quote:
Ja, dat is ook zo leuk aan een relatie....
Eerst, dan wordt er in de albert heijn een tandenborstel gekocht..... want ach... dat zijn kleine dingen, die vergeet je wel eens....
Dan worden er vervolgens in het toilet tampons neergelegd, gewoon, omdat het wel praktisch kan zijn, als je ook eens anderen over de vloer hebt die ook in 1x ongesteld worden bijvoorbeeld....
Daarna, blijft er een string liggen... "oops vergeten, kan je die voor me wassen schat? Dan hoef ik de volgende keer geen schone string meer mee te nemen"
Want ach, een extra string, das wel zo handig en wel zo fris....
Dan opeens, als je weer eens boodschappen doet, maakt ze de opmerking dat je geen haarshampoo hebt, althans niet Care and Repair..... dus, aardig als jij bent.... neem je dat ook even mee..... want..... "dat is wel zo handig voor me haar hea snoezopoes"
Het net gekochte truitje, die laat ze bij je liggen, want dat is zo handig wanneer jullie spontaan besluiten om samen te stappen bijvoorbeeld.....
en voor je het weet........
Woont ze bij je in......
YouTubeHolding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.