abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:08:59 #201
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_113139598
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat er geen bewijzen zijn voor geesten maar jij mag wel zeggen dat je ervaring met geesten hebt?

Kom eens met bewijzen.
Voor bewijzen moet je in wetenschap zijn , hier hoeft dat niet hoor :*
Lees anders even de Netiquette van dit forum dan hoeven we niet steeds hetzelfde uit te leggen
Attentie: Netiquette van TRU
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_113139839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef t4rt4rus het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat er geen bewijzen zijn voor geesten maar jij mag wel zeggen dat je ervaring met geesten hebt?

Kom eens met bewijzen.
Ja hoor, dat mag je zeggen.. met dingen die niet bestaan of die illusoir zijn kun je ook ervaring hebben. Als je niet wilt aannemen dat ze bestaan wegens gebrek aan bewijs is dat je goed recht.
pi_113140208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Voor bewijzen moet je in wetenschap zijn , hier hoeft dat niet hoor :*
Lees anders even de Netiquette van dit forum dan hoeven we niet steeds hetzelfde uit te leggen
Attentie: Netiquette van TRU
Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?

Ik ben GOD!
  Moderator woensdag 20 juni 2012 @ 13:26:41 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_113140250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Hoe kan je dan een discussie hebben als je het niet eens over bewijzen mag hebben?

Ik ben GOD!
Bewijs dat maar eens door een Nederlander de Tour te laten winnen.
pi_113140522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat zie jij als je functie in dit subfora? Ik vraag het me echt af, dus een serieuze vraag.
oh niet om jullie van gedachten te veranderen, zou natuurlijk wel mooi zijn. :)

Maar als iemand een persoon, met hallucinaties, wordt geadviseerd naar mediums en duiveluitdrijving te gaan.
Dan is het mijn functie en van andere weldenkende mensen om tegen die persoon in te gaan.

Want dat is volkomen belachelijk en zulke mensen horen niet thuis in Nederland.
pi_113140552
quote:

[..]

Ik ben GOD!
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef deVerdeler het volgende:
Vertel je ervaringen hier.

Er wordt gevraagd om ervaringen te delen. We hebben het over zaken die sowieso niet te bewijzen zijn. Dus kunnen we het net zo goed laten. Een discussie van die aard heb je bij voorbaat al gewonnen.
pi_113140684
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bewijs dat maar eens door een Nederlander de Tour te laten winnen.
Tour de France?
Dat heb ik al 2 keer gedaan.
pi_113140709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Er wordt gevraagd om ervaringen te delen. We hebben het over zaken die sowieso niet te bewijzen zijn. Dus kunnen we het net zo goed laten. Een discussie van die aard heb je bij voorbaat al gewonnen.
Waarom zou het niet te bewijzen zijn? Omdat het niet bestaat?
  Moderator woensdag 20 juni 2012 @ 13:41:00 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_113140841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Tour de France?
Dat heb ik al 2 keer gedaan.
God is een drieeenheid he?
Vader, Zoon en Heilige Geest (on topic :P )
Dus tijd voor die derde keer.
pi_113140853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:33 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

oh niet om jullie van gedachten te veranderen, zou natuurlijk wel mooi zijn. :)

Maar als iemand een persoon, met hallucinaties, wordt geadviseerd naar mediums en duiveluitdrijving te gaan.
Dan is het mijn functie en van andere weldenkende mensen om tegen die persoon in te gaan.

Want dat is volkomen belachelijk en zulke mensen horen niet thuis in Nederland.
Je bent iemand met een roeping :o

Het is lastig te zeggen wat wijsheid is. Iemand zou natuurlijk nog zieker kunnen worden als hij bevestigd wordt in zijn overtuigingen. Maar iemand die gelooft dat hij werkelik door de duivel bezeten is, kan ook werkelik geloven dat die dan uitgedreven kan worden en zo dus baat hebben bij een dergelijke behandeling door het placebo-effect.

Ik vind het in ieder geval een beetje raar dat jij andere mensen voorschrijft wat ze moeten denken. Hun eigen mening tot absolute waarheid verheffen is juist wat gelovigen vaak gedaan hebben, met als gevolg totaal gebrek aan respect voor andermans mening als minst erge gevolg.
pi_113140986
quote:

[..]

Ik ben GOD!
Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.

En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.

Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
pi_113140991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Waarom zou het niet te bewijzen zijn? Omdat het niet bestaat?
Dat is niet belangrijk. Sommige mensen geloven dat wel en willen hun ervaringen uitwisselen. We weten inmiddels dat jij daar niet één van bent.
Maar blijf niet om bewijzen zeuren, die zjn er niet.En dat is ook niet waar TS om vroeg.
pi_113141152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:

[..]

Noem je dat een discussie? Je komt over als een naar opdringerig mannetje die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit, of niet zit. En bij de minste of geringste tegenspraak verstop jij je in de kast van de wetenschap. Niemand zit te wachten op jouw oordeel over iets waar jij geen ervaring mee hebt, noch iets over weet.

En al helemaal niet één of ander snotneus opmerking over hoe het of wel niet zit bij iemand die al jaren bezig is met psychologen, medicijnen etc. En dan zal jij even als puberaal persoon in een zucht uitleggen waar hij wel niet aan leidt.

Bovendien is Nederland van ons allemaal, ik maak zelf wel uit wat ik of niet doe of laat, geloof of aanbid. Daar heeft niemand een hormonaal ventje als jouw bij nodig.
_O_ _O_ _O_ ^O^
pi_113141322
quote:

[..]

Ik had het niet beter kunnen zeggen..
pi_113141508
Wow het enige wat jullie kunnen doen is op de man spelen.
Zitten zeiken over wetenschap en als iemand naar bewijzen vraagt maar weer naar de Calimero grijpen.
pi_113141644
quote:

[..]

Ik vraag om bewijzen en ik kom zelf wel met een verklaring.
Dat jullie in dingen geloven zonder bewijzen kan ik ook niks aan doen.

En ik verstop mij niet in de kast van de wetenschap.
Jullie verstoppen je in de kast van geloof, de wetenschap is buiten die kast. ;)

quote:
Ik heb nooit gezegd waar die persoon aan leid.

Wel heb ik gezegd dat het ernstig is dat er zieke mensen zijn, zoals jij, die duiveluitdrijving adviseren.

quote:
Oh bestaan hormonen wel? Ik dacht altijd dat dat door kabouters in mijn hoofd kwam.
pi_113141661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:58 schreef t4rt4rus het volgende:
Wow het enige wat jullie kunnen doen is op de man spelen.
Zitten zeiken over wetenschap en als iemand naar bewijzen vraagt maar weer naar de Calimero grijpen.
Sommigen trappen er helaas elke keer weer in ja. Zie het als een les ;)
Maar types die elke keer over "bewijs" beginnen die heb ik in mijn langdurige fokleven al heel vaak voorbij zien komen op Fok. Koppijn heb ik er van gehad, vreselijk ruzie gehad hier.

Op een dag komt het besef dat het niet werkt. Dat je iemand die bewijs wil dat nooit kan geven.
Het bewijs voor jezelf komt met de ervaring. Het moment dat je het zelf ervaart en dat dingen zo klip en klaar voor je worden dat je ook begrijpt dat het met wetenschap nooit bewezen gaat worden.
Bewijs willen vinden is een zinloze zoektocht en verspilling.
Ervaar, leef, vertrouw op je eigen bevindingen.

Dan kan het gebeuren dat je iemand tegen komt die blijft drammen over bewijs, en dat je dan zegt "oké".
pi_113141782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef lezzer het volgende:
Bewijs willen vinden is een zinloze zoektocht en verspilling.
Ervaar, leef, vertrouw op je eigen bevindingen.
Gelukkig denken de mensen hier op de universiteit daar anders over.

En wees blij anders zat jij nu niet achter je computertje, kon je niet naar een arts, etc.
Oké je kon nog naar een priester/dominee/shamaan die je met een gebed beter kan maken. :')
pi_113141858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

En wees blij anders zat jij nu niet achter je computertje, kon je niet naar een arts, etc.
Oké je kon nog naar een priester/dominee/shamaan die je met een gebed beter kan maken. :')
Ik zeg altijd maar zo "je kunt niet weten wat iemands achtergrond is zonder dat je 'm kent".

Ik herken een patroon hier. Ben je een kloon? ;)
pi_113141900
Ik zal het even herformuleren, in de context lezen is voor sommigen wat lastig.

Bewijs willen vinden voor het bestaan van geesten is een zinloze zoektocht en verspilling.
Ervaar, leef, vertrouw op je eigen bevindingen
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:09:12 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113141926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik herken een patroon hier. Ben je een kloon? ;)
Welnee, zo steken veel mensen gewoon in elkaar.
The truth was in here.
pi_113141940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Welnee, zo steken veel mensen gewoon in elkaar.
op wel deel reageer je nou?
Oh, dus je weet wel over wie ik het heb? ;)
pi_113141994
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Al de tweede keer dat je even wil laten weten dat je op de universiteit zit. Is dat nou zo belangrijk voor je? Tegenwoordig zitten er overigens meer droeftoeters op een uni dan bij de gemiddelde HBO. Arrogante blaaskaakjes zijn het, en jij lijkt (!) er een prototype van te zijn..
pi_113142021
Doe eens niet zo lelijk over mensen op de universiteit }:|
Ik zat er ook ooit :D
pi_113142034
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:11 schreef lezzer het volgende:
Doe eens niet zo lelijk over mensen op de universiteit }:|
Ik zat er ook ooit :D
Ooit, dus vroeger, toen het nog wat betekende :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: