Nederland is een multicultureel land en daarbij erken ik het bestaan van geesten en demonen net als vele verschillende religies die dat al eeuwenlang doen . Juist omdat we niet meer in de middeleeuwen leven hoeft er geen taboe te zijn op een onderwerp en vandaag de dag hebben mensen nog steeds dezelfde ervaringen en ook met demonen . Voor de 1 is het normaal en voor de ander niet . Je hebt makkelijk praten dat je wel naar de 1 zou gaan en niet naar de ander , dat ligt eraan waar je last van hebt en zo te horen heb jij gelukkig nergens last van dat je een keuze hebt .quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef t4rt4rus het volgende:
Euh Summers ik ga er tegen in als mensen duiveluitdrijving adviseren, ik dacht dat dat hier niet eens meer gedaan werd in Nederland.
Dat je naar een medium gaat oké maar duiveluitdrijving...
Oh je bent ook nog Moderator, dan zou je toch beter moeten weten...
Of vind jij "duiveluitdrijving" normaal?
Ik heb nergens gezegd dat argumenten niet meer geldig zijn. Hij mag zijn argumenten aandragen, zoals diezelfde argumenten al tig vaak zijn aangedragen, maar net zoveel argumenten zijn aan te dragen dat het wel geesten zijn. Wat is dan waar? Wat is niet waar? Ik heb ook nergens gezegd dat ik 100% zeker weet dat het geesten zijn. Ik geloof, en daar heb ik mijn (niet feitelijke) redenen voor, in een extra dimensie waar wij naar toe gaan als we overlijden. Een dimensie van een soort energie, licht, geen woorden voor. Ik geloof ook dat die stemmen, EVP's, dus vanuit die andere dimensie komen. Ik geloof ook, dat men met bepaalde drugs (DMT in dit geval) een kijkje kan nemen in die andere dimensie. Maar dat is alleen maar geloof, dat is geen wetenschap, maar ik ben de wetenschap dan ook niet nodig om ergens in te geloven. Daarom vind ik dit subfora ook zo interessant, omdat dat hier niet 'raar' gevonden word, of dat je uitgelachen word. Ik snap daarom ook niet zo goed wat jij, en tartaar, hier willen doen. Komen jullie om te zieken, te trollen? Informatie op te doen? Wat is de reden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal dood om Scrummie. Omdat de argumenten eerder genoemd zijn, zijn ze schijnbaar niet meer van toepassing ondanks dat ze niet weerlegd zijn?
En het bewijzen van het tegendeel van hetgeen wat niet bewezen is blijft lachwekkend. Waar zijn de bewijzen voor geesten?
Als je het er niet mee eens bent, en niet zo makkelijk een stempel drukt (van geesten) op huidig onverklaarbare verschijnselen, ben je hier schijnbaar ook niet welkom. Spirituele mensen zijn net zo erg als Christenen, Joden en Moslims.
Heb je DMT gebruikt dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat argumenten niet meer geldig zijn. Hij mag zijn argumenten aandragen, zoals diezelfde argumenten al tig vaak zijn aangedragen, maar net zoveel argumenten zijn aan te dragen dat het wel geesten zijn. Wat is dan waar? Wat is niet waar? Ik heb ook nergens gezegd dat ik 100% zeker weet dat het geesten zijn. Ik geloof, en daar heb ik mijn (niet feitelijke) redenen voor, in een extra dimensie waar wij naar toe gaan als we overlijden. Een dimensie van een soort energie, licht, geen woorden voor. Ik geloof ook dat die stemmen, EVP's, dus vanuit die andere dimensie komen. Ik geloof ook, dat men met bepaalde drugs (DMT in dit geval) een kijkje kan nemen in die andere dimensie. Maar dat is alleen maar geloof, dat is geen wetenschap, maar ik ben de wetenschap dan ook niet nodig om ergens in te geloven. Daarom vind ik dit subfora ook zo interessant, omdat dat hier niet 'raar' gevonden word, of dat je uitgelachen word. Ik snap daarom ook niet zo goed wat jij, en tartaar, hier willen doen. Komen jullie om te zieken, te trollen? Informatie op te doen? Wat is de reden?
Hoe was het? Werkte het?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik wel
Dat was toen ik de stemmen al had.
De dosis was te laag, maar het werkte wel. Het leek alsof ik uit m'n lichaam werd getrokken, raakte in paniek, totdat ik losliet. Ik zag als ik m'n ogen dichtdeed "iets" pulseren alsof het een hartslag had.quote:
De politie hoort de mens te helpen.. Niet te beroven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef Manke het volgende:
[..]
De dosis was te laag, maar het werkte wel. Het leek alsof ik uit m'n lichaam werd getrokken, raakte in paniek, totdat ik losliet. Ik zag als ik m'n ogen dichtdeed "iets" pulseren alsof het een hartslag had.
Meer ervaring heb ik niet, omdat het door de politie in beslag is genomen.
Heb je al eens geprobeerd je gehoor te belemmeren? Dus bijvoorbeeld oordopjes o.i.d. in te doen, en dan te kijken of het geluid van de stemmen ook verandert?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik hoor ze dus niet in m'n hoofd, ik hoor ze letterlijk als geluid in m'n linker en sinds kort in m'n rechter oor.
Ik kan er maar niet (betaalbaar) aankomen, maar op basis van verhalen weet ik er wel het 1 en ander van.quote:
Maar het is niet wat je ervaart als je het gebruikt. Je krijgt het besef (of de illusie) dat de werkelijkheid ook alleen maar binnen zijn eigen kader werkelijkheid is..quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef t4rt4rus het volgende:
Maar als je denkt dat je van DMT in een andere dimensie komt dan heb je zelf al bewezen dat het gewoon je brein is die je voor de gek houd.
Het is gewoon een stofje dat zorgt dat je brein neurotransmitters aanmaakt en je brein gaat dan een beetje gek doen.
Oke.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef t4rt4rus het volgende:
Maar als je denkt dat je van DMT in een andere dimensie komt dan heb je zelf al bewezen dat het gewoon je brein is die je voor de gek houd.
Het is gewoon een stofje dat zorgt dat je brein neurotransmitters aanmaakt en je brein gaat dan een beetje gek doen.
Ik hoop dat je je beseft dat je met je stelligheid rondom het niet bestaan van geesten elke mogelijkheid tot een open gesprek afsluit.quote:
Wat zie jij als je functie in dit subfora? Ik vraag het me echt af, dus een serieuze vraag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat er geen bewijzen zijn voor geesten maar jij mag wel zeggen dat je ervaring met geesten hebt?
Kom eens met bewijzen.
Voor bewijzen moet je in wetenschap zijn , hier hoeft dat niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat er geen bewijzen zijn voor geesten maar jij mag wel zeggen dat je ervaring met geesten hebt?
Kom eens met bewijzen.
Ja hoor, dat mag je zeggen.. met dingen die niet bestaan of die illusoir zijn kun je ook ervaring hebben. Als je niet wilt aannemen dat ze bestaan wegens gebrek aan bewijs is dat je goed recht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Kom eens met bewijzen.
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Voor bewijzen moet je in wetenschap zijn , hier hoeft dat niet hoor
Lees anders even de Netiquette van dit forum dan hoeven we niet steeds hetzelfde uit te leggen
Attentie: Netiquette van TRU
Bewijs dat maar eens door een Nederlander de Tour te laten winnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?
Ik ben GOD!
oh niet om jullie van gedachten te veranderen, zou natuurlijk wel mooi zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zie jij als je functie in dit subfora? Ik vraag het me echt af, dus een serieuze vraag.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?
Ik ben GOD!
Er wordt gevraagd om ervaringen te delen. We hebben het over zaken die sowieso niet te bewijzen zijn. Dus kunnen we het net zo goed laten. Een discussie van die aard heb je bij voorbaat al gewonnen.quote:
Tour de France?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens door een Nederlander de Tour te laten winnen.
Waarom zou het niet te bewijzen zijn? Omdat het niet bestaat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Er wordt gevraagd om ervaringen te delen. We hebben het over zaken die sowieso niet te bewijzen zijn. Dus kunnen we het net zo goed laten. Een discussie van die aard heb je bij voorbaat al gewonnen.
God is een drieeenheid he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Tour de France?
Dat heb ik al 2 keer gedaan.
Je bent iemand met een roepingquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:33 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
oh niet om jullie van gedachten te veranderen, zou natuurlijk wel mooi zijn.
Maar als iemand een persoon, met hallucinaties, wordt geadviseerd naar mediums en duiveluitdrijving te gaan.
Dan is het mijn functie en van andere weldenkende mensen om tegen die persoon in te gaan.
Want dat is volkomen belachelijk en zulke mensen horen niet thuis in Nederland.
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik ben GOD!
Dat is niet belangrijk. Sommige mensen geloven dat wel en willen hun ervaringen uitwisselen. We weten inmiddels dat jij daar niet één van bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Waarom zou het niet te bewijzen zijn? Omdat het niet bestaat?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.
En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.
Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
Ik had het niet beter kunnen zeggen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.
En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.
Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
Ik vraag om bewijzen en ik kom zelf wel met een verklaring.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd waar die persoon aan leid.quote:En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.
Oh bestaan hormonen wel? Ik dacht altijd dat dat door kabouters in mijn hoofd kwam.quote:Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |