Ja, het is in volgorde van hoe het er staat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Feestdag he? Anders moet de VARA 200% aan van Nieuwkerk uitkerenquote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen gewone uitzending?
PenW doen ook gewone uitzending vandaag..
Ja daar word je vrolijk van.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
waar is lee ???
HOOOOOOOOOONKY TOOOOONK WOMAAAAN!
quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
waar is lee ???
HOOOOOOOOOONKY TOOOOONK WOMAAAAN!
Niets mis met een droevig nummertje op z'n tijd. Ik vond Amatorski wél erg goed.quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Daar word je tenminste vrolijk van.
WEER een droevig nummer.
Op zijn tijd ja, maar ik hoor nu alleen maar tranentrekkers.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Niets mis met een droevig nummertje op z'n tijd. Ik vond Amatorski wél erg goed.
Er zit een uitknop op je tv hé.quote:Op maandag 9 april 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zijn tijd ja, maar ik hoor nu alleen maar tranentrekkers.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik zap net in, maar vond dit best een tof nummer. Welk liedje was dat (voor deze neger dus)?
Heerlijk tochquote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, is er geen DWDD zitten ze hier gewoon nog te zeiken
Nu ga ik niet zeiken, dit is mooiquote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, is er geen DWDD zitten ze hier gewoon nog te zeiken
Eindelijk iets goedsquote:
Die remix is net even een tikkeltje minder depressief, staat er ook wel bij als je op dat nummer zoektquote:
Zou Robert weer iets lekkers gaan koken? Er staat op de site niet vermeld waarom hij deze keer te gast is (of zou hij een boek willen promoten, dat kan ook nog natuurlijk).quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 10 april (onder voorbehoud) o.a.: Saskia de Brauw en Robert Kranenborg. Tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
De TT is gemaakt toen Amatorski speeldequote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef RickoKun het volgende:
Seasick steve is ownage, ik snap de TT niet
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou Robert weer iets lekkers gaan koken? Er staat op de site niet vermeld waarom hij deze keer te gast is (of zou hij een boek willen promoten, dat kan ook nog natuurlijk).
quote:Robert Kranenborg en Paul van Gessel zullen vanavond in de studio 'Pied de Cochon' bereiden. Kort gezegd zijn dat varkenspootjes. De receptuur is oorspronkelijk afkomstig van de Franse kooklegende Charles Barrier. Barrier had rond 1870 een restaurant waar mensen van heinde en verre naartoe kwamen. Van hem wordt gezegd dat hij voor het eerst zalm rookte, maar ook voor het eerst ganzenlever maakte. De varkenspoten worden pas 'Pied de Cochon' nadat ze een nacht in zout hebben gelegen, gegaard worden in bouillon, gevuld worden met kip, of truffel, of ganzenlever of morieltjes en als laatste gepocheerd worden en daarna nog aangebraden worden in boter. Het gerecht wordt geserveerd met pommes de Anna (dunne aardappelschijfjes). Bon appétit!
dat wil ik kraan wel eens klaar zien makenquote:In his 1807 Almanach des Gourmands, gastronomist Grimod de La Reyničre presents his rôti sans pareil ("roast without equal")—a bustard stuffed with a turkey, a goose, a pheasant, a chicken, a duck, a guinea fowl, a teal, a woodcock, a partridge, a plover, a lapwing, a quail, a thrush, a lark, an ortolan bunting and a garden warbler—although he states that, since similar roasts were produced by ancient Romans, the rôti sans pareil was not entirely novel.[5][6][7] The final bird is very small but large enough to hold just an olive; it also suggests that, unlike modern multi-bird roasts, there was no stuffing or other packing placed in between the birds. Some of the birds used are endangered today.
quote:- Maarten van Rossem komt praten over de blunder die Ineke van Gent onderging voor de camera van 3FM. Ook zij ging mee en zei duidelijk geen nee...
- Saskia de Brauw is te gast. Ze is op 30-jarige leeftijd één van de meest gevraagde Nederlandse modellen en muze van Karl Lagerfeld.
- Maarten van Rossem komt praten over de blunder die Ineke van Gent onderging voor de camera van 3FM. Ook zij ging mee en zei duidelijk geen nee...
- Robert Kranenborg en Paul van Gessel bereiden 'Pied de Cochon', oftewel varkenspootjes naar recept van Charles Barrier.
- Maarten van Rossem komt praten over de blunder die Ineke van Gent onderging voor de camera van 3FM. Ook zij ging mee en zei duidelijk geen nee...
Muziek is er van Go Back To The Zoo en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Die worden soms even weggebleekt voor het effect...quote:
Oké, dus mensen vinden dat blijkbaar aantrekkelijk staanquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die worden soms even weggebleekt voor het effect...
Gelukkig is ze wel muze van ome Karel. Nou dan kan je wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef alors het volgende:
Zei ik toch, echt een editorial high fashion model en geen VS fapmateriaal.
Niet aantrekkelijk, edgy, arty farty of whatever fashion mensen het noemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oké, dus mensen vinden dat blijkbaar aantrekkelijk staan
het hoeft niet aantrekkelijk als het maar bij de foto past, is kunst hequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Niet aantrekkelijk, edgy, arty farty of whatever fashion mensen het noemenHet is kunst he, dat gaat niet hoofdzakelijk om esthetiek.
dat zei ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het hoeft niet aantrekkelijk als het maar bij de foto past, is kunst he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |