Hoef je het dan alleen te bekijken? Dat kan daarmee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nu een powerpoint viewer gevonden, hopelijk doet die het wel. Alle andere dubieuze sites gaven foutmeldingen
Alleen kijken iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoef je het dan alleen te bekijken? Dat kan daarmee.
Zelf maken kan je met het gratis libreoffice of anders zelf office kopen
Dan is dat voldoende.quote:
Laysa kan ook boomstammen flippen. Dat zit vast in de genen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest ook aan deze vent denken die ik zelf op de Highland Games in Oban gekiekt heb![]()
Met zo'n postuur moest je toch maar geen rokje meer dragen![]()
[ afbeelding ]
Ik had 10 jaar gelede ook zo'n soort rokje, die heeft m'n vriend met carnaval eens aangehad. Mijn netvlies is er nog van aan het herstellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik moest ook aan deze vent denken die ik zelf op de Highland Games in Oban gekiekt heb![]()
Met zo'n postuur moest je toch maar geen rokje meer dragen![]()
[ afbeelding ]
Hij vindt zelf van welquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:26 schreef Takaiki het volgende:
Heeft jouw aanstaande ook zo'n goddelijk figuur?
volgens mij niet ik denk niet dat jij het bent. Heb je nl nooit over een trein gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig konijnen en basgitaren?
Wat een lief lachebekjequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef ferrari_rood het volgende:
bloed geef ze oognip.
Ik wilde vandaag bloed laten prikken maar ik moet vanmiddag op mijn neefje passen dus ging het huishouden even voor.
[ afbeelding ]
een lachende ean
En hoe ging het ? Spuit 11 ben ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er weer, het duurde allemaal niet zo lang gelukkig
Gaan ze uit logeren ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo 4 honden wegbrengen. Wat zal het rustig zijn met 1 hond
Hoop dat ze je goed kunnen helpen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
Waarom algehele narcose?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
Eens kijken of we ook nog Zus kunnen makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Leg ik eerst "mensje", lees ik daarna het topic terug
Gelukkig mogen namen hier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |