Ik ben een FOK!ker, tuurlijk heb ik dan geen seks.quote:
Het is in goede orde aangekomen, bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
400 euro moeten overschrijven in de ochtend.nu al een klotedag.
Ja heurrrquote:Op maandag 9 april 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
Mag ik komen vertellen dat mijn dag dik in orde is?
Oja, natuurlijk. Dom van me.quote:Op maandag 9 april 2012 12:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ker, tuurlijk heb ik dan geen seks.
Mag ik 50¤ hebben dan?quote:Op maandag 9 april 2012 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het is in goede orde aangekomen, bedankt
Gewoon, omdat het zo is. Alles gaat mij al enige tijd voor de wind en daar ben ik gelukkig mee.quote:
Toen ik dat bij mijn dates kreeg heb ik besloten het aan de wilgen te hangen. Maar wel gaan, een no show is wel echt een afknapper.quote:Op maandag 9 april 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb een probleem!!!!
Ik heb een date straks..... maar ik moet me er echt ff tot aanzetten :S
Dat ken niet de bedoeling wezen
Terwijl ze hartstikke leuk is hoor....
Oh ik ga ook,quote:Op maandag 9 april 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik dat bij mijn dates kreeg heb ik besloten het aan de wilgen te hangen. Maar wel gaan, een no show is wel echt een afknapper.
Goeie instellingquote:Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt, maar vertrouwen, dat doe ik een vrouw nooit meerZe mag wel heel goed dr best doen... Me ex was de eerste die ik sinds 3 jaar weer blind vertrouwde, en die heb het goed verzuurd voor al me toekomstige exen
Kijk, hier begint het mee. Straks eis je een armbandje (van goud natuurlijk!!) en ben je niet meer te stoppen...quote:
50 maar?quote:
Je hebt me doorquote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, hier begint het mee. Straks eis je een armbandje (van goud natuurlijk!!) en ben je niet meer te stoppen...
Kleine meisjes, kleine handjes.quote:
WTF? Is ze 8?quote:
Ja, dat is ook zo leuk aan een relatie....quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, hier begint het mee. Straks eis je een armbandje (van goud natuurlijk!!) en ben je niet meer te stoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |