Done! Ik heb een youtube video bij gezet. Kijk em maar even... Best ziek. Ik ben nogal sceptisch, maar ik weet wat ik heb ervaren. Dus ergens diep in m'n hart weet ik wel, dat wij mensen nog heel weinig af weten van de dingen die om ons heen gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS begint!
En doe eens een OP ofzo
Ze zijn er wel, maar doen hun eigen ding vaak. Kans dat je ze ziet is bijna verwaarloosbaar. Tuurlijk heb je mensen die ze zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Aleandra het volgende:
Persoonlijk zie ik ze niet (wil ik ze ook niet zien ).
Heb wel een nichtje van 13 die zegt ze altijd om haar heen te hebben maar der helemaal niet bang voor is.
Mijn dochter heeft wel eens tijdens een webcamgesprek met haar een paar printscreens gemaakt van het beeld waarop duidelijk donkere silhouetten te zien waren op de achtergrond. Oom derbij gehaald aan de andere kant, zag niets bijzonders maar silhouet was wel verplaatst.
Bij het terugkijken van de foto's liep de computer van mijn dochter muurvast. Kon hij naar de reparateur die behoorlijk wat moeite heeft moeten doen om alle bestanden weer terug te krijgen.
Alles terug behalve die desbetreffende printscreentjes en ik heb toch echt duidelijk gezien dat ze er waren.
Ikke ...........ik weet dus niet .
Dat is echt een irritant gevoel. Dat was op die ene dag heel erg aanwezig, maar ik negeerde het, want ik wist niet beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen gevoel gehad aangekeken te worden en shadow-people zien vanuit mijn ooghoeken, maar ook dat al jaren niet meer.
Mooi! Dank je welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Done! Ik heb een youtube video bij gezet. Kijk em maar even... Best ziek. Ik ben nogal sceptisch, maar ik weet wat ik heb ervaren. Dus ergens diep in m'n hart weet ik wel, dat wij mensen nog heel weinig af weten van de dingen die om ons heen gebeuren.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooi! Dank je wel
Filmpje kijk ik later nog wel
Wat zie je dan? En waarom zie jij ze? Heb je er een trucje voor?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef mousy31 het volgende:
Leuk filmpje k hou wel van zulke verhalen.
Zie zelf ook geesten alleen de laatste tijd is het erg rustig. Ben dr ook niet bang van zie ze al zolang en ze hebben me nog nooit wat aangedaan.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef Summers het volgende:
Meestal zag ik ze als mensen maar met lichte afwijkingen
bijv dat je wel of niet door ze heen kan kijken of het hoofd is in verhouding ietsjes groter dan het lichaam en een keer zag ik alleen de romp en het hoofd en waren de benen niet zichtbaar , ik heb ze ook weleens gevoeld en niet gezien .quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Wat heb je dan zoal meegemaakt.?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef Manke het volgende:
Demonen zijn laffe honden. Word strontziek van ze.
Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Wat heb je dan zoal meegemaakt.?
Heb je al eens geprobeerd vrienden te worden met ze?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik had geesten (=demonen) opgeroepen via bandstemmen en sindsdien hoor ik ze in m'n linker oor praten. Dat was 3 jaar geleden, sinds dien zijn het er alleen maar meer geworden.
Jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd vrienden te worden met ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |