Done! Ik heb een youtube video bij gezet. Kijk em maar even... Best ziek. Ik ben nogal sceptisch, maar ik weet wat ik heb ervaren. Dus ergens diep in m'n hart weet ik wel, dat wij mensen nog heel weinig af weten van de dingen die om ons heen gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS begint!
En doe eens een OP ofzo
Ze zijn er wel, maar doen hun eigen ding vaak. Kans dat je ze ziet is bijna verwaarloosbaar. Tuurlijk heb je mensen die ze zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Aleandra het volgende:
Persoonlijk zie ik ze niet (wil ik ze ook niet zien ).
Heb wel een nichtje van 13 die zegt ze altijd om haar heen te hebben maar der helemaal niet bang voor is.
Mijn dochter heeft wel eens tijdens een webcamgesprek met haar een paar printscreens gemaakt van het beeld waarop duidelijk donkere silhouetten te zien waren op de achtergrond. Oom derbij gehaald aan de andere kant, zag niets bijzonders maar silhouet was wel verplaatst.
Bij het terugkijken van de foto's liep de computer van mijn dochter muurvast. Kon hij naar de reparateur die behoorlijk wat moeite heeft moeten doen om alle bestanden weer terug te krijgen.
Alles terug behalve die desbetreffende printscreentjes en ik heb toch echt duidelijk gezien dat ze er waren.
Ikke ...........ik weet dus niet .
Dat is echt een irritant gevoel. Dat was op die ene dag heel erg aanwezig, maar ik negeerde het, want ik wist niet beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen gevoel gehad aangekeken te worden en shadow-people zien vanuit mijn ooghoeken, maar ook dat al jaren niet meer.
Mooi! Dank je welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Done! Ik heb een youtube video bij gezet. Kijk em maar even... Best ziek. Ik ben nogal sceptisch, maar ik weet wat ik heb ervaren. Dus ergens diep in m'n hart weet ik wel, dat wij mensen nog heel weinig af weten van de dingen die om ons heen gebeuren.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooi! Dank je wel
Filmpje kijk ik later nog wel
Wat zie je dan? En waarom zie jij ze? Heb je er een trucje voor?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef mousy31 het volgende:
Leuk filmpje k hou wel van zulke verhalen.
Zie zelf ook geesten alleen de laatste tijd is het erg rustig. Ben dr ook niet bang van zie ze al zolang en ze hebben me nog nooit wat aangedaan.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef Summers het volgende:
Meestal zag ik ze als mensen maar met lichte afwijkingen
bijv dat je wel of niet door ze heen kan kijken of het hoofd is in verhouding ietsjes groter dan het lichaam en een keer zag ik alleen de romp en het hoofd en waren de benen niet zichtbaar , ik heb ze ook weleens gevoeld en niet gezien .quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Wat heb je dan zoal meegemaakt.?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef Manke het volgende:
Demonen zijn laffe honden. Word strontziek van ze.
Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Wat heb je dan zoal meegemaakt.?
Heb je al eens geprobeerd vrienden te worden met ze?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.
Jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd vrienden te worden met ze?
Maar HOE heb je het geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef Manke het volgende:
[..]
Jazonder resultaat, "hij denkt dat we zijn vrienden zijn" was het antwoord.
Heb wel meer gekke dingen uit wanhoop geprobeerd.
Hoe heb jij geesten of spirits ervaren dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Maar HOE heb je het geprobeerd?
Uit wanhoop is verkeerde uitgangspunt denk ik, dan wil je niet echt vriendschap om zomaar te zeggen, maar meer omdat je verlost wil worden van ze.
In mijn ervaring bestaan geen demonen, slechte geesten of hoe men ze ook noemt.
Want voor mij bestaat er geen goed of fout.
Zoals ervaringen in mijn leven gewoon Zijn, zo zijn spirits (zo noem ik ze) ook gewoon.
Je kunt ze als goed of slecht ervaren maar dat is slechts menselijk oordeel, en dat oordeel bepaalt hoe jij je erbij voelt.
Is het nog steeds even erg Manke? Hoopte dat je er inmiddels vanaf zou zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.
Dit gaat misschien heel naar klinken,quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik vind het zo klote voor jequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef Manke het volgende:
Ben er niet vanaf, maar heb er weinig last van door medicijnen, maar die medicijnen maken weer andere dingen erger. Als ik er vanaf ben dan is het feest
Het is helaas niks psychisch. Ze kunnen niks, als ik ga luisteren dan hoor ik ze onderling praten, continu, ze schelden ook tegen me en ik kan met ze praten. Als ik net wakker ben dan zie ik beelden achter m'n oogleden, simpele animaties zeg maar, ook een keer hun gezichten lieten ze zien. Ik voel er 1 in m'n linker onderbeen kruipen.
He bah.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef Manke het volgende:
Ben er niet vanaf, maar heb er weinig last van door medicijnen, maar die medicijnen maken weer andere dingen erger. Als ik er vanaf ben dan is het feest
Het is helaas niks psychisch. Ze kunnen niks, als ik ga luisteren dan hoor ik ze onderling praten, continu, ze schelden ook tegen me en ik kan met ze praten. Als ik net wakker ben dan zie ik beelden achter m'n oogleden, simpele animaties zeg maar, ook een keer hun gezichten lieten ze zien. Ik voel er 1 in m'n linker onderbeen kruipen.
Heb je al eens een topic gemaakt over die ervaring van 3 jaar geleden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Over de bandstemmen heb je toch wel een topic gemaakt Manke? Of stond dat ook op een ander topic?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Manke het volgende:
Het is ook klote. Hoop er ooit vanaf te komen. Alleen God kan me helpen.
Volgens hun word ik 36 jaar, dat zagen ze zeiden ze, hoop dat ze liegen.
Had er nooit een topic over gemaakt, meestal vervuilde ik er andermans topics mee, ik post er wel over sinds het begin.
Geesten staan bekend om hun schaamteloosheid qua liegen. Liegen doen ze graag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Manke het volgende:
Had er nooit een topic over gemaakt, meestal vervuilde ik er andermans topics mee, ik post er wel over sinds het begin.
Bizar....quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef Manke het volgende:
[..]
Jazonder resultaat, "hij denkt dat we zijn vrienden zijn" was het antwoord.
Heb wel meer gekke dingen uit wanhoop geprobeerd.
Ik heb dat ook wel eens dat ik iets mijn naam hoor roepen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Wintelligence het volgende:
Ook een keer zoiets meegemaakt met 2 andere vrienden.
We zaten in de auto en de radio was kapot dus het was helemaal stil, het was ook midden in de nacht rond 3 uur en we reden op een verlaten landweggetje.
Iedereen zat stil voor zich uit te staren op dat moment, we hoorde toen ineens duidelijk iemand 'hey!' roepen of iets in die trand, overduidelijk.
Het leek wel op de stem van een vriend van ons, dus wij dachten misschien dat iemand perongeluk met zijn telefoon gebeld had. Maar de enige die zijn telefoon bij had, daarvan bleken de batterijen op te zijn., en ook de volgende dag bleek dat er niet mee gebeld was als hij keek bij gekozen nummers of ontvangen oproepen.
Wij zaten daar alledrie in de auto van wtf...![]()
Het lijkt op rook, of ik zie een lichtgevende verschijning, moeilijk uit te leggen zie de contouren wel maar geen gezicht of kleding of wat dan ook t is net een geel/wittig vlak, in de vorm van een mens of dier.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Wat zie je dan? En waarom zie jij ze? Heb je er een trucje voor?
Ik hoop zo voor jou dat de dag dat je er geen last meer van hebt, gauw komtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Manke het volgende:
Thanks, hoop ook dat jij geen last meer gaat hebben van die rotzakken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor jou dat de dag dat je er geen last meer van hebt, gauw komt
Oh ja kloptquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over de bandstemmen heb je toch wel een topic gemaakt Manke? Of stond dat ook op een ander topic?
Wat Mousy hierboven zegt.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Thanks, hoop ook dat jij geen last meer gaat hebben van die rotzakken.
[..]
Oh ja klopt
Ik heb er niet echt last van zoals jij maar weet wel wat het is heb t meegemaakt in 1999 nadat iemand zo leuk vond om lsd in mn drinken te doen. Heb er 3 maanden last van gehad en jij al 3 jaar vind het knap hoe je het volhoud , maar ik wed dat er een dag komt dat ze je gaan verlaten als ze geen lol aan je beleven gaan ze wel weg, maar ze willen je de donkere kant optrekken zolang jij daar niet naar toe gaat komt het goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Thanks, hoop ook dat jij geen last meer gaat hebben van die rotzakken.
[..]
Oh ja klopt
Wat een heftig verhaal Mousy! Het is ook echt een streek om iemand zomaar te laten trippen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt last van zoals jij maar weet wel wat het is heb t meegemaakt in 1999 nadat iemand zo leuk vond om lsd in mn drinken te doen. Heb er 3 maanden last van gehad en jij al 3 jaar vind het knap hoe je het volhoud , maar ik wed dat er een dag komt dat ze je gaan verlaten als ze geen lol aan je beleven gaan ze wel weg, maar ze willen je de donkere kant optrekken zolang jij daar niet naar toe gaat komt het goed.
Blijf op God vertrouwen die is sterker dan hen en de bijbel heeft mij in die 3 maanden ook erg geholpen en ik geloof dat ik door de bijbel en God eruit gekomen ben.
Verder brand ik af en toe salie in huis en sinds die tijd is het rustiger geworden k zie ze ook alleen en ze praten gelukkig niet tegen me. Zou wel kunnen denk ik maar k stel me daar niet open voor ik wil t niet als ze naar t licht willen moeten ze naar iemand gaan die dat goed kan begeleiden.
Las dit vandaag toevallig en las gister toevallig een verslag van een klinisch psycholoog, die onderzoekt deed naar de relatie tussen "hallucinaties" en de geestenwereld en hij put ook uit de informatie van een man die paar eeuwen geleden leefde en zei bewust contact te zoeken met geesten en tegelijkertijd ook gewoon functioneerde in de maatschappij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Manke het volgende:
Ik heb een heel klein stukje gelezen. Het lijkt best interessant te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef sientelo het volgende:
[..]
Las dit vandaag toevallig en las gister toevallig een verslag van een klinisch psycholoog, die onderzoekt deed naar de relatie tussen "hallucinaties" en de geestenwereld en hij put ook uit de informatie van een man die paar eeuwen geleden leefde en zei bewust contact te zoeken met geesten en tegelijkertijd ook gewoon functioneerde in de maatschappij.
http://www.swedenborg.be/swedenborgiana/wvdusen.pdf
Het gaat erin ieder geval over dat deze lage geesten altijd liegen en je de meest vreselijke dingen willen laten geloven. Ook dat je doodgaat en dan leef je daarna dus nog gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |