quote:
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel te zeggen dat ik denk dat pesters niet doorhebben dat ze iemand voor het leven kunnen schadenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee ik kan me ook wel voorstellen dat het totaal geen indruk maakt op een pester eigenlijk... er moet gewoon meer vanuit de volwassenen gedaan worden (ouders/leraren) dat is denk ik het enige dat helpt... Maar dan moeten de kinderen wel ook ernaartoe stappen, dat deed ik ook mooi niet
Ja dat zeg ik; pesters hebben niet door dat het erg isquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel te zeggen dat ik denk dat pesters niet doorhebben dat ze iemand voor het leven kunnen schaden.
Je moet het met alle betrokkenen aanpakken. Een ouder of leraar die met een vermanend vingertje naar de pester gaat zwaaien doet ook meer kwaad dan goed, want dan is de gepeste de klikspaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee ik kan me ook wel voorstellen dat het totaal geen indruk maakt op een pester eigenlijk... er moet gewoon meer vanuit de volwassenen gedaan worden (ouders/leraren) dat is denk ik het enige dat helpt... Maar dan moeten de kinderen wel ook ernaartoe stappen, dat deed ik ook mooi niet
Lekker rustig hè?quote:
Ja, ik las het verkeerdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik; pesters hebben niet door dat het erg is
weten we/ze nog nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen hoor, ik zag iets met een sauna
Welke ga je, Tombo?
In dat geval:quote:
Viel bij ons ook heel erg mee; iedereen was wel es een keer de lul.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Maes het volgende:
Ik kan mij geen pesten herinneren van de lagere school bijvoorbeeld. Het was heel vreedzaam bij ons in het hoge noorden.
Hop! Werken jij!quote:
If so, dan schiet ie zichzelf wel afquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef komrad het volgende:
In dat geval:
Edelachtbare,
Hierbij vorder ik dat u mijn broer afschiet
Beste genoegdoening is gelijk krijgen:Y
Nope, het was hier helemaal dichtgetrokkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Eliesje, weet je wat het bizarre is? Dat ik wel gewoon zon had toen ik om 10.45 uur langs je afslag reed en dus net wilde posten daarna op FB 'gelukt'!![]()
Maar kennelijk was het een kilometer of 2 verderop niet zonnig![]()
Ja precies, wij hadden op de lagere school een jongen die niet kon leren. Het enige wat hij deed in de 6e klas was de bloemen water geven, op de bel drukken en koffie en thee rond brengen, maar hij werd niet gepest, hij hoorde er gewoon bij. Heerenveen, daar ben ik geborenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Viel bij ons ook heel erg mee; iedereen was wel es een keer de lul.
En zelfs jaaaaren later in de grote stad Heerenveen ging het er vreedzaam aan toe, en daar had ik echt een aantal buitenbeentjes in de klas, maar die zaten er atijd gewoon bij
Zo wijsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Toen ik op de basisschool zat heeft mijn moeder wel eens gezegd "trek dan een keer een jurkje of rokje aan, misschien vinden ze je dan leuker?" en toen heb ik gezegd "als ze me alleen om mn jurk leuk vinden hoef ik ze niet als vriendin"
Stoeah!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Toen ik op de basisschool zat heeft mijn moeder wel eens gezegd "trek dan een keer een jurkje of rokje aan, misschien vinden ze je dan leuker?" en toen heb ik gezegd "als ze me alleen om mn jurk leuk vinden hoef ik ze niet als vriendin"
ik ga de drang om een lange 'analyse' geven weerstaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
If so, dan schiet ie zichzelf wel af
Ohhh, ElisaB. Schaam je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |