de lagere school bijvoorbeeld. Het was heel vreedzaam bij ons in het hoge noorden.
Hop! Werken jij!quote:
If so, dan schiet ie zichzelf wel afquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef komrad het volgende:
In dat geval:
Edelachtbare,
Hierbij vorder ik dat u mijn broer afschiet
Beste genoegdoening is gelijk krijgen:Y
Nope, het was hier helemaal dichtgetrokkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Eliesje, weet je wat het bizarre is? Dat ik wel gewoon zon had toen ik om 10.45 uur langs je afslag reed en dus net wilde posten daarna op FB 'gelukt'!![]()
Maar kennelijk was het een kilometer of 2 verderop niet zonnig![]()
Ja precies, wij hadden op de lagere school een jongen die niet kon leren. Het enige wat hij deed in de 6e klas was de bloemen water geven, op de bel drukken en koffie en thee rond brengen, maar hij werd niet gepest, hij hoorde er gewoon bij. Heerenveen, daar ben ik geborenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Viel bij ons ook heel erg mee; iedereen was wel es een keer de lul.
En zelfs jaaaaren later in de grote stad Heerenveen ging het er vreedzaam aan toe, en daar had ik echt een aantal buitenbeentjes in de klas, maar die zaten er atijd gewoon bij
Zo wijsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Toen ik op de basisschool zat heeft mijn moeder wel eens gezegd "trek dan een keer een jurkje of rokje aan, misschien vinden ze je dan leuker?" en toen heb ik gezegd "als ze me alleen om mn jurk leuk vinden hoef ik ze niet als vriendin"
Stoeah!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Toen ik op de basisschool zat heeft mijn moeder wel eens gezegd "trek dan een keer een jurkje of rokje aan, misschien vinden ze je dan leuker?" en toen heb ik gezegd "als ze me alleen om mn jurk leuk vinden hoef ik ze niet als vriendin"
ik ga de drang om een lange 'analyse' geven weerstaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
If so, dan schiet ie zichzelf wel af
Ohhh, ElisaB. Schaam je
Bitchfightquote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef tombolafan het volgende:
En op de middelbare school werd ik gepest en daarna niet meer eigenlijk
Maar dat kan ook komen omdat ik daardoor redelijk agressief werd tegen iedereen die in mijn ogen ook maar verkeerd kijkt enzo
zo kom je het weekend wel doorquote:Op donderdag 12 april 2012 23:47 schreef Takaiki het volgende:
Ze krijgen allemaal evenveel aandacht en degene die online zijn gaan voor
En 's avonds een paar uurtjesquote:
Vooral richting mannen eigenlijkquote:
yep geen last meer van gehad.quote:
goed hoop ik, iig een heel toffe functiequote:Op vrijdag 13 april 2012 07:47 schreef Partingglass het volgende:
Succes rewimo. Kimt zo wel dichtbij al de grote dag.
Hoe ging je solicitatie ynske? Fotoclub klinkt leuk.
Weekend of iig vanavond en zaterdag. (Zondag hebben we ent dag in de opvang. Dus volle bak en druk) word mooi. Verbaas me er nog steeds over hoeveel ik van haar houd. Ben net zo'n puberjongetje haha. Maar ik geniet er van.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:01 schreef Oognip het volgende:
Deze foto vond ik net (van afgelopen zondag)
Noxi
[ afbeelding ]
Succes nog met eten, iets eten lijkt me verstandig. Flauw vallen is nasty idd. Zorg dat je iemand naast je hebt om je op te vangen voorkomt problemen is mijn ervaring.quote:
Ben je er nu? Succes!quote:
Ean is een nepnaam want f-r wil haar naam niet teveel op internet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Hoe spreek je de naam Ean eigenlijk uit? Zoals je het schrijft?
Oh. Dat snap ik. Waarom dan wel foto'squote:Op vrijdag 13 april 2012 11:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ean is een nepnaam want f-r wil haar naam niet teveel op internet.
Omdat die niet Googlebaar zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dat snap ik. Waarom dan wel foto's?
Het adres van de foto's welquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat die niet Googlebaar zijn denk ik.
Als men echt wil, ben je zelfs via je username nog traceerbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Partingglass het volgende:
En als is het adres afgeschermd maar dezelfse foto ook ergens anders geüpload is het nog traceerbaar.
Ooit op een ander forum een lid proberen te traceren omdat we zijn intenties niet helemaal vertrouwde zeg maar. (Veel jonge leden) maar het is verbazend hoeveel je met wrinig kunt terug vinden.
Heb me verbaasd over hoe kundig sommige van de dames ineens bleken te zijn.
Oh neequote:
Heftig?quote:
Sarcasme ontgaat jouquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftig?![]()
Dat is een standaard drukverbandje.
Ooit is me het verschil uitgelegd tussenquote:
Zeker zo. Ik ben een open boek zo ongeveer op internet mijn pincode maar de rest is volgens mij in ongeveer een half uurtje max wel te vinden. Gegevens van nu en de hele levensloop.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als men echt wil, ben je zelfs via je username nog traceerbaar. Ook al heb je niks gepost. Maar goed, laten we niet doemdenken
.
[..]
Oh nee!! Bloed je al leeg?
verbandt nog welquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Hebbie pijn Nip?
Wel netjes dat er verbandt om zit
Da's Rottttttttterdamst.quote:
Ja, daaromquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Zeker zo. Ik ben een open boek zo ongeveer op internet mijn pincode maar de rest is volgens mij in ongeveer een half uurtje max wel te vinden. Gegevens van nu en de hele levensloop.
Maak me er niet druk om mensen die kwaad in de zin hebben, vinden het toch wel.
Ken je het ezelsbruggetje nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ideeik strooit gewoon te pas en te onpas met t's en dan ziet we 't wel.
Middagt!quote:
quote:
Spuitt elft!quote:
Niet grappig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee.
Grees is niet zo educerent onderlegt.
Alaaft!quote:
Wat een pechquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee.
Grees is niet zo educerent onderlegt.
Als je ons tegenkomt op straat herken je ons waarschijnlijk niet. En de meeste gaan niet zitten spitten voor mijn adres maar ik heb zelf een naam die je bijna nooit hoort en i.c.m. ean haar naam nogal googlebaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dat snap ik. Waarom dan wel foto's?
Dat doet ik heul niet!quote:
Dat vind ik wel een aardige paradoxquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
. Er zijn zat namen die je amper hoort
Dat klopt, maar in de context van wat je hier allemaal vertelt kan het nogal herkenbaar zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan nog heeft niemand een idee wat die is. Er zijn zat namen die je amper hoort
Ik weet het, want je hebt hem wel eens genoemd in het namentopic ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan nog heeft niemand een idee wat die is. Er zijn zat namen die je amper hoort
Hoe heet jij?quote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Hebbie pijn Nip?
Wel netjes dat er verbandt om zit
Dat was inderdaad sarcastischquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftig?![]()
Dat is een standaard drukverbandje.
Thei, Sjaar, Lei, Thieu ..... zit ik in de buurt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef Partingglass het volgende:
Mijn naam hoor je ook niet zo heel vaak. zeker niet buiten limburg. Me like
Adeleidis van Sittard!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef Partingglass het volgende:
Mijn naam hoor je ook niet zo heel vaak. zeker niet buiten limburg. Me like
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik krijg deze foto als eerste google-hit. Dat ben jij dus?
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thei, Sjaar, Lei, Thieu ..... zit ik in de buurt?
Ik weet hem!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thei, Sjaar, Lei, Thieu ..... zit ik in de buurt?
Jij weet ALLES!quote:
Zou anders ook wel vreemd zijn, hahaquote:
Ja freakyquote:
En ik weet waar jouw ouderlijk huis woontquote:
Ik heb vooral problemen met achternamen. Zeker als het om overboekingen gaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo goed in het onthouden van echte namen. Sinds Facebook wel een stuk beter
.
Die heb ik nog niet kunnen achterhalen jammer genoeg.quote:
zijn naam is hier volgens mij nooit genoemd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja freaky
Nee, die is ook eens genoemd in dit topic, ik onthou gewoon alle namen van FOK!
Ik heb dan juist dat ik moet kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo goed in het onthouden van echte namen. Sinds Facebook wel een stuk beter
.
Jawel hoor. Volgens mij zelfs wel vaker. Het is niet zo dat het een staatsgeheim. Is gezien de hoeveelheid mensen die dat nu al weet hier ook niet echt gelukt haha.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn naam is hier volgens mij nooit genoemd hoor
Ik dacht net: ha, takke, die weet ik!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Takaiki het volgende:
Namen onthouden![]()
Gezichten daarentegen gaat meestal stukken beter
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht net: ha, takke, die weet ik!
Maar ik ben nog aan het denken
Jawel, heeft ie een keer zelf genoemd. En later zag ik de connectie op Facebook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn naam is hier volgens mij nooit genoemd hoor
serieus? ik ging googlen op je naam en foknaam maar kon niks vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jawel hoor. Volgens mij zelfs wel vaker. Het is niet zo dat het een staatsgeheim. Is gezien de hoeveelheid mensen die dat nu al weet hier ook niet echt gelukt haha.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht net: ha, takke, die weet ik!
Maar ik ben nog aan het denken
Ik geef het opquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, takke is geen indaha.
Niet dat ik dan Takkes naam wel opeens weet. Of die van indaha.
Mijn naam is ook niet echt geheimquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heet Astridis ook geen geheim
Heeft ze je gedm'dquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, volgens mij weet ik het weer! Takke dan.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, takke is geen indaha.
Niet dat ik dan Takkes naam wel opeens weet. Of die van indaha.
Nee, ik heb gegraven in de chaos die mijn herinnering isquote:
Googlen op mijn naam en niets vinden? Dat is onmogelijk je komt op veel gitaarfora uit, konijnenfora, politiek, scholen, mijn eigen website etc etc. Man je weet alles ineens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
serieus? ik ging googlen op je naam en foknaam maar kon niks vindenik dacht dat mb t op n andere manier wist
Sommige mensen onthouden dat soort dingen gewoon heel goed. Verbaas me er op een ander fora ook over. Een collegamod daar kent ook gigantisch veel namen bij de nicks etc. Dat ik denk Damn, hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, heeft ie een keer zelf genoemd. En later zag ik de connectie op Facebook.
Nu klkinkt het alsof ik hier een beetje de detective uithangmaar het bleef gewoon bij me hangen omdat ik de naam idd bijna nooit gehoord heb.
Had je al eens gekeken naar de link van onze trouwerij, of totaal geen tijd voor gehad zekerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Bamba het volgende:
We hebben gisteren de stoffen voor m'n trouwjurk gehaald, hadden anderhalve meter kant nodig. Kosten kant per meter: 139 euro![]()
. Ben blij dat ik geen kanten jurk heb
.
Heeft hij toevallig konijnen en basgitaren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken ook een sef.,een limburger idd
Wat een baas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
en vandaag heeft papa alweer 2 km gelopen, morgen 4 in dit tempo
Lekker teveel betalen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Bamba het volgende:
We hebben gisteren de stoffen voor m'n trouwjurk gehaald, hadden anderhalve meter kant nodig. Kosten kant per meter: 139 euro![]()
. Ben blij dat ik geen kanten jurk heb
.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Had je al eens gekeken naar de link van onze trouwerij, of totaal geen tijd voor gehad zeker
Ik ken d'r wel 5!quote:
Ik ken een Sjefke.quote:
Ik denk dat wel meevalt, de originele jurk is 3x duurder dan de mijne wordtquote:
Ik ken een Siep, een Sterre, een Mensje, een Sonne en een Junne.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef indaha het volgende:
Ik ken een Sef en een Thieu en Ber ,wie bied meer
Nee, ik had het over die kant. Of wat het handgemaakt zijde-kant?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meevalt, de originele jurk is 3x duurder dan de mijne wordt
Moet ze dan niet Sultana heten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken een Sultan (meisje), een Jafaar en een Ali.
Het is bruidskant, dat is geloof ik standaard duurquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die kant. Of wat het handgemaakt zijde-kant?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef indaha het volgende:
Bij mij viel net ook de oproep van Sanguin in de bus,dus de 24 e kunnen ze gaan aftappen
Mijn broer heeft het trouwens ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heeft mijn vader ook met een neef![]()
En dat was alweer mijn pauze; iets met tijdsgebrek thuis en een examen binnenkort![]()
Dus jij bent uniek?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het trouwens ook.![]()
Werk ende studeert ze Ingel!
Ze zei altijd dat het prinses in het Turks was.quote:
Oh, een Sultan ken ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken een Sultan (meisje), een Jafaar en een Ali.
Ow Shitquote:
Uiteraard.quote:
Make up your bloody mind!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow Shitnu moet ik bedenken wat belangrijker is mijn donatie of het ESF ,moeilijk hoor
Maakt iemand die zelf?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is bruidskant, dat is geloof ik standaard duur. Ik had zelf een goedkopere kant vast, maar deze was mooier en dat vond m'n moeder ook en die betaald de jurk
![]()
Nee geintje 24 april natuulijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow Shitnu moet ik bedenken wat belangrijker is mijn donatie of het ESF ,moeilijk hoor
Jij heet vast Rumpelstiltskin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is niemand anders in de wereld die heet zoals ik heet.
Die van mij heette exact hetzelfde als mij voor en achternaam en ook mijn vader heeft heeel kort zo geheten maar omdat oma dat lelijk vond heeft die er toch Jos van gemaakt. Andere opa was Josef werd dus ook vaak sef genoemd.quote:
Dat is nog wel een ouderwets stukje ambacht dan.quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog wel een ouderwets stukje ambacht dan.
Arme advocaten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)llen-vrijspraak.html
Noodweer
Als het niet zo tragisch zou zijn, zou ik lachen.
Is dat nog ouderwets met een patroon-tekenen en knippen en zulks?quote:
Oo-er missus!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Muis wat wat nou dat schotse/ierse/engelse vervangsel voor "that's what she said" oid? Vorig jaar ofzo, in de ESF-SC zei je dat nog wel eens, en ik ben vergeten wat het was.
We hebben gisteren een patroon gekocht en die gaat ze dan op mijn maat aanpassen als ze hem binnen heeft. Dus ze tekent hem niet vanuit de losse pols, dat durfde ze niet helemaal aan, omdat het bovenlijf niet standaard is zeg maar. Maar uit bijvoorbeeld kant gaat ze alle bloemen eruit knippen en die op de rest van de jurk gebruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat nog ouderwets met een patroon-tekenen en knippen en zulks?
Dat is wel een werk zeg! Heb je wel een originele trouwjurk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
We hebben gisteren een patroon gekocht en die gaat ze dan op mijn maat aanpassen als ze hem binnen heeft. Dus ze tekent hem niet vanuit de losse pols, dat durfde ze niet helemaal aan, omdat het bovenlijf niet standaard is zeg maar. Maar uit bijvoorbeeld kant gaat ze alle bloemen eruit knippen en die op de rest van de jurk gebruiken.
Oh myquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)llen-vrijspraak.html
Noodweer
Als het niet zo tragisch zou zijn, zou ik lachen.
Ik doe het d'r niet na iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel een werk zeg! Heb je wel een originele trouwjurk!
Je zou zijn advocaat moeten zijn. Ik zou het niet kunnen, zo'n koelbloedige moordenaar moeten verdedigenquote:
Ik doe het er ook niet na! Ik vind dat altijd wel mooi als mensen nog echt zelf iets kunnen maken. En waarin gaat manlief dan trouwen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik doe het d'r niet na idd. En ze is al achter in de 60
. Maar ze vind het heel erg leuk om te doen en is zo enthousiast erover
. En idd, ik heb straks een originele trouwjurk met een verhaal erachter. En precies zoals ik hem wil
Geen ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe het er ook niet na! Ik vind dat altijd wel mooi als mensen nog echt zelf iets kunnen maken. En waarin gaat manlief dan trouwen?
Die gaan ook in zelfgemaakte jurkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen idee. Dat mag ik niet weten
. Ik weet dus ook niet hoe zoonlief gaat, want die gaat hetzelfde als papa
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gaan ook in zelfgemaakte jurken
Het heeft wel wat, maar ik zou 'm denk ik toch uitlachen als 'ie zo aan zou komenquote:
Laysa is half schots, dus dat droeg ik tijdens ons huwelijk.quote:
Indien geen sarcasme:quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa is half schots, dus dat droeg ik tijdens ons huwelijk.
Ik had er wel een wollen onderbroek onder. Ik ben zelf niet Schots, alleen Scheef.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had er wel een wollen onderbroek onder. Ik ben zelf niet Schots, alleen Scheef.
Als het nou ook waar was.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het nou ook waar was.
Goed gelovige-tjes!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben gewoon getrouwd in mijn trainingspak en een stropvlinder.
Van een dubieuze internet-download-site natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Bamba het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om ergens powerpoint vandaan te halen.. Ik ben al meer dan een half uur aan het zoeken
Ik heb nu een powerpoint viewer gevonden, hopelijk doet die het wel. Alle andere dubieuze sites gaven foutmeldingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van een dubieuze internet-download-site natuurlijk
Of je download een gratis variant.
Hoef je het dan alleen te bekijken? Dat kan daarmee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nu een powerpoint viewer gevonden, hopelijk doet die het wel. Alle andere dubieuze sites gaven foutmeldingen
Alleen kijken iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoef je het dan alleen te bekijken? Dat kan daarmee.
Zelf maken kan je met het gratis libreoffice of anders zelf office kopen
Dan is dat voldoende.quote:
Laysa kan ook boomstammen flippen. Dat zit vast in de genen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest ook aan deze vent denken die ik zelf op de Highland Games in Oban gekiekt heb![]()
Met zo'n postuur moest je toch maar geen rokje meer dragen![]()
[ afbeelding ]
Ik had 10 jaar gelede ook zo'n soort rokje, die heeft m'n vriend met carnaval eens aangehad. Mijn netvlies is er nog van aan het herstellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest ook aan deze vent denken die ik zelf op de Highland Games in Oban gekiekt heb![]()
Met zo'n postuur moest je toch maar geen rokje meer dragen![]()
[ afbeelding ]
Hij vindt zelf van welquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:26 schreef Takaiki het volgende:
Heeft jouw aanstaande ook zo'n goddelijk figuur?
volgens mij niet ik denk niet dat jij het bent. Heb je nl nooit over een trein gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig konijnen en basgitaren?
Wat een lief lachebekjequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef ferrari_rood het volgende:
bloed geef ze oognip.
Ik wilde vandaag bloed laten prikken maar ik moet vanmiddag op mijn neefje passen dus ging het huishouden even voor.
[ afbeelding ]
een lachende ean
En hoe ging het ? Spuit 11 ben ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er weer, het duurde allemaal niet zo lang gelukkig
Gaan ze uit logeren ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo 4 honden wegbrengen. Wat zal het rustig zijn met 1 hond
Hoop dat ze je goed kunnen helpen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
Waarom algehele narcose?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
Eens kijken of we ook nog Zus kunnen makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Leg ik eerst "mensje", lees ik daarna het topic terug
Gelukkig mogen namen hier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |