Maar niemand geeft iets om wat jij "vindt", simpelweg omdat niemand zit te wachten op een puberale uitspatting van kortzichtigheid, zoals jij die hier tentoon stelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Euh Manke zegt dat hij zijn pa snel naar Jezus moet leiden.
Dat is volgens mij ook een eigen denkbeeld aan iemand anders opdringen.
Ik vind dat dikke flauwekul om te doen en gewoon verloren tijd die je veel beter kan besteden.
Iemand die dood gaat heeft niks aan een Jezus of goden.
Ik denk ook niet dat dat zijn bedoeling is, ik denk dat hij slechts op zoek is naar aandacht, negatieve aandacht is immers ook aandacht.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het heeft geen nut om je eigen denkbeeld aan anderen op te dringen, t4rt4rus. Dat jij het nut van bidden niet in ziet, betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Er laagdunkend over doen is niet nodig.
Da's nog steeds niet iets waar jij verder wat mee te maken hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Euh Manke zegt dat hij zijn pa snel naar Jezus moet leiden.
Dat is volgens mij ook een eigen denkbeeld aan iemand anders opdringen.
Ik vind dat dikke flauwekul om te doen en gewoon verloren tijd die je veel beter kan besteden.
Iemand die dood gaat heeft niks aan een Jezus of goden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet. Ik geloof niet dat we jinns kunnen zien.quote:
ik ga ervan uit dat je moslim bent, omdat je in egypte was bij familie, en moslims geloven in goede en slechte demonen, de goede heet jinn, de slechte shaitan, ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wie weet. Ik geloof niet dat we jinns kunnen zien.
Wat laat jou tot de conclusie komen dat het een jinn is? Ben er wel benieuwd naar. En een jinn is hetzelfde als een demoon voor jou?
Ik ben moslim inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:51 schreef Manke het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat je moslim bent, omdat je in egypte was bij familie, en moslims geloven in goede en slechte demonen, de goede heet jinn, de slechte shaitan, ofzo.
er is hier op fok iemand die onder invloed van bepaalde drugs het zelfde zag als jij in normale toestand: egyptische goden
Je zou eens kunnen googelen naar eventuele eerdere verschijningen of historie van die locatie. Misschien dat wat helderheid brengt.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:46 schreef Triptamine2 het volgende:
Uhm, jongens, met het risico dat ik mezelf totaal voor gek zet, maar ik zit met een heel, heel vreemd iets.
Kijk, normaal geloof ik nooit in geesten of entiteiten of demonen of wat dan ook. Maar nu heb ik twee keer iets gezien wat gewoon niet kan. Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen:
Een x aantal weken geleden reed ik met een(slechtziende) vriend van me door Oss. Die vriend van me zat wat op zijn telefoon te spelen en ik reed rustig door. Op een bepaald moment zag ik naast de auto, ineens, een figuur van een man staan, die naar mijn auto wees en hem volgde met zijn vinger. Het rare van dit figuur was dat ie vol in het licht van een lantaarn stond, maar ik zijn gezicht niet kon zien. We hebben het later getest, en op die plek kan je simpelweg niet staan zonder dat je iemand zijn gezicht ziet.
Ik heb hem daarna nog eens gezien toen ik alleen in mijn auto reed. Weer een lange man met lange jas en hoedje, weer wees hij naar mijn auto, weer zag ik geen gezicht en weer zou dat gezien het licht niet kunnen. Kijk, dat je een deel van het gezicht niet ziet icm een hoedje, logisch, maar helemaal zwart?
Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is? Of begin ik gek te worden?
Edit: als iemand een verklaring zou weten, zou dit dan ook eventueel met een bepaald argument of eventuele achtergrondinformatie verteld worden?
Ik ben altijd gek op dit soort verschijningenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:46 schreef Triptamine2 het volgende:
Uhm, jongens, met het risico dat ik mezelf totaal voor gek zet, maar ik zit met een heel, heel vreemd iets.
Kijk, normaal geloof ik nooit in geesten of entiteiten of demonen of wat dan ook. Maar nu heb ik twee keer iets gezien wat gewoon niet kan. Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen:
Een x aantal weken geleden reed ik met een(slechtziende) vriend van me door Oss. Die vriend van me zat wat op zijn telefoon te spelen en ik reed rustig door. Op een bepaald moment zag ik naast de auto, ineens, een figuur van een man staan, die naar mijn auto wees en hem volgde met zijn vinger. Het rare van dit figuur was dat ie vol in het licht van een lantaarn stond, maar ik zijn gezicht niet kon zien. We hebben het later getest, en op die plek kan je simpelweg niet staan zonder dat je iemand zijn gezicht ziet.
Ik heb hem daarna nog eens gezien toen ik alleen in mijn auto reed. Weer een lange man met lange jas en hoedje, weer wees hij naar mijn auto, weer zag ik geen gezicht en weer zou dat gezien het licht niet kunnen. Kijk, dat je een deel van het gezicht niet ziet icm een hoedje, logisch, maar helemaal zwart?
Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is? Of begin ik gek te worden?
Edit: als iemand een verklaring zou weten, zou dit dan ook eventueel met een bepaald argument of eventuele achtergrondinformatie verteld worden?
Misschien is die verschijning wel vaker gezien, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen googelen naar eventuele eerdere verschijningen of historie van die locatie. Misschien dat wat helderheid brengt.
Nou ja, de eerste keer dat ik "het" zag ben ik dus op de rotonde iets verder helemaal rond gegaan. Het was weg?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben altijd gek op dit soort verschijningen. Niet dat ik er ook maar enige paranormale of wetenschappelijke verklaring voor heb, maar je beschrijving lijkt op de shadow people. Er is hier ooit een topic geweest van iemand die op de fiets door het bos reed en ook een lange, zwarte gestalte tegenkwam (met gleufhoed). Kan het zo snel niet terugvinden.
Zelf heb ik ook wel eens iets soortgelijks gezien. Ik zat op de fiets en reed na een stapavond langs een oud landhuis. Naast een van de pilaren bij de ingang stond een donkere figuur met mantel en hoed, doodstil. Kan net zo goed een voorbijganger geweest zijn, maar het was midden in de nacht en het kwam nogal onnatuurlijk over.
Wat me altijd opvalt is dat niemand bij dit soort waarnemingen meteen gaat kijken wat het is (jij dus ook niet). Vrij logisch omdat je je doodschrikt, maar toch.
Waar ik het zag was dus hier: https://www.google.nl/map(...)bp=12,272.34,,0,14.1 Lekker creepy ook, die pilaren.
Grappig wel, vind het betreffende landhuis op deze site terug: http://www.kasteleninnederland.nl/kasteel/kasteel1129.php
Geeft maar weer aan dat je absoluut niet de enige bent die deze waarnemingen heeft. En waarschijnlijk zul je ook nooit een verklaring krijgenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef Triptamine2 het volgende:
Ok, dit is op zijn minst redelijk apart te noemen. Want die tekening op die wiki lijkt dus precies op wat ik gezien heb.
Mind is totally blown
Misschien dat we zelf wat gevoeliger worden als we minder kunnen zien?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Twelveonclock het volgende:
Waarom gebeuren de activiteiten meestal als het donker is? Dat vraag ik me vaak af. Gaat er dan een andere niet waarneembare wereld open,of wat zet het in werking?
Aangenomen dat 'die energie' er idd. is, denk ik dat ie er overdag net zo goed is. We merken het alleen minder omdat we meer zintuiglijke indrukken krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Twelveonclock het volgende:
Ja oke. Dat kan een reden zijn. Je bent dan meer alert en vangt mischien wat meer op. Maar toch blijft het apart. Die zelfde energie moet er dan ook overdag zijn toch?
Echt wel! Als ik "het"nog eens zie stap ik uit. Ik kan zoiets nooit laten rustenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat je absoluut niet de enige bent die deze waarnemingen heeft. En waarschijnlijk zul je ook nooit een verklaring krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |