abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 23:36:47 #201
258802 Yreal
henk..!
pi_110378175
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je probeert te impliceren dat je altijd 100 meter vrij zicht heb. als ik auto's op de linker rijstrook zie die te hard rijden zitten ze vaak ook nog te dicht op elkaar. omdat. mongooltjes die het snelste willen zijn.
wat voor auto rij jij eigenlijk?
  zondag 15 april 2012 @ 23:44:47 #202
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_110378603
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef Matty___ het volgende:

[..]

tuurlijk altijd op de linker baan |:( . Misschien komt het door mensen die uitvoegen zonder te kijken? of mensen die hersenloos met 5m afstand achter elkaar aanrijden. Laat ik duidelijk stellen dat ik niet tot de bumperkleventd spitsrijders hoor.

Of mensen die nog even in de spits een notule lezen }:| of geanimeerd met d;r beste vriendin bellen.
Het komt meestal omdat mensen geen rekening houden met elkaar.
Je hoort er gewoon rekening mee te houden dat er minder begaafde of ervaren bestuurders op de weg zitten, of je dat nou leukt vind of niet.
Ervaring dien je ergens op te doen en sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo begaafd als anderen en maken fouten, daar dien je, hoe dan ook, rekening mee te houden.
  maandag 16 april 2012 @ 00:00:34 #203
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_110379410
Vandaag +/- 200 km gereden, zonder irritaties B-)
pi_110379555
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 00:00 schreef Tijn het volgende:
Vandaag +/- 200 km gereden, zonder irritaties B-)
Gefeliciteerd _O_ Ik dacht eigenlijk dat er stond dat je 200km/u had gedaan zonder irritaties _O-

Maar goed, ik heb inderdaad heerlijk gereden vandaag, niks om jezelf echt kwaad over te maken. :Y
  † In Memoriam † maandag 16 april 2012 @ 00:10:03 #205
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110379864
Gister een tourrit gereden in een voor mij totaal onbekende omgeving over veelal smalle wegen. Om de 'locals' niet te irriteren ben ik meer dan eens in de berm gaan staan om ze er langs te laten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110383081
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:01 schreef Matty___ het volgende:

[..]

met de juiste auto is 150 ook nog veilig :Y
Alleen je eigen veiligheid natuurlijk, niet die van anderen, dat boeit niet.
pi_110384192
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef 2cv het volgende:
Gister een tourrit gereden in een voor mij totaal onbekende omgeving over veelal smalle wegen. Om de 'locals' niet te irriteren ben ik meer dan eens in de berm gaan staan om ze er langs te laten.
Als ik op het laatste stuk naar huis zit (smalle weg, veel bochten en zeer in trek bij motorrijders) en ik zit achter zo'n "toerist", neem ik altijd veel afstand (heb toch meestal geen haast meer, zodra ik die weg op rijdt, ben ik thuis :P) Toch vind ik het altijd heel vriendelijk als ze even (daar waar mogelijk) opzij gaan (ik zou het nooit "eisen").

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Op de noordelijke ringweg staan geen verkeerslichten. Behalve bij de afslag naar de Bedumerweg.
Ik moet toegeven, ik weet nooit wat noord, oost, zuid of west is op de ring van Groningen, maar Julianaplein is zuid toch? En dan zou noord van de N46 moeten zijn (vanaf de eendenbek naar de Eemshavenweg) toch? De laatste keer dat ik daar reed (twee, drie weken geleden, ik ga normaal gesproken de 360 op) stonden er toch nog echt een hele batterij aan stoplichten! Hoewel ze bij Lewenborg natuurlijk bezig zijn...
pi_110384345
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Als ik op het laatste stuk naar huis zit (smalle weg, veel bochten en zeer in trek bij motorrijders) en ik zit achter zo'n "toerist", neem ik altijd veel afstand (heb toch meestal geen haast meer, zodra ik die weg op rijdt, ben ik thuis :P) Toch vind ik het altijd heel vriendelijk als ze even (daar waar mogelijk) opzij gaan (ik zou het nooit "eisen").

[..]

Ik moet toegeven, ik weet nooit wat noord, oost, zuid of west is op de ring van Groningen, maar Julianaplein is zuid toch? En dan zou noord van de N46 moeten zijn (vanaf de eendenbek naar de Eemshavenweg) toch? De laatste keer dat ik daar reed (twee, drie weken geleden, ik ga normaal gesproken de 360 op) stonden er toch nog echt een hele batterij aan stoplichten! Hoewel ze bij Lewenborg natuurlijk bezig zijn...
Julianaplein is zuid inderdaad, N360 is oost, bij Zernike is noord en Friesestraatweg is west.
Bij benadering, makkelijkste om uit te leggen denk ik

Volgens mij zitten er toch echt stoplichten aan het einde van de N46 op de ringweg, en dat is niet afslag Bedumerweg. Die zit daarvoor al.. Zit wel op de hoek noord/oost, maar ik vind het bij noord horen :+

Als je dan richting ringweg west gaat kom je alweer verkeerslichten tegen als je daar richting Assen/Drachten/A28/A7 gaat, dus ring west op rijd.
pi_110385426
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 08:23 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Julianaplein is zuid inderdaad, N360 is oost, bij Zernike is noord en Friesestraatweg is west.
Bij benadering, makkelijkste om uit te leggen denk ik

Volgens mij zitten er toch echt stoplichten aan het einde van de N46 op de ringweg, en dat is niet afslag Bedumerweg. Die zit daarvoor al.. Zit wel op de hoek noord/oost, maar ik vind het bij noord horen :+

Als je dan richting ringweg west gaat kom je alweer verkeerslichten tegen als je daar richting Assen/Drachten/A28/A7 gaat, dus ring west op rijd.
Ok, dan hebben noord en zuid geen stoplichten (behalve julianaplein in zuid en daar op de hoek noord/oost in noord) Oost zit vol met stoplichten en west heeft er ook een zooi...

Op wat blijkbaar zuid is (maar ik altijd als oost heb bestempeld) wordt of te hard gereden, of te langzaam. Alleen bij de flitspalen zie je altijd mensen in de ankers springen. Ze zouden dat ding eens een stuk richting eendebek moeten verplaatsen, kun je nog wat extra geld verdienen!
pi_110385762
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ok, dan hebben noord en zuid geen stoplichten (behalve julianaplein in zuid en daar op de hoek noord/oost in noord) Oost zit vol met stoplichten en west heeft er ook een zooi...

Op wat blijkbaar zuid is (maar ik altijd als oost heb bestempeld) wordt of te hard gereden, of te langzaam. Alleen bij de flitspalen zie je altijd mensen in de ankers springen. Ze zouden dat ding eens een stuk richting eendebek moeten verplaatsen, kun je nog wat extra geld verdienen!
dat duurt een dag totdat iedereen dat ding weer in zijn geheugen heeft steun :')
pi_110386147
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Eendebek? Wat bedoel je daarmee? :X

Maar inderdaad, de meesten rijden er 80-90. Bij de flitspalen 60-70 :')
pi_110387721
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Eendebek? Wat bedoel je daarmee? :X

Maar inderdaad, de meesten rijden er 80-90. Bij de flitspalen 60-70 :')
Zo werd die nieuwe halve kruising/fly-over genoemd, in ieder geval bij de bouw van dat ding (bij de A7) En die naam is bij mij blijven hangen :P (knooppunt Euvelgunne)
pi_110387830
Ik erger me altijd aan mensen die zich niet aan de snelheid houden bij een groene golf metsnelheidsadvies. Dit dus:

Staat er 50 op het bord, dan heb je gewoon groen als je bij het stoplicht aankomt.
Helaas zijn er sukkels die dan toch gewoon 70 gaan rijden. Die staan dus voor rood.

Als jij dan met je 50km/h aankomt bij het stoplicht staat die sukkel dus voor je stil/in de weg en moet je alsnog remmen omdat die randdebiel zo graag snel voor rood wil staan.

Dit maak ik bijna dagelijks mee en ik krijg steeds meer de neiging een enorme bullbar op mijn auto te zetten en ze gewoon weg te duwen als ze onnodig voor rood staan.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_110388263
klinkt als een interessant project :o gok om alle vrachtwagens in beweging te houden?
pi_110388538
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Zo werd die nieuwe halve kruising/fly-over genoemd, in ieder geval bij de bouw van dat ding (bij de A7) En die naam is bij mij blijven hangen :P (knooppunt Euvelgunne)
Ah die, heb die benaming daarvoor nog nooit gehoord :P
Zijn wel leuke bochtjes om met de motor te rijden *D

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:10 schreef Yreal het volgende:
klinkt als een interessant project :o gok om alle vrachtwagens in beweging te houden?
Ik denk om iedereen in beweging te houden, scheelt tijd, brandstof en uitstoot :)

Met de motor vind ik het trouwens nooit erg om bij een stoplicht stil te staan. Tenminste, als ik vooraan sta. Kan ik weer vol gas optrekken (tot de maximumsnelheid) :+
pi_110388694
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ah die, heb die benaming daarvoor nog nooit gehoord :P
Zijn wel leuke bochtjes om met de motor te rijden *D

Met de auto ook hoor! Tenzij er weer zo'n slimmerd denkt naar de linkerbaan te moeten gaan om vervolgens langzamer te gaan rijden dan die rechter (want die bocht is toch best eng hoor!) Of, nog leuker, behoorlijk in de remmen gaat (eugh!) in die bocht.... Ik moet toegeven, het is het enige stukje weg waar ik me echt niet aan de maximum van 50 houd...
  maandag 16 april 2012 @ 11:26:53 #217
12221 Tijn