tuurlijk liggen die er wel, maar je hebt ook rotondes in 80 wegen en snelwegen die eindigen in een stoplichtquote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zonder kruispunten? Zonder rotondes? Zonder verkeerslichten? Geef eens een mooi linkje, ik ben benieuwd waar die weg van jou ligt.
Maar er is dus wel van alles te doen op die weg. Bijzonder dat je dan toch concentratieproblemen hebt. Ik zou eens langs je huisarts gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
tuurlijk liggen die er wel, maar je hebt ook rotondes in 80 wegen en snelwegen die eindigen in een stoplicht
Op de noordelijke ringweg staan geen verkeerslichten. Behalve bij de afslag naar de Bedumerweg.quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De rondweg rond Groningen is een 70 weg. Het kan daar harder want 4baans enzo, maar dat heeft totaal geen zin. De verkeerslichten - elke paar honderd meter - zijn opzettelijk zo afgesteld dat je altijd weer voor een rood licht komt te staan. Tenzij je volgas doorsprint en met 160 voortjakkert.
Dus daar kun je beter rustig voortkuieren, en met wat geluk springt ie net weer op groen als je bij het volgende verkeerslicht komt en kun je gewoon doorrollen.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef Ridocar het volgende:
Wat zijn we toch een klotevolk als het op autorijden aankomt...
Heel vaak is het ook een beetje onduidelijk waarom ergens opeens een snelheidsbeperking is :S en dan kan je gewoon prima doorblijven rijden met je oude snelheid...quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef Ridocar het volgende:
Vanmorgen, A16, van Rotterdam naar Dordrecht. Alleen de twee linkse rijstroken waren open, de rest is afgekruist. Snelheidsbeperking van 70.
Buiten het feit dat niemand (!) zich aan de snelheid hield, werd er ook nog eens over de afgekruiste rijstroken gereden, want men moest naar de Mac, of richting zwijndrecht. En dan niet twee of drie auto's, maar gewoon hele colonnes.
Is dit serieus het standaard kuddegedrag van de Nederlandse automobilist?
Wat zijn we toch een klotevolk als het op autorijden aankomt...
Er staat bijv. 70, wat kan daar dan onduidelijk aan zijn? Waarom moeten jullie altijd tekst en uitleg hebben bij een snelheidsbeperking? Wat verwacht je nou van de wegbeheerder? Dat ze onder elk matrixbord een komplete uitleg gaan plaatsen waarom de snelheid is aangepast, speciaal voor de debieltjes?quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Heel vaak is het ook een beetje onduidelijk waarom ergens opeens een snelheidsbeperking is :S en dan kan je gewoon prima doorblijven rijden met je oude snelheid...
Ja, dat snappen we. We zijn het echter oneens met de opgelegde maxima.quote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef D0808 het volgende:
[..]
Er staat bijv. 70, wat kan daar dan onduidelijk aan zijn? Waarom moeten jullie altijd tekst en uitleg hebben bij een snelheidsbeperking? Wat verwacht je nou van de wegbeheerder? Dat ze onder elk matrixbord een komplete uitleg gaan plaatsen waarom de snelheid is aangepast, speciaal voor de debieltjes?
Het is niet moeilijk, echt niet. Bordje of matrixbordje geeft een snelheid aan in cijfers (je weet wel 50, 70, 80 enz), vervolgens hou je die snelheid aan. Heb je echter moeite met het aflezen van je snelheidsmeter (zo moeilijk en verwarrend ook, al die streepjes en cijfertjes pfoe..) dan is het eigenlijk beter dat je niet in de auto stapt en een fiets koopt.
ja en daarmee breng je anderen in gevaar. appelflap.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat snappen we. We zijn het echter oneens met de opgelegde maxima.
Als je het niet eens bent met de wegenverkeerswet/regelgeving, dan staat het je helemaal vrij om je rijbewijs in te leveren, kost niets. Maar aangezien waarschijnlijk je ballen nog niet helemaal ingedaald zijn zal je niet zo'n vent zijn om dat te doen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat snappen we. We zijn het echter oneens met de opgelegde maxima.
door op een verlaten weg / door op de snelweg 10km/u harder te rijden dan toegestaan? Niet echt.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja en daarmee breng je anderen in gevaar. appelflap.
Wat een non-argument zeg. Mijn ballen, man man.quote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef D0808 het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de wegenverkeerswet/regelgeving, dan staat het je helemaal vrij om je rijbewijs in te leveren, kost niets. Maar aangezien waarschijnlijk je ballen nog niet helemaal ingedaald zijn zal je niet zo'n vent zijn om dat te doen.
ow je rijdt 10 km te hard? 100 ben je het niet mee eens, maar 110, da's de fucking limit ja? get realquote:Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
door op een verlaten weg / door op de snelweg 10km/u harder te rijden dan toegestaan? Niet echt.
[..]
Wat een non-argument zeg. Mijn ballen, man man.
ik heb net flinke stukken 120 gereden waar je 60 mag. Problem?quote:Op zondag 15 april 2012 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow je rijdt 10 km te hard? 100 ben je het niet mee eens, maar 110, da's de fucking limit ja? get real
ow je verhaal verschuift al weer.quote:Op zondag 15 april 2012 18:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb net flinke stukken 120 gereden waar je 60 mag. Problem?
Geen probleem toch. Hij rijdt motor dus binnen nu en 10 jaar zien we hem op de frontpage staan (vandaag stond er toevallig ook weer een). Dit soort motorrijders roeien zichzelf gelukkig uit.quote:Op zondag 15 april 2012 18:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb er wel moeite mee ja, van die chromosoom missende types zoals jij die nog een rijbewijs in bezit hebben
echt dat je maar tegen een boom op mag rijden alvorens je een onschuldige fietser dood rijdt. ik kots op figuren zoals jijquote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Yreal het volgende:
Waarschijnelijk net zoveel moeite als ik heb met mensen die niet zelf na durven denken en midden in de nacht nog steeds braaf 60 rijden in een verlaten polder. De burgerlijkheid.![]()
Als het wat harder kan, gewoon doen als je er niemand mee in gevaar brengt.
Helaas rij ik geen pk monster of ander racebeestquote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef D0808 het volgende:
[..]
Geen probleem toch. Hij rijdt motor dus binnen nu en 10 jaar zien we hem op de frontpage staan (vandaag stond er toevallig ook weer een). Dit soort motorrijders roeien zichzelf gelukkig uit.
Mensen door voor betuttelend lage snelheidslimieten zijnquote:Op zondag 15 april 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
echt dat je maar tegen een boom op mag rijden alvorens je een onschuldige fietser dood rijdt. ik kots op figuren zoals jij
met 60 frontaal tegen een boom is genoeg om dood te gaan. heb je geen racebeest voor nodig.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Helaas rij ik geen pk monster of ander racebeest
quote:Op zondag 15 april 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
echt dat je maar tegen een boom op mag rijden alvorens je een onschuldige fietser dood rijdt. ik kots op figuren zoals jij
Op zich kan dat best, totdat je toch iemand tegenkomt (letterlijk) of de politie je snapt, en dan moet je ook niet zeuren vind ik.quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Yreal het volgende:
Waarschijnelijk net zoveel moeite als ik heb met mensen die niet zelf na durven denken en midden in de nacht nog steeds braaf 60 rijden in een verlaten polder. De burgerlijkheid.![]()
Als het wat harder kan, gewoon doen als je er niemand mee in gevaar brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |