Dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws een stukje over een duitser die paaseitjes vergiftigde?
Oja! Zodat kleine kinderen paaseitjes niet meer gingen stelen uit z'n voortuin.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws een stukje over een duitser die paaseitjes vergiftigde?
ZE STEELDE NOG 1 KEER JA DAARNA WAS HET AFGELOPEN MET DIE DIEFSTALLETJESquote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oja! Zodat kleine kinderen paaseitjes niet meer gingen stelen uit z'n voortuin.
Zolang hij van de bruinoogige meisjes afblijft vind ik dat best....quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was
Mooie meisjes een paaseitje met GHB aanbieden en dan aan haar haartjes meesleuren je ontmaagdingsgrotje in![]()
Allemaal de schuld van mannen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]Ooit was hij mooi, maar toen veranderde de TT 498x
Tsss, het is altijd de schuld van de vrouwen (en de meisjesquote:
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zolang hij van de bruinoogige meisjes afblijft vind ik dat best....
Hij probeert je te versierenquote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?
Fixed.quote:
Dat mag iemand anders wel doen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt, kom me pijnigen met je zweepjes![]()
Nee hoor, mannen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsss, het is altijd de schuld van de vrouwen (en de meisjes)
Gelieve dit in een spoiler te plaatsen, anders lukt het nooit meer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was
Mooie meisjes een paaseitje met GHB aanbieden en dan aan haar haartjes meesleuren je ontmaagdingsgrotje in![]()
Heb jij een fietsdingus voor waar jij ook maar op mag vallen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?
Oei kan het bijna niet weerstaanquote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en woon toch om de hoek
Dat is een verrot lange zweep dan...quote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en woon toch om de hoek
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11quote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een verrot lange zweep dan...
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11quote:
Touchequote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11
Die ligt op 1 oorquote:Op maandag 9 april 2012 00:11 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
Hara is nu best wel stil, vraag me af of ze nu momenteel aan het rondglijden is...
Neen. Zeg maar houdoe tegen dat idee van je.quote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ovoxo ik heb een nieuwe auto, ritje maken?
Gozer...quote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11
WTF? Hij geeft je tenminste nog een kans itt mij, en jij zegt NEE? OMG?quote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Neen. Zeg maar houdoe tegen dat idee van je.
Houdoe idee van mequote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Neen. Zeg maar houdoe tegen dat idee van je.
Ja....?quote:
Grijp mijn kans, go for it!quote:Op maandag 9 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
WTF? Hij geeft je tenminste nog een kans itt mij, en jij zegt NEE? OMG?
Het antwoord blijft nee, of je moet kleurenlenzen willen aanschaffen....quote:
Bitch, pleasequote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het antwoord blijft nee, of je moet kleurenlenzen willen aanschaffen....
Blijft een vrouw he, die moet je soms 3 keer vertellen wat je wil.quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kleurlenzen? Hoezoquote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijven smsen Hara, geen enkele man weerstaat lang de lokroep van een vrouwtje. Daar zijn wij gewoon te zwak voor...quote:
Ik merk het ja...quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijft een vrouw he, die moet je soms 3 keer vertellen wat je wil.
Ze kan beter gewoon een foto sturen met een mooi setje, we zijn tenslotte visueel ingesteldquote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijven smsen Hara, geen enkele man weerstaat lang de lokroep van een vrouwtje. Daar zijn wij gewoon te zwak voor...
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan beter gewoon een foto sturen met een mooi setje, we zijn tenslotte visueel ingesteld
Doe nou niet zo, je komt heus over mij heen. Het ligt niet aan jou maar aan mij, je vind heus een ander leukere man. Ik heb tijd en ruimte voor mezelf nodig, begrijp je?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, je komt heus over mij heen. Het ligt niet aan jou maar aan mij, je vind heus een ander leukere man. Ik heb tijd en ruimte voor mezelf nodig, begrijp je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Gouden tip zelfs. Maar het is een feit dat vrouwen zulke tips sneller van elkaar aannemen en met veel tegenzin die van een man.quote:
Neem jij zulke tips aan van mannen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gouden tip zelfs. Maar het is een feit dat vrouwen zulke tips sneller van elkaar aannemen en met veel tegenzin die van een man.
Knuf* Kroel*quote:
Nee, het zijn tips die je aan vrouwen moet geven. Niet alles is omkeerbaar lieve schat...quote:
Maar je geeft zulke tips niet aan vrouwen met blauwe ogen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, het zijn tips die je aan vrouwen moet geven. Niet alles is omkeerbaar lieve schat...
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar je geeft zulke tips niet aan vrouwen met blauwe ogen?
Je mag de waarheid wel zeggen, hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
Dan niet, ik hoef niet zo wanhopig te neuken ....
Nee joh, mensen vinden je vast ook niet raar enzo. Je weet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.
Ok laat ik het anders verwoorden. Ik post niet dat ik wil neuken.quote:
Dat is dan wel weer heel lief van je.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel lief van je.
ik ben na 4 in slaap gevallen en ik kan nu al niet meer slapenquote:Op maandag 9 april 2012 08:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
harde l. En waarom ben ik nu al wakker? Lag er verdorie om 2 uur pas in...
Logisch nadenken, soms is het antwoord gewoon simpel :pquote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
Bohh doodop.. En straks intelligentietest maken voor een sollicitatie.Iemand tips daarvoor?
Het is vooral patroonherkenningquote:Op maandag 9 april 2012 10:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Logisch nadenken, soms is het antwoord gewoon simpel :p
Wat een tip... Maar succes!
Ah, dat is mijn sterke kantquote:
Nu heb ik honger gekregenquote:Op maandag 9 april 2012 10:28 schreef STING het volgende:
Kom op ovenbroodjes, schiet eens op, ik heb honger.
quote:Op maandag 9 april 2012 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ovenbroodjes mogen even afkoelen, nu nog even wachten op m'n gekookte eitje
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Ga straks wel een broodje maken. Eet smakelijk alvast
.
Oeh ook lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
Hier even 7 sinaasappeltjes geperst en samen met 2 banaantjes in de blender gedaan. Broodje en kopje koffie erbij... genieten dus, heb ik geen partner voor nodig![]()
![]()
![]()
Zekers, als je je beseft dat het broodje een pistoletje met een dikke laag nutella isquote:
nutellaquote:Op maandag 9 april 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zekers, als je je beseft dat het broodje een pistoletje met een dikke laag nutella is
Broodje in de blender?quote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
Hier even 7 sinaasappeltjes geperst en samen met 2 banaantjes in de blender gedaan. Broodje en kopje koffie erbij... genieten dus, heb ik geen partner voor nodig![]()
![]()
![]()
Ook onwijs lekker iddquote:
Don't be sorry. geniet van dat lekkere momentjequote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lekker heb gemaakt. Vond dat ik wel recht had op een stukje eigen "geluk".
En nee, niet broodje en de koffie in de blender erbij mafMohMi
Fijne ontbijtjes is iets waar je nooit sorry voor hoeft te zeggen!quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lekker heb gemaakt. Vond dat ik wel recht had op een stukje eigen "geluk".
En nee, niet broodje en de koffie in de blender erbij mafMohMi
Juistem...quote:Op maandag 9 april 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
Dan heeft ze misschien toch geneuikt bedoel je?
Ik heb de vertaler geprobeerd, die herkende het nietquote:Op maandag 9 april 2012 12:33 schreef Joysa het volgende:
kalsjdflkaj;sdfklajaseklfjklawejfjasdfjk
zegt genoeg?
Maar goed ook.quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de vertaler geprobeerd, die herkende het niet
quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de vertaler geprobeerd, die herkende het niet
Hoezo?quote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
400 euro moeten overschrijven in de ochtend.nu al een klotedag.
Geen seks gehad gisteren?quote:Op maandag 9 april 2012 12:33 schreef Joysa het volgende:
kalsjdflkaj;sdfklajaseklfjklawejfjasdfjk
zegt genoeg?
Ik ben een FOK!ker, tuurlijk heb ik dan geen seks.quote:
Het is in goede orde aangekomen, bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
400 euro moeten overschrijven in de ochtend.nu al een klotedag.
Ja heurrrquote:Op maandag 9 april 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
Mag ik komen vertellen dat mijn dag dik in orde is?
Oja, natuurlijk. Dom van me.quote:Op maandag 9 april 2012 12:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ker, tuurlijk heb ik dan geen seks.
Mag ik 50¤ hebben dan?quote:Op maandag 9 april 2012 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het is in goede orde aangekomen, bedankt
Gewoon, omdat het zo is. Alles gaat mij al enige tijd voor de wind en daar ben ik gelukkig mee.quote:
Toen ik dat bij mijn dates kreeg heb ik besloten het aan de wilgen te hangen. Maar wel gaan, een no show is wel echt een afknapper.quote:Op maandag 9 april 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb een probleem!!!!
Ik heb een date straks..... maar ik moet me er echt ff tot aanzetten :S
Dat ken niet de bedoeling wezen
Terwijl ze hartstikke leuk is hoor....
Oh ik ga ook,quote:Op maandag 9 april 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik dat bij mijn dates kreeg heb ik besloten het aan de wilgen te hangen. Maar wel gaan, een no show is wel echt een afknapper.
Goeie instellingquote:Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt, maar vertrouwen, dat doe ik een vrouw nooit meerZe mag wel heel goed dr best doen... Me ex was de eerste die ik sinds 3 jaar weer blind vertrouwde, en die heb het goed verzuurd voor al me toekomstige exen
Kijk, hier begint het mee. Straks eis je een armbandje (van goud natuurlijk!!) en ben je niet meer te stoppen...quote:
50 maar?quote:
Je hebt me doorquote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, hier begint het mee. Straks eis je een armbandje (van goud natuurlijk!!) en ben je niet meer te stoppen...
Kleine meisjes, kleine handjes.quote:
WTF? Is ze 8?quote:
Ja, dat is ook zo leuk aan een relatie....quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, hier begint het mee. Straks eis je een armbandje (van goud natuurlijk!!) en ben je niet meer te stoppen...
Bedankt, nou zit het liedje in mijn hoofdquote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, en dat moet 50 euro kosten.
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.
Dan ben je wel de Paashaas.quote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, en dat moet 50 euro kosten.
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.
Hehe, geen dankquote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedankt, nou zit het liedje in mijn hoofd
Ik zou hard wegrennen als ik haar was.quote:Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ik ga ook,
Want ze is hartstikke leuk, misschien omdat ik niet fit ben, of dat het ff aan de dagen ligt... heb het hele weekend heel weinig last gehad dus misschien nu ff dip moment ofzo...
Echt, maar vertrouwen, dat doe ik een vrouw nooit meerZe mag wel heel goed dr best doen... Me ex was de eerste die ik sinds 3 jaar weer blind vertrouwde, en die heb het goed verzuurd voor al me toekomstige exen
Niet zo negatief! Ik ben een hartstikke leuke aardige en fatsoenlijke gozer die een dame echt kan laten zweven op die roze wolk....quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hard wegrennen als ik haar was.
En dan zelf beginnen over vrouwen niet kunnen vertrouwenquote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet zo negatief! Ik ben een hartstikke leuke aardige en fatsoenlijke gozer die een dame echt kan laten zweven op die roze wolk....
mijn probleem, is dat ik ze niet op die roze wolk kan houden, ergens onderweg flikker ik ze er zelf weer af :p
Vaak als het "te serieus" wordt ofzo.
Herkenbaar, vrouwen zijn gewoon slimme manipulatieve wezens...quote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo leuk aan een relatie....
Eerst, dan wordt er in de albert heijn een tandenborstel gekocht..... want ach... dat zijn kleine dingen, die vergeet je wel eens....
Dan worden er vervolgens in het toilet tampons neergelegd, gewoon, omdat het wel praktisch kan zijn, als je ook eens anderen over de vloer hebt die ook in 1x ongesteld worden bijvoorbeeld....
Daarna, blijft er een string liggen... "oops vergeten, kan je die voor me wassen schat? Dan hoef ik de volgende keer geen schone string meer mee te nemen"
Want ach, een extra string, das wel zo handig en wel zo fris....
Dan opeens, als je weer eens boodschappen doet, maakt ze de opmerking dat je geen haarshampoo hebt, althans niet Care and Repair..... dus, aardig als jij bent.... neem je dat ook even mee..... want..... "dat is wel zo handig voor me haar hea snoezopoes"
Het net gekochte truitje, die laat ze bij je liggen, want dat is zo handig wanneer jullie spontaan besluiten om samen te stappen bijvoorbeeld.....
en voor je het weet........
Woont ze bij je in......
Player alertquote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet zo negatief! Ik ben een hartstikke leuke aardige en fatsoenlijke gozer die een dame echt kan laten zweven op die roze wolk....
mijn probleem, is dat ik ze niet op die roze wolk kan houden, ergens onderweg flikker ik ze er zelf weer af :p
En en en? Vertel? Ben je geholpen?quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hard wegrennen als ik haar was.
Tell me more, tell me more, did you get very far, lala.quote:Op maandag 9 april 2012 13:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En en en? Vertel? Ben je geholpen?
Lol, je begint zelf negatief, mallerd.quote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Player alert?quote:
Als jij je met die benaming beter voeltquote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Player alert?
Daar spreekt men van als je 16 bent....
Op deze leeftijd ben je gewoon gediplomeerde loverboy.
Goeie tactiek, eerst hun beledigen, vervolgens zeggen dat je hun op een troon zal zetten. Vrouwen houden daar wel van, de mengelmoes aan gevoelens, moeten ze hem vermoorden of gewoon neuken...?quote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan zelf beginnen over vrouwen niet kunnen vertrouwen
quote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij je met die benaming beter voelt
quote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij je met die benaming beter voelt
Dus ik mag geen 50?quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dan zou al m'n geld al opgegaan zijn aan eitjes & stuff.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
http://www.nu.nl/man/2705(...)-dan-blondines-.html
quote:Op maandag 9 april 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Ninja edit2 keer!
so truequote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
Ah roodharigen worden minder aangesproken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
Brunettes zijn ook vaak knapper in mijn ogen, ze hebben van nature wat meer pigment in hun huid, waardoor ze dus een gezondere kleur hebben en dus aantrekkelijker worden.quote:Op maandag 9 april 2012 13:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah roodharigen worden minder aangesproken.
Vergroot alleen maar mijn kansen.
Ik heb een dingetje voor roodharigen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Brunettes zijn ook vaak knapper in mijn ogen, ze hebben van nature wat meer pigment in hun huid, waardoor ze dus een gezondere kleur hebben en dus aantrekkelijker worden.
Je kent vast wel een blondine, die pale as fuck is....
Roodharigen schijnen sex beter te beleven... daar is ook onderzoek naar geweest.
Maar goed, wit bruin blank zwart het maakt me niet uit ik heb chicks zat
Iedere keer als jij komt posten zit ik weer van; ja wat zullen we hier nou weer van makenquote:Op maandag 9 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jaja, net als dat je rolex mooi vind, maar dan wel ééntje die je van een zwarte heb gekocht.... (niet beledigend bedoeld)quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een dingetje voor roodharigen.
Wel van die neproodharigen, dat dan weer wel.
Dit is serieuze shit...... je zou onderhand het verschil in toon wel moeten merken aan posts... wanneer iets serieus gemeend en uit het volwassenbewustzijn komt, en wanneer iets slap gelul is.quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedere keer als jij komt posten zit ik weer van; ja wat zullen we hier nou weer van maken
Nou, ik doelde meer op de aspecten die in je posts aan bod komen. Veel negativiteit, vooral naar andere vrouwen. Nu heb je een date en die ga je nooit vertrouwen etc. Arm meisje denk ik dan.quote:Op maandag 9 april 2012 13:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is serieuze shit...... je zou onderhand het verschil in toon wel moeten merken aan posts... wanneer iets serieus gemeend en uit het volwassenbewustzijn komt, en wanneer iets slap gelul is.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jaja, net als dat je rolex mooi vind, maar dan wel ééntje die je van een zwarte heb gekocht.... (niet beledigend bedoeld)
quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedere keer als jij komt posten zit ik weer van; ja wat zullen we hier nou weer van maken
Zei hij tegen de topicneger.quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jaja, net als dat je rolex mooi vind, maar dan wel ééntje die je van een zwarte heb gekocht.... (niet beledigend bedoeld)
Oh, uiteindelijk komt het vertrouwen wel, maar dat heeft bij mij denk ik meer tijd nodig, bij de gemiddelde mens....quote:Op maandag 9 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik doelde meer op de aspecten die in je posts aan bod komen. Veel negativiteit, vooral naar andere vrouwen. Nu heb je een date en die ga je nooit vertrouwen etc. Arm meisje denk ik dan.
Mja kut voor jou echter heeft je nieuwe date daar niets mee te maken. Zij heeft je toch niet bedrogen?quote:Op maandag 9 april 2012 13:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh, uiteindelijk komt het vertrouwen wel, maar dat heeft bij mij denk ik meer tijd nodig, bij de gemiddelde mens....
ter illustratie dan maar even:
vriendin 1, ging vreemd
vriendin 2 ging vreemd met me toenmalige beste vriend
vriendin 3 betrapte ik op heterdaad in bed
vriendin 4, we all know how that ended.... leugens en bedrog.
Dat is iedereen die een relatie heeft gehadquote:Op maandag 9 april 2012 13:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh, uiteindelijk komt het vertrouwen wel, maar dat heeft bij mij denk ik meer tijd nodig, bij de gemiddelde mens....
vriendin 1, ging vreemd
Dus mag ik ook een beetje voorzichtig zijn?
Je kiest gewoon drollen van wijven uit. Kan je moeilijk op je date afschuiven.quote:Op maandag 9 april 2012 13:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
vriendin 1, ging vreemd
Dus mag ik ook een beetje voorzichtig zijn?
Klopt,quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja kut voor jou echter heeft je nieuwe date daar niets mee te maken. Zij heeft je toch niet bedrogen?
Mensen trek ff geen conclusies lol, ik uit niets naar haar toe..... zij weet en zal ook van niets te weten komenquote:Op maandag 9 april 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kiest gewoon drollen van wijven uit. Kan je moeilijk op je date afschuiven.
Jaja ondertussen sms je of ze ook andere date, waar ze vanavond naar toe gaat en met wie etcquote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mensen trek ff geen conclusies lol, ik uit niets naar haar toe..... zij weet en zal ook van niets te weten komen
"Pokerface" Check v
"Gameface" Check v
Game on!
Nee,quote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ondertussen sms je of ze ook andere date, waar ze vanavond naar toe gaat en met wie etc
It has begun
Ik hoor zelf ook altijd dat ik de verkeerde dames kies, en ik ben zelf ook wantrouwig geworden. Ik begrijp MTA ook verder heel goed. Ik kijk nu ook gewoon wat beter naar hun manier van denken en doen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kiest gewoon drollen van wijven uit. Kan je moeilijk op je date afschuiven.
Wantrouwig zijn betekent niet dat je dan ook een retard ben die elke minuut wil weten wat ze doet en met wie...quote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ondertussen sms je of ze ook andere date, waar ze vanavond naar toe gaat en met wie etc
It has begun
Thanks,quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik hoor zelf ook altijd dat ik de verkeerde dames kies, en ik ben zelf ook wantrouwig geworden. Ik begrijp MTA ook verder heel goed. Ik kijk nu ook gewoon wat beter naar hun manier van denken en doen.
Eensch, je trekt aan wat je jezelf gunt is ook mijn meningquote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit schijnt trouwens ook te maken te hebben met feiten als:
Wanneer je zelf issues heb, trek je mensen met issues aan (comfortzone)
Als je niet van jezelf houd, kan je niet van een ander houden
Als je niet tevreden bent met je eigen leven, kan je dat ook niet zijn met een ander zijn of haar leven
etc etc.
Je moet rekening met mij houdenquote:Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, je trekt aan wat je jezelf gunt is ook mijn meningVind het zelf dan ook heerlijk om weer vrijgezel te zijn en wil dit ook echt een tijd blijven om mezelf nog beter te leren kennen, gaat me toch beter af als ik niet in een situatie zit waarbij ik ook rekening met een ander moet houden.
Moeten niet, dat doe ik uit liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
quote:Op maandag 9 april 2012 14:47 schreef WasMachinator het volgende:
eerste vrije dag sinds een ruime week en meteen heb ik een dipje te pakken, wat minder.
gelukkig wel een plus puntje, onze eurotrip route is nu rond.
als plaatje =)Dat is vet man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je met vrienden?
quote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten niet, dat doe ik uit liefdeEn das nogal makkelijk; je bent allesbehalve veeleisend
Mocht een toekomstig vriendje dat wel zijn, stuur ik em wel langs jou voor wat lessen
quote:Op maandag 9 april 2012 14:47 schreef WasMachinator het volgende:
eerste vrije dag sinds een ruime week en meteen heb ik een dipje te pakken, wat minder.
gelukkig wel een plus puntje, onze eurotrip route is nu rond.
als plaatje =)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Wow, je gaat gewoon doen wat ik nog op mijn to-do lijst heb staan en waarvan ik hoop of het ooit doorgaat. Wanneer gaan jullie? En hoelang trekken jullie er voor uit?quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup! wordt 5 of 6 man in totaal:)
Het stond ook heel hoog bij mij en een vriend van mij op t lijstje. toen ik bij hem was begin maart als afleiding voor t uitgaan met mn ex hebben we besloten het gewoon te gaan doen!quote:Op maandag 9 april 2012 14:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wow, je gaat gewoon doen wat ik nog op mijn to-do lijst heb staan en waarvan ik hoop of het ooit doorgaat. Wanneer gaan jullie? En hoelang trekken jullie er voor uit?
qftquote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geniaal, vet hoor!quote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het stond ook heel hoog bij mij en een vriend van mij op t lijstje. toen ik bij hem was begin maart als afleiding voor t uitgaan met mn ex hebben we besloten het gewoon te gaan doen!
En gelukkig is de rest van mn vriendengroep net zo gek als ons en gaan ze mee.
de exacte datum moeten we nog beslissen maar we trekken er week 32 t/m 34 ervoor uit. We gaan interrailen en het kaartje wat wij willen gaan gebruiken is 22 dagen geldig. We gaan ruim 6000 km reizen dan, ik kijk er nu al naar uit
Gaaf, wordt vast geweldig!quote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het stond ook heel hoog bij mij en een vriend van mij op t lijstje. toen ik bij hem was begin maart als afleiding voor t uitgaan met mn ex hebben we besloten het gewoon te gaan doen!
En gelukkig is de rest van mn vriendengroep net zo gek als ons en gaan ze mee.
de exacte datum moeten we nog beslissen maar we trekken er week 32 t/m 34 ervoor uit. We gaan interrailen en het kaartje wat wij willen gaan gebruiken is 22 dagen geldig. We gaan ruim 6000 km reizen dan, ik kijk er nu al naar uit
En zo gaat het elk jaar bij onsquote:
Te gek toch?quote:Op maandag 9 april 2012 14:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
En zo gaat het elk jaar bij ons..
Avondje bij elkaar, wat biertjes en dan komt er weer een vakantie idee uit de hoge hoed..
Ik vind het heerlijk, gisteren na t plannen de Top Gear India special gekeken met hun. En we keken elkaar al aan van, Why notquote:
Bossche bollen!? Kom maar opquote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Den Boschers zijn enkel welkom na het uitdelen van bossche bollen.
Count me in, heb wel zin in een echte Bossche Bolquote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Den Boschers zijn enkel welkom na het uitdelen van bossche bollen.
Hmmm, vaak is dat rijstevlaai en dat vind ik dan persoonlijk weer drie keer niksquote:Op maandag 9 april 2012 15:22 schreef WasMachinator het volgende:
Gelukkig heb ik hier ook nog echte limburgse vlaai
abrikozen!!!quote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hmmm, vaak is dat rijstevlaai en dat vind ik dan persoonlijk weer drie keer niks
Ehm nee juist niet.quote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hmmm, vaak is dat rijstevlaai en dat vind ik dan persoonlijk weer drie keer niks
Dat dus vaakquote:
Die is dan wel weer helemaal okquote:
Geld het aanbod ook voor de rest van dit topic?quote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef WasMachinator het volgende:
As we speak ga ik nu een stukje pakken, heb honger gekregen.
ook een stukkie Joysa?
Ik kom zelf uit Limburg en heb hier genoegquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef WasMachinator het volgende:
As we speak ga ik nu een stukje pakken, heb honger gekregen.
ook een stukkie Joysa?
en net wou je nog al het gebak, vrouwenquote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Limburg en heb hier genoeg
Ik kan een stoeptegel meenemenquote:Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
Nu krijg ik zin in bosschelbollen... En bakker De Groot is dicht
Playing hard to get?quote:Op maandag 9 april 2012 15:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en net wou je nog al het gebak, vrouwen.
Waarom zou je 1tje meenemen?quote:
ow ehm, ik bedoelde natuurlijk Joysaquote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje flauw doen
Dat mag! Twee flats verder dan shifto! Of twee flats dichterbij, afhankelijk van welke kant je komtquote:
Verder wegquote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag! Twee flats verder dan shifto! Of twee flats dichterbij, afhankelijk van welke kant je komt
Goed om te horenquote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef Skv het volgende:
Bedankt voor de succeswensen gisterenavond. Het was superleuk haar weer te zien.. We zouden even koffie doen voor een half uurtje, maar na 4,5 uur terrashangen moest ik toch thuis maar ff een hapje eten. Ging allemaal erg goed gelukkig, geen verwachtingen jegens elkaar. Gewoon leuk.
* Skv blij.
Zal ik volgend jaar de eitjes bij je komen verstoppen?quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef WasMachinator het volgende:
Wat is pasen toch een verschrikkelijke feestdag als je zelf geen eitjes meer hoeft te rapen..
niks te doen en dus een loze avond, en dat blijft verschrikkelijk
@Skv goed om te lezen dat het leuk/gezellig was met je ex:)
haha maken we er meteen een paaseieren meet met iedereen van de SC reeks vanquote:Op maandag 9 april 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik volgend jaar de eitjes bij je komen verstoppen?
Denk eens terug aan iets. Niet erg handig hequote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Skv het volgende:
Ooh godver.
Met mn bezopen kop zaterdag een meisje meegevraagd naar een gala van binnenkort. Ik hoopte dat ze het vergeten was maar ze facebookt me me nu 'bedankt voor de uitnodiging, ik ga graag met je mee!'! Fuck, ik wilde over drie weken beslissen wat ik ging doen, kan ik het nu weer direct doen.
.
Lekker met z'n allen zoeken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha maken we er meteen een paaseieren meet met iedereen van de SC reeks van
Chocoladequote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha maken we er meteen een paaseieren meet met iedereen van de SC reeks van
I see what you did there ^^quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen chocolade paaseieren, maar echte eieren ovoxo
Gelukkig woont deze chick in Amsterdam, wat ook al tyfusver weg is.quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Denk eens terug aan iets. Niet erg handig he.
Hm dat is al beterquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen chocolade paaseieren, maar echte eieren ovoxo
Echt he, alleen jij kan zeiken over teveel vrouwelijk aandachtquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Gelukkig woont deze chick in Amsterdam, wat ook al tyfusver weg is.Ik vind het alleen zo lullig om nu te zeggen: ja sorry, ik heb geen zin meer in je. Helemaal niet omdat het een goede vriendin is van degene die mij uitnodigde om mee te gaan.
En anders zit ik straks helemaal zonder date.
Gelukkig maakt het de boel niet nóg gecompliceerder dat er geen slaapplekken zijn en we dus wel samen in een hotelkamer moeten.Ik.
Nee over mezelf en mijn onhandige geklungel.quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, alleen jij kan zeiken over teveel vrouwelijk aandacht
Ik had teveel choco-eitjes op gisteren.quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een smerige chocohaas gegeten.
Ze smelten de paashaas.quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een smerige chocohaas gegeten.
Heideroosjes.quote:
Ja, hm.. Ik weet niet. Je kan beter eerlijk zijn tegen haar, maar je kan er ook wel een leuke avond van maken, toch?quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Gelukkig woont deze chick in Amsterdam, wat ook al tyfusver weg is.Ik vind het alleen zo lullig om nu te zeggen: ja sorry, ik heb geen zin meer in je. Helemaal niet omdat het een goede vriendin is van degene die mij uitnodigde om mee te gaan.
En anders zit ik straks helemaal zonder date.
Gelukkig maakt het de boel niet nóg gecompliceerder dat er geen slaapplekken zijn en we dus wel samen in een hotelkamer moeten.Ik.
Da's dubbelzinnig advies.quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, hm.. Ik weet niet. Je kan beter eerlijk zijn tegen haar, maar je kan er ook wel een leuke avond van maken, toch?
Is ook niet gek want de advies gever is een vrouwquote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's dubbelzinnig advies.
Ach wat, ik ga ook wel gewoon met haar.
briljantheidquote:
Ja maar je vindt het lullig om het nu te cancelen, dus je kan beter gewoon gaan en misschien is ze wel heel leuk.quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's dubbelzinnig advies.
Ach wat, ik ga ook wel gewoon met haar.
Nee, dit is goed advies bedoel je.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook niet gek want de advies gever is een vrouw
Gewoon palen en doorgaan![]()
![]()
Kijk, jij bent baas. Dank.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook niet gek want de advies gever is een vrouw
Gewoon palen en doorgaan![]()
![]()
Ja, want dat is ook zo eerlijk tegenover het meisje.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan, /jaloers mode aan
Ow sorry als we daar rekening mee moeten houden dan kan ie dus niks doen want niet eerlijk en dan gaat ie met haar mee en niks doen want niet eerlijk en dan netjes thuis afzetten, geen koffie want niet eerlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zo eerlijk tegenover het meisje..
Ze ziet er wel goed uit, maar is zo apathisch als de pest. Was mee stappen van het weekend, ging ik voor de grap vrouwen van 40+ versieren (maar niet scoren), gaat zij als reactie een of andere gast scoren. Echt wtf.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zo eerlijk tegenover het meisje..
Zij deed dat ook voor de grap, kijken hoe je zou reagerenquote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze ziet er wel goed uit, maar is zo apathisch als de pest. Was mee stappen van het weekend, ging ik voor de grap vrouwen van 40+ versieren (maar niet scoren), gaat zij als reactie een of andere gast scoren. Echt wtf.En daar moet ik dus nog een avond mee.
Hahaha, dankje ovoxo ik lag dubbelquote:Op maandag 9 april 2012 23:43 schreef ovoxo het volgende:
Even leuk vermaak, wel vanaf pagina 1 lezen.![]()
.
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #69
Haha.quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hahaha, dankje ovoxo ik lag dubbel!
Voor mij alleen waterquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zeker. En ook even wat cola en chips natuurlijk.
.
Ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben het topic al ontdekt zie ik
Heb z'n ook reacties van hem eerder gezien, hij zit altijd in de slachtofferrol. Lol.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ooit een dikke discussie gehad met die gast.
Hij gaat altijd helemaal dik aanvallen en zijn rechtenstudie enzo erbij halenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb z'n ook reacties van hem eerder gezien, hij zit altijd in de slachtofferrol. Lol..
Jouw fotos in je FoBo zijn ook niet real.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ooit een dikke discussie gehad met die gast.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jouw fotos in je FoBo zijn ook niet real.Het zijn overduidelijk geen fotos van een heroinejunk. Graag het verzoek je eigen pics te uploaden en die arme chick haar foto niet langer meer te misbruiken.
En hij verdedigt áltijd 'zijn' outfits en wordt boos als mensen hem kritiek gevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij gaat altijd helemaal dik aanvallen en zijn rechtenstudie enzo erbij halenGe-ni-aal.
Ja prachtig die kerel. Maar ach, dat is FOK! De rel van NB was waaaaaaaaay erger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En hij verdedigt áltijd 'zijn' outfits en wordt boos als mensen hem kritiek geven. Blijken het niet eens zijn outfits te zijn..
![]()
.
NBquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja prachtig die kerel. Maar ach, dat is FOK! De rel van NB was waaaaaaaaay erger.
wordt leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Lees dat topic. En bedenk dan dat het nep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |