Ze ziet er wel goed uit, maar is zo apathisch als de pest. Was mee stappen van het weekend, ging ik voor de grap vrouwen van 40+ versieren (maar niet scoren), gaat zij als reactie een of andere gast scoren. Echt wtf.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zo eerlijk tegenover het meisje..
Zij deed dat ook voor de grap, kijken hoe je zou reagerenquote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze ziet er wel goed uit, maar is zo apathisch als de pest. Was mee stappen van het weekend, ging ik voor de grap vrouwen van 40+ versieren (maar niet scoren), gaat zij als reactie een of andere gast scoren. Echt wtf.En daar moet ik dus nog een avond mee.
Hahaha, dankje ovoxo ik lag dubbelquote:Op maandag 9 april 2012 23:43 schreef ovoxo het volgende:
Even leuk vermaak, wel vanaf pagina 1 lezen.![]()
.
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #69
Haha.quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hahaha, dankje ovoxo ik lag dubbel!
Voor mij alleen waterquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zeker. En ook even wat cola en chips natuurlijk.
.
Ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben het topic al ontdekt zie ik
Heb z'n ook reacties van hem eerder gezien, hij zit altijd in de slachtofferrol. Lol.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ooit een dikke discussie gehad met die gast.
Hij gaat altijd helemaal dik aanvallen en zijn rechtenstudie enzo erbij halenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb z'n ook reacties van hem eerder gezien, hij zit altijd in de slachtofferrol. Lol..
Jouw fotos in je FoBo zijn ook niet real.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ooit een dikke discussie gehad met die gast.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jouw fotos in je FoBo zijn ook niet real.Het zijn overduidelijk geen fotos van een heroinejunk. Graag het verzoek je eigen pics te uploaden en die arme chick haar foto niet langer meer te misbruiken.
En hij verdedigt áltijd 'zijn' outfits en wordt boos als mensen hem kritiek gevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij gaat altijd helemaal dik aanvallen en zijn rechtenstudie enzo erbij halenGe-ni-aal.
Ja prachtig die kerel. Maar ach, dat is FOK! De rel van NB was waaaaaaaaay erger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En hij verdedigt áltijd 'zijn' outfits en wordt boos als mensen hem kritiek geven. Blijken het niet eens zijn outfits te zijn..
![]()
.
NBquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja prachtig die kerel. Maar ach, dat is FOK! De rel van NB was waaaaaaaaay erger.
wordt leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Lees dat topic. En bedenk dan dat het nep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |