Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Van mij mag je alles wat van mij stief is hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben saai! Eén setje ouders, één broer.
Jouw broer hoef ik echt nietquote:
Jaquote:
Op welke zender is dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word serieus een beetje verdrietig van dat Gepest-programma, vreselijk wat sommige kinderen elkaar aan doen zeg
Die is dan voor de zussen van Maes; ben ik eraf en is zij van haar zussen afquote:
Ja, walgelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word serieus een beetje verdrietig van dat Gepest-programma, vreselijk wat sommige kinderen elkaar aan doen zeg
RTL 4.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Op welke zender is dat?
Ik werd vroegah ook gepest
Afschieten mag ook hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef komrad het volgende:
Beste rechter,
Hierbij vorder ik dat u mijn broer vervangt!
Nu kan het baasje niet meer met zijn balletjes spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net De Rijdende Rechtert van afgelopen week gezien met die Jack Russel zonder ballen; dat was in het asiel waar Baloetje ook vandaan kwam
Liever niet, wil jij mijn zus zijn?quote:
Mag je ook zus worden zonder een broer in te leveren?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan krijgen jouw zussen mijn broer; iedereen blij
Ik heb me bescheurd om die hondenfluisteraar "ik neem het jullie niet kwalijk, het was een administratief foutje"quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu kan het baasje niet meer met zijn balletjes spelen
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan krijgen jouw zussen mijn broer; iedereen blij
Dat hadden deze 2 jongens ook niet....oh, en nu staan ze te knuffelenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook gepest vroeger![]()
En ik heb later wel met die jongen gesproken maar die had ook echt niet door dat het zo heftig was voor mij...
Volgens mij hebben meer pesters niet echt door wat de impact van pesten is... Tenminste, dit hoor ik vaker.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook gepest vroeger![]()
En ik heb later wel met die jongen gesproken maar die had ook echt niet door dat het zo heftig was voor mij...
Nee sorry, dat kan echt nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Mag je ook zus worden zonder een broer in te leveren?
quote:
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel te zeggen dat ik denk dat pesters niet doorhebben dat ze iemand voor het leven kunnen schadenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee ik kan me ook wel voorstellen dat het totaal geen indruk maakt op een pester eigenlijk... er moet gewoon meer vanuit de volwassenen gedaan worden (ouders/leraren) dat is denk ik het enige dat helpt... Maar dan moeten de kinderen wel ook ernaartoe stappen, dat deed ik ook mooi niet
Ja dat zeg ik; pesters hebben niet door dat het erg isquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel te zeggen dat ik denk dat pesters niet doorhebben dat ze iemand voor het leven kunnen schaden.
Je moet het met alle betrokkenen aanpakken. Een ouder of leraar die met een vermanend vingertje naar de pester gaat zwaaien doet ook meer kwaad dan goed, want dan is de gepeste de klikspaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee ik kan me ook wel voorstellen dat het totaal geen indruk maakt op een pester eigenlijk... er moet gewoon meer vanuit de volwassenen gedaan worden (ouders/leraren) dat is denk ik het enige dat helpt... Maar dan moeten de kinderen wel ook ernaartoe stappen, dat deed ik ook mooi niet
Lekker rustig hè?quote:
Ja, ik las het verkeerdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik; pesters hebben niet door dat het erg is
weten we/ze nog nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Even teruglezen hoor, ik zag iets met een sauna
Welke ga je, Tombo?
In dat geval:quote:
Viel bij ons ook heel erg mee; iedereen was wel es een keer de lul.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Maes het volgende:
Ik kan mij geen pesten herinneren van de lagere school bijvoorbeeld. Het was heel vreedzaam bij ons in het hoge noorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |