en net wou je nog al het gebak, vrouwenquote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Limburg en heb hier genoeg
Ik kan een stoeptegel meenemenquote:Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
Nu krijg ik zin in bosschelbollen... En bakker De Groot is dicht
Playing hard to get?quote:Op maandag 9 april 2012 15:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en net wou je nog al het gebak, vrouwen.
Waarom zou je 1tje meenemen?quote:
ow ehm, ik bedoelde natuurlijk Joysaquote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje flauw doen
Dat mag! Twee flats verder dan shifto! Of twee flats dichterbij, afhankelijk van welke kant je komtquote:
Verder wegquote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag! Twee flats verder dan shifto! Of twee flats dichterbij, afhankelijk van welke kant je komt
Goed om te horenquote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef Skv het volgende:
Bedankt voor de succeswensen gisterenavond. Het was superleuk haar weer te zien.. We zouden even koffie doen voor een half uurtje, maar na 4,5 uur terrashangen moest ik toch thuis maar ff een hapje eten. Ging allemaal erg goed gelukkig, geen verwachtingen jegens elkaar. Gewoon leuk.
* Skv blij.
Zal ik volgend jaar de eitjes bij je komen verstoppen?quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef WasMachinator het volgende:
Wat is pasen toch een verschrikkelijke feestdag als je zelf geen eitjes meer hoeft te rapen..
niks te doen en dus een loze avond, en dat blijft verschrikkelijk
@Skv goed om te lezen dat het leuk/gezellig was met je ex:)
haha maken we er meteen een paaseieren meet met iedereen van de SC reeks vanquote:Op maandag 9 april 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik volgend jaar de eitjes bij je komen verstoppen?
Denk eens terug aan iets. Niet erg handig hequote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Skv het volgende:
Ooh godver.
Met mn bezopen kop zaterdag een meisje meegevraagd naar een gala van binnenkort. Ik hoopte dat ze het vergeten was maar ze facebookt me me nu 'bedankt voor de uitnodiging, ik ga graag met je mee!'! Fuck, ik wilde over drie weken beslissen wat ik ging doen, kan ik het nu weer direct doen.
.
Lekker met z'n allen zoeken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha maken we er meteen een paaseieren meet met iedereen van de SC reeks van
Chocoladequote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha maken we er meteen een paaseieren meet met iedereen van de SC reeks van
I see what you did there ^^quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen chocolade paaseieren, maar echte eieren ovoxo
Gelukkig woont deze chick in Amsterdam, wat ook al tyfusver weg is.quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Denk eens terug aan iets. Niet erg handig he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |