Hm dat is al beterquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen chocolade paaseieren, maar echte eieren ovoxo
Echt he, alleen jij kan zeiken over teveel vrouwelijk aandachtquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Gelukkig woont deze chick in Amsterdam, wat ook al tyfusver weg is.Ik vind het alleen zo lullig om nu te zeggen: ja sorry, ik heb geen zin meer in je. Helemaal niet omdat het een goede vriendin is van degene die mij uitnodigde om mee te gaan.
En anders zit ik straks helemaal zonder date.
Gelukkig maakt het de boel niet nóg gecompliceerder dat er geen slaapplekken zijn en we dus wel samen in een hotelkamer moeten.Ik.
Nee over mezelf en mijn onhandige geklungel.quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, alleen jij kan zeiken over teveel vrouwelijk aandacht
Ik had teveel choco-eitjes op gisteren.quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een smerige chocohaas gegeten.
Ze smelten de paashaas.quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een smerige chocohaas gegeten.
Heideroosjes.quote:
Ja, hm.. Ik weet niet. Je kan beter eerlijk zijn tegen haar, maar je kan er ook wel een leuke avond van maken, toch?quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Gelukkig woont deze chick in Amsterdam, wat ook al tyfusver weg is.Ik vind het alleen zo lullig om nu te zeggen: ja sorry, ik heb geen zin meer in je. Helemaal niet omdat het een goede vriendin is van degene die mij uitnodigde om mee te gaan.
En anders zit ik straks helemaal zonder date.
Gelukkig maakt het de boel niet nóg gecompliceerder dat er geen slaapplekken zijn en we dus wel samen in een hotelkamer moeten.Ik.
Da's dubbelzinnig advies.quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, hm.. Ik weet niet. Je kan beter eerlijk zijn tegen haar, maar je kan er ook wel een leuke avond van maken, toch?
Is ook niet gek want de advies gever is een vrouwquote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's dubbelzinnig advies.
Ach wat, ik ga ook wel gewoon met haar.
briljantheidquote:
Ja maar je vindt het lullig om het nu te cancelen, dus je kan beter gewoon gaan en misschien is ze wel heel leuk.quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's dubbelzinnig advies.
Ach wat, ik ga ook wel gewoon met haar.
Nee, dit is goed advies bedoel je.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook niet gek want de advies gever is een vrouw
Gewoon palen en doorgaan![]()
![]()
Kijk, jij bent baas. Dank.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook niet gek want de advies gever is een vrouw
Gewoon palen en doorgaan![]()
![]()
Ja, want dat is ook zo eerlijk tegenover het meisje.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan, /jaloers mode aan
Ow sorry als we daar rekening mee moeten houden dan kan ie dus niks doen want niet eerlijk en dan gaat ie met haar mee en niks doen want niet eerlijk en dan netjes thuis afzetten, geen koffie want niet eerlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zo eerlijk tegenover het meisje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |