Voor bewijzen moet je in wetenschap zijn , hier hoeft dat niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat er geen bewijzen zijn voor geesten maar jij mag wel zeggen dat je ervaring met geesten hebt?
Kom eens met bewijzen.
Ja hoor, dat mag je zeggen.. met dingen die niet bestaan of die illusoir zijn kun je ook ervaring hebben. Als je niet wilt aannemen dat ze bestaan wegens gebrek aan bewijs is dat je goed recht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat er geen bewijzen zijn voor geesten maar jij mag wel zeggen dat je ervaring met geesten hebt?
Kom eens met bewijzen.
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Voor bewijzen moet je in wetenschap zijn , hier hoeft dat niet hoor
Lees anders even de Netiquette van dit forum dan hoeven we niet steeds hetzelfde uit te leggen
Attentie: Netiquette van TRU
Bewijs dat maar eens door een Nederlander de Tour te laten winnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?
Ik ben GOD!
oh niet om jullie van gedachten te veranderen, zou natuurlijk wel mooi zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zie jij als je functie in dit subfora? Ik vraag het me echt af, dus een serieuze vraag.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?
Ik ben GOD!
Er wordt gevraagd om ervaringen te delen. We hebben het over zaken die sowieso niet te bewijzen zijn. Dus kunnen we het net zo goed laten. Een discussie van die aard heb je bij voorbaat al gewonnen.quote:
Tour de France?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens door een Nederlander de Tour te laten winnen.
Waarom zou het niet te bewijzen zijn? Omdat het niet bestaat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Er wordt gevraagd om ervaringen te delen. We hebben het over zaken die sowieso niet te bewijzen zijn. Dus kunnen we het net zo goed laten. Een discussie van die aard heb je bij voorbaat al gewonnen.
God is een drieeenheid he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Tour de France?
Dat heb ik al 2 keer gedaan.
Je bent iemand met een roepingquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:33 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
oh niet om jullie van gedachten te veranderen, zou natuurlijk wel mooi zijn.
Maar als iemand een persoon, met hallucinaties, wordt geadviseerd naar mediums en duiveluitdrijving te gaan.
Dan is het mijn functie en van andere weldenkende mensen om tegen die persoon in te gaan.
Want dat is volkomen belachelijk en zulke mensen horen niet thuis in Nederland.
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik ben GOD!
Dat is niet belangrijk. Sommige mensen geloven dat wel en willen hun ervaringen uitwisselen. We weten inmiddels dat jij daar niet één van bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Waarom zou het niet te bewijzen zijn? Omdat het niet bestaat?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.
En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.
Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
Ik had het niet beter kunnen zeggen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.
En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.
Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
Ik vraag om bewijzen en ik kom zelf wel met een verklaring.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd waar die persoon aan leid.quote:En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.
Oh bestaan hormonen wel? Ik dacht altijd dat dat door kabouters in mijn hoofd kwam.quote:Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
Sommigen trappen er helaas elke keer weer in ja. Zie het als een lesquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:58 schreef t4rt4rus het volgende:
Wow het enige wat jullie kunnen doen is op de man spelen.
Zitten zeiken over wetenschap en als iemand naar bewijzen vraagt maar weer naar de Calimero grijpen.
Gelukkig denken de mensen hier op de universiteit daar anders over.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef lezzer het volgende:
Bewijs willen vinden is een zinloze zoektocht en verspilling.
Ervaar, leef, vertrouw op je eigen bevindingen.
Ik zeg altijd maar zo "je kunt niet weten wat iemands achtergrond is zonder dat je 'm kent".quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Gelukkig denken de mensen hier op de universiteit daar anders over.
En wees blij anders zat jij nu niet achter je computertje, kon je niet naar een arts, etc.
Oké je kon nog naar een priester/dominee/shamaan die je met een gebed beter kan maken.
Welnee, zo steken veel mensen gewoon in elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik herken een patroon hier. Ben je een kloon?
op wel deel reageer je nou?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, zo steken veel mensen gewoon in elkaar.
Al de tweede keer dat je even wil laten weten dat je op de universiteit zit. Is dat nou zo belangrijk voor je? Tegenwoordig zitten er overigens meer droeftoeters op een uni dan bij de gemiddelde HBO. Arrogante blaaskaakjes zijn het, en jij lijkt (!) er een prototype van te zijn..quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Gelukkig denken de mensen hier op de universiteit daar anders over.
En wees blij anders zat jij nu niet achter je computertje, kon je niet naar een arts, etc.
Oké je kon nog naar een priester/dominee/shamaan die je met een gebed beter kan maken.
Ooit, dus vroeger, toen het nog wat betekendequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:11 schreef lezzer het volgende:
Doe eens niet zo lelijk over mensen op de universiteit![]()
Ik zat er ook ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |