abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110224423
Vertel je ervaringen hier.

Enige keer dat ik wat heb meegemaakt is al weer een hele tijd terug. Ik ben nu 24 en toen was ik 12 ofzo. Ik was met m'n broertje en een vriend in een bos naast ons dorp. We waren diep in het bos een hut aan het bouwen. Ik hoorde m'n naam vallen alsof diegene vlak naast me stond, maar het vreemde is dat ik toen hoog in een boom zat en feitelijk niemand naast me kan staan :') .
Dus ik riep naar beneden of iemand mij had geroepen. M'n broertje was wat verder in het bos en zei dat hij niks gehoord had, noch dat hij me geroepen had. M'n maatje ook niet.

M'n maatje klom ook een boom in die naast de boom stond waarin ik geklommen was. Hij klom tot op dezelfde hoogte als waar ik zat. En plots hoorde we beide zijn naam. Het was geen geroep of iets dergelijks. Echt alsof iemand tussen ons in zat. We keken elkaar aan. We dachten letterlijk dat het gewoon iets natuurlijks was.

Op een gegeven moment kwam mijn broertje aangerend en riep naar boven "Wat is er?". Ik zei toen "Waarom?". Hij zei dat ik hem geroepen had. Nou echt niet dus.
Vervolgens zei die vriend van me dus dat als we nog één keer ons naam horen dat we er dan van door gingen. En ja hoor.... dit keer heel hard in ons oor. Je wilt niet weten hoe hard we naar m'n huis gingen fietsen en op mijn kamer bleven. M'n maatje durfde niet meer naar buiten, dus moest zijn vader hem komen ophalen :')

We lachen er nu nog om.

Ik heb nooit een geest gezien, maar dit vond ik wel genoeg. :')

[ Bericht 97% gewijzigd door deVerdeler op 12-04-2012 13:14:41 ]
youtube --> iamclanhq :')
pi_110224825
TS begint!
*O*

En doe eens een OP ofzo :P
  donderdag 12 april 2012 @ 12:39:39 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110225110
Alleen gevoel gehad aangekeken te worden en shadow-people zien vanuit mijn ooghoeken, maar ook dat al jaren niet meer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_110226558
OP en m'n eigen ervaring toegevoegd....
  donderdag 12 april 2012 @ 13:15:59 #5
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_110226591
Persoonlijk zie ik ze niet (wil ik ze ook niet zien ).
Heb wel een nichtje van 13 die zegt ze altijd om haar heen te hebben maar der helemaal niet bang voor is.
Mijn dochter heeft wel eens tijdens een webcamgesprek met haar een paar printscreens gemaakt van het beeld waarop duidelijk donkere silhouetten te zien waren op de achtergrond. Oom derbij gehaald aan de andere kant, zag niets bijzonders maar silhouet was wel verplaatst.
Bij het terugkijken van de foto's liep de computer van mijn dochter muurvast. Kon hij naar de reparateur die behoorlijk wat moeite heeft moeten doen om alle bestanden weer terug te krijgen.
Alles terug behalve die desbetreffende printscreentjes en ik heb toch echt duidelijk gezien dat ze er waren.
Ikke ...........ik weet dus niet .
pi_110226607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS begint!
*O*

En doe eens een OP ofzo :P
Done! Ik heb een youtube video bij gezet. Kijk em maar even... Best ziek. Ik ben nogal sceptisch, maar ik weet wat ik heb ervaren. Dus ergens diep in m'n hart weet ik wel, dat wij mensen nog heel weinig af weten van de dingen die om ons heen gebeuren.
pi_110226686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Aleandra het volgende:
Persoonlijk zie ik ze niet (wil ik ze ook niet zien ).
Heb wel een nichtje van 13 die zegt ze altijd om haar heen te hebben maar der helemaal niet bang voor is.
Mijn dochter heeft wel eens tijdens een webcamgesprek met haar een paar printscreens gemaakt van het beeld waarop duidelijk donkere silhouetten te zien waren op de achtergrond. Oom derbij gehaald aan de andere kant, zag niets bijzonders maar silhouet was wel verplaatst.
Bij het terugkijken van de foto's liep de computer van mijn dochter muurvast. Kon hij naar de reparateur die behoorlijk wat moeite heeft moeten doen om alle bestanden weer terug te krijgen.
Alles terug behalve die desbetreffende printscreentjes en ik heb toch echt duidelijk gezien dat ze er waren.
Ikke ...........ik weet dus niet .
Ze zijn er wel, maar doen hun eigen ding vaak. Kans dat je ze ziet is bijna verwaarloosbaar. Tuurlijk heb je mensen die ze zien.
pi_110226715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen gevoel gehad aangekeken te worden en shadow-people zien vanuit mijn ooghoeken, maar ook dat al jaren niet meer.
Dat is echt een irritant gevoel. Dat was op die ene dag heel erg aanwezig, maar ik negeerde het, want ik wist niet beter.
pi_110226932
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Done! Ik heb een youtube video bij gezet. Kijk em maar even... Best ziek. Ik ben nogal sceptisch, maar ik weet wat ik heb ervaren. Dus ergens diep in m'n hart weet ik wel, dat wij mensen nog heel weinig af weten van de dingen die om ons heen gebeuren.
Mooi! Dank je wel :)
Filmpje kijk ik later nog wel :P
pi_110227655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mooi! Dank je wel :)
Filmpje kijk ik later nog wel :P
:9
pi_110229908
Leuk filmpje k hou wel van zulke verhalen.
Zie zelf ook geesten alleen de laatste tijd is het erg rustig. Ben dr ook niet bang van zie ze al zolang en ze hebben me nog nooit wat aangedaan.
pi_110234499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef mousy31 het volgende:
Leuk filmpje k hou wel van zulke verhalen.
Zie zelf ook geesten alleen de laatste tijd is het erg rustig. Ben dr ook niet bang van zie ze al zolang en ze hebben me nog nooit wat aangedaan.
Wat zie je dan? En waarom zie jij ze? Heb je er een trucje voor?
  donderdag 12 april 2012 @ 17:04:06 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110237471
Ik heb ze wel gezien , ook al jaren niet nu en heb er geen truc voor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 april 2012 @ 17:05:20 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110237529
Meestal zag ik ze als mensen maar met lichte afwijkingen
pi_110240589
Ikzelf heb nog nooit dergelijke dingen waargenomen en sta er vaak ook kritisch tegenover, maar ik sta er wel voor open dat "het zou kunnen" en iemand eventueel te geloven als het na lang zoeken écht niet verklaard zou kunnen worden.
pi_110244215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef Summers het volgende:
Meestal zag ik ze als mensen maar met lichte afwijkingen
Hoe bedoel je dat precies?
pi_110245578
Geesten zijn (meestal) dolers.
Moeten op weg geholpen worden naar hier "hiernamaals" of dat witte licht oid.
Demonen zijn geesten die gefrustreerd zijn, angst of een andere negatieve emotie hebben en willen (soms per ongeluk) mensen daarmee lastig vallen.
Bijvoorbeeld door aan je bed te gaan spoken, je naar te laten voelen, dat soort dingen.
Demonen zijn vaak ook een slag sterker, soms een behoorlijke slag sterker.
:)

[ Bericht 8% gewijzigd door summer2bird op 12-04-2012 20:31:59 ]
Twiddel
  vrijdag 13 april 2012 @ 02:04:32 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110262006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies?
bijv dat je wel of niet door ze heen kan kijken of het hoofd is in verhouding ietsjes groter dan het lichaam en een keer zag ik alleen de romp en het hoofd en waren de benen niet zichtbaar , ik heb ze ook weleens gevoeld en niet gezien .
pi_110271385
En waar zie jij ze dan? Gewoon in een winkelcentrum? Zouden andere mensen het dan ook niet moeten zien?
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:51:42 #20
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_110283141
Demonen zijn laffe honden. Word strontziek van ze.
pi_110285094
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef Manke het volgende:
Demonen zijn laffe honden. Word strontziek van ze.
Wat heb je dan zoal meegemaakt.?
Ура для россии
pi_110285895
ik had afgelopen nacht toen het pikkedonker was (liep even naar beneden vanuit mijn kamer) vanaf het moment dat ik mijn kamerdeur dicht ging tot op het moment dat ik beneden onderaan de trap een licht aan deed een heel misselijkmakend gevoel alsof iemand naar je staart/bijna tegen je aan staat.. heel bizar. heb het gelukkig maar erg weinig
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:13:59 #23
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_110289988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Wat heb je dan zoal meegemaakt.?
Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:20:22 #24
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_110290315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.
Heb je al eens geprobeerd vrienden te worden met ze?
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:24:31 #25
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_110290554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Heb je al eens geprobeerd vrienden te worden met ze?
Ja :P zonder resultaat, "hij denkt dat we zijn vrienden zijn" was het antwoord.
Heb wel meer gekke dingen uit wanhoop geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')