Ik weet het, want je hebt hem wel eens genoemd in het namentopic ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan nog heeft niemand een idee wat die is. Er zijn zat namen die je amper hoort
Hoe heet jij?quote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Hebbie pijn Nip?
Wel netjes dat er verbandt om zit
Dat was inderdaad sarcastischquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftig?![]()
Dat is een standaard drukverbandje.
Thei, Sjaar, Lei, Thieu ..... zit ik in de buurt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef Partingglass het volgende:
Mijn naam hoor je ook niet zo heel vaak. zeker niet buiten limburg. Me like
Adeleidis van Sittard!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef Partingglass het volgende:
Mijn naam hoor je ook niet zo heel vaak. zeker niet buiten limburg. Me like
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik krijg deze foto als eerste google-hit. Dat ben jij dus?
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thei, Sjaar, Lei, Thieu ..... zit ik in de buurt?
Ik weet hem!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thei, Sjaar, Lei, Thieu ..... zit ik in de buurt?
Jij weet ALLES!quote:
Zou anders ook wel vreemd zijn, hahaquote:
Ja freakyquote:
En ik weet waar jouw ouderlijk huis woontquote:
Ik heb vooral problemen met achternamen. Zeker als het om overboekingen gaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo goed in het onthouden van echte namen. Sinds Facebook wel een stuk beter
.
Die heb ik nog niet kunnen achterhalen jammer genoeg.quote:
zijn naam is hier volgens mij nooit genoemd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja freaky
Nee, die is ook eens genoemd in dit topic, ik onthou gewoon alle namen van FOK!
Ik heb dan juist dat ik moet kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo goed in het onthouden van echte namen. Sinds Facebook wel een stuk beter
.
Jawel hoor. Volgens mij zelfs wel vaker. Het is niet zo dat het een staatsgeheim. Is gezien de hoeveelheid mensen die dat nu al weet hier ook niet echt gelukt haha.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn naam is hier volgens mij nooit genoemd hoor
Ik dacht net: ha, takke, die weet ik!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Takaiki het volgende:
Namen onthouden![]()
Gezichten daarentegen gaat meestal stukken beter
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht net: ha, takke, die weet ik!
Maar ik ben nog aan het denken
Jawel, heeft ie een keer zelf genoemd. En later zag ik de connectie op Facebook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn naam is hier volgens mij nooit genoemd hoor
serieus? ik ging googlen op je naam en foknaam maar kon niks vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jawel hoor. Volgens mij zelfs wel vaker. Het is niet zo dat het een staatsgeheim. Is gezien de hoeveelheid mensen die dat nu al weet hier ook niet echt gelukt haha.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht net: ha, takke, die weet ik!
Maar ik ben nog aan het denken
Ik geef het opquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, takke is geen indaha.
Niet dat ik dan Takkes naam wel opeens weet. Of die van indaha.
Mijn naam is ook niet echt geheimquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heet Astridis ook geen geheim
Heeft ze je gedm'dquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, volgens mij weet ik het weer! Takke dan.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, takke is geen indaha.
Niet dat ik dan Takkes naam wel opeens weet. Of die van indaha.
Nee, ik heb gegraven in de chaos die mijn herinnering isquote:
Googlen op mijn naam en niets vinden? Dat is onmogelijk je komt op veel gitaarfora uit, konijnenfora, politiek, scholen, mijn eigen website etc etc. Man je weet alles ineens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
serieus? ik ging googlen op je naam en foknaam maar kon niks vindenik dacht dat mb t op n andere manier wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |