Sommige mensen onthouden dat soort dingen gewoon heel goed. Verbaas me er op een ander fora ook over. Een collegamod daar kent ook gigantisch veel namen bij de nicks etc. Dat ik denk Damn, hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, heeft ie een keer zelf genoemd. En later zag ik de connectie op Facebook.
Nu klkinkt het alsof ik hier een beetje de detective uithangmaar het bleef gewoon bij me hangen omdat ik de naam idd bijna nooit gehoord heb.
Had je al eens gekeken naar de link van onze trouwerij, of totaal geen tijd voor gehad zekerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Bamba het volgende:
We hebben gisteren de stoffen voor m'n trouwjurk gehaald, hadden anderhalve meter kant nodig. Kosten kant per meter: 139 euro![]()
. Ben blij dat ik geen kanten jurk heb
.
Heeft hij toevallig konijnen en basgitaren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken ook een sef.,een limburger idd
Wat een baas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
en vandaag heeft papa alweer 2 km gelopen, morgen 4 in dit tempo
Lekker teveel betalen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef Bamba het volgende:
We hebben gisteren de stoffen voor m'n trouwjurk gehaald, hadden anderhalve meter kant nodig. Kosten kant per meter: 139 euro![]()
. Ben blij dat ik geen kanten jurk heb
.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Had je al eens gekeken naar de link van onze trouwerij, of totaal geen tijd voor gehad zeker
Ik ken d'r wel 5!quote:
Ik ken een Sjefke.quote:
Ik denk dat wel meevalt, de originele jurk is 3x duurder dan de mijne wordtquote:
Ik ken een Siep, een Sterre, een Mensje, een Sonne en een Junne.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef indaha het volgende:
Ik ken een Sef en een Thieu en Ber ,wie bied meer
Nee, ik had het over die kant. Of wat het handgemaakt zijde-kant?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meevalt, de originele jurk is 3x duurder dan de mijne wordt
Moet ze dan niet Sultana heten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken een Sultan (meisje), een Jafaar en een Ali.
Het is bruidskant, dat is geloof ik standaard duurquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die kant. Of wat het handgemaakt zijde-kant?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef indaha het volgende:
Bij mij viel net ook de oproep van Sanguin in de bus,dus de 24 e kunnen ze gaan aftappen
Mijn broer heeft het trouwens ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heeft mijn vader ook met een neef![]()
En dat was alweer mijn pauze; iets met tijdsgebrek thuis en een examen binnenkort![]()
Dus jij bent uniek?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het trouwens ook.![]()
Werk ende studeert ze Ingel!
Ze zei altijd dat het prinses in het Turks was.quote:
Oh, een Sultan ken ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken een Sultan (meisje), een Jafaar en een Ali.
Ow Shitquote:
Uiteraard.quote:
Make up your bloody mind!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow Shitnu moet ik bedenken wat belangrijker is mijn donatie of het ESF ,moeilijk hoor
Maakt iemand die zelf?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is bruidskant, dat is geloof ik standaard duur. Ik had zelf een goedkopere kant vast, maar deze was mooier en dat vond m'n moeder ook en die betaald de jurk
![]()
Nee geintje 24 april natuulijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow Shitnu moet ik bedenken wat belangrijker is mijn donatie of het ESF ,moeilijk hoor
Jij heet vast Rumpelstiltskin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is niemand anders in de wereld die heet zoals ik heet.
Die van mij heette exact hetzelfde als mij voor en achternaam en ook mijn vader heeft heeel kort zo geheten maar omdat oma dat lelijk vond heeft die er toch Jos van gemaakt. Andere opa was Josef werd dus ook vaak sef genoemd.quote:
Dat is nog wel een ouderwets stukje ambacht dan.quote:
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog wel een ouderwets stukje ambacht dan.
Arme advocaten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)llen-vrijspraak.html
Noodweer
Als het niet zo tragisch zou zijn, zou ik lachen.
Is dat nog ouderwets met een patroon-tekenen en knippen en zulks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |