Oo-er missus!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Muis wat wat nou dat schotse/ierse/engelse vervangsel voor "that's what she said" oid? Vorig jaar ofzo, in de ESF-SC zei je dat nog wel eens, en ik ben vergeten wat het was.
We hebben gisteren een patroon gekocht en die gaat ze dan op mijn maat aanpassen als ze hem binnen heeft. Dus ze tekent hem niet vanuit de losse pols, dat durfde ze niet helemaal aan, omdat het bovenlijf niet standaard is zeg maar. Maar uit bijvoorbeeld kant gaat ze alle bloemen eruit knippen en die op de rest van de jurk gebruiken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat nog ouderwets met een patroon-tekenen en knippen en zulks?
Dat is wel een werk zeg! Heb je wel een originele trouwjurk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
We hebben gisteren een patroon gekocht en die gaat ze dan op mijn maat aanpassen als ze hem binnen heeft. Dus ze tekent hem niet vanuit de losse pols, dat durfde ze niet helemaal aan, omdat het bovenlijf niet standaard is zeg maar. Maar uit bijvoorbeeld kant gaat ze alle bloemen eruit knippen en die op de rest van de jurk gebruiken.
Oh myquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)llen-vrijspraak.html
Noodweer
Als het niet zo tragisch zou zijn, zou ik lachen.
Ik doe het d'r niet na iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel een werk zeg! Heb je wel een originele trouwjurk!
Je zou zijn advocaat moeten zijn. Ik zou het niet kunnen, zo'n koelbloedige moordenaar moeten verdedigenquote:
Ik doe het er ook niet na! Ik vind dat altijd wel mooi als mensen nog echt zelf iets kunnen maken. En waarin gaat manlief dan trouwen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik doe het d'r niet na idd. En ze is al achter in de 60
. Maar ze vind het heel erg leuk om te doen en is zo enthousiast erover
. En idd, ik heb straks een originele trouwjurk met een verhaal erachter. En precies zoals ik hem wil
Geen ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe het er ook niet na! Ik vind dat altijd wel mooi als mensen nog echt zelf iets kunnen maken. En waarin gaat manlief dan trouwen?
Die gaan ook in zelfgemaakte jurkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen idee. Dat mag ik niet weten
. Ik weet dus ook niet hoe zoonlief gaat, want die gaat hetzelfde als papa
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gaan ook in zelfgemaakte jurken
Het heeft wel wat, maar ik zou 'm denk ik toch uitlachen als 'ie zo aan zou komenquote:
Laysa is half schots, dus dat droeg ik tijdens ons huwelijk.quote:
Indien geen sarcasme:quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa is half schots, dus dat droeg ik tijdens ons huwelijk.
Ik had er wel een wollen onderbroek onder. Ik ben zelf niet Schots, alleen Scheef.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had er wel een wollen onderbroek onder. Ik ben zelf niet Schots, alleen Scheef.
Als het nou ook waar was.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het nou ook waar was.
Goed gelovige-tjes!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben gewoon getrouwd in mijn trainingspak en een stropvlinder.
Van een dubieuze internet-download-site natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Bamba het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om ergens powerpoint vandaan te halen.. Ik ben al meer dan een half uur aan het zoeken
Ik heb nu een powerpoint viewer gevonden, hopelijk doet die het wel. Alle andere dubieuze sites gaven foutmeldingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van een dubieuze internet-download-site natuurlijk
Of je download een gratis variant.
Hoef je het dan alleen te bekijken? Dat kan daarmee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nu een powerpoint viewer gevonden, hopelijk doet die het wel. Alle andere dubieuze sites gaven foutmeldingen
Alleen kijken iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoef je het dan alleen te bekijken? Dat kan daarmee.
Zelf maken kan je met het gratis libreoffice of anders zelf office kopen
Dan is dat voldoende.quote:
Laysa kan ook boomstammen flippen. Dat zit vast in de genen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest ook aan deze vent denken die ik zelf op de Highland Games in Oban gekiekt heb![]()
Met zo'n postuur moest je toch maar geen rokje meer dragen![]()
[ afbeelding ]
Ik had 10 jaar gelede ook zo'n soort rokje, die heeft m'n vriend met carnaval eens aangehad. Mijn netvlies is er nog van aan het herstellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest ook aan deze vent denken die ik zelf op de Highland Games in Oban gekiekt heb![]()
Met zo'n postuur moest je toch maar geen rokje meer dragen![]()
[ afbeelding ]
Hij vindt zelf van welquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:26 schreef Takaiki het volgende:
Heeft jouw aanstaande ook zo'n goddelijk figuur?
volgens mij niet ik denk niet dat jij het bent. Heb je nl nooit over een trein gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig konijnen en basgitaren?
Wat een lief lachebekjequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef ferrari_rood het volgende:
bloed geef ze oognip.
Ik wilde vandaag bloed laten prikken maar ik moet vanmiddag op mijn neefje passen dus ging het huishouden even voor.
[ afbeelding ]
een lachende ean
En hoe ging het ? Spuit 11 ben ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er weer, het duurde allemaal niet zo lang gelukkig
Gaan ze uit logeren ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo 4 honden wegbrengen. Wat zal het rustig zijn met 1 hond
Hoop dat ze je goed kunnen helpen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
Waarom algehele narcose?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
Eens kijken of we ook nog Zus kunnen makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Leg ik eerst "mensje", lees ik daarna het topic terug
Gelukkig mogen namen hier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |