Dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws een stukje over een duitser die paaseitjes vergiftigde?
Oja! Zodat kleine kinderen paaseitjes niet meer gingen stelen uit z'n voortuin.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws een stukje over een duitser die paaseitjes vergiftigde?
ZE STEELDE NOG 1 KEER JA DAARNA WAS HET AFGELOPEN MET DIE DIEFSTALLETJESquote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oja! Zodat kleine kinderen paaseitjes niet meer gingen stelen uit z'n voortuin.
Zolang hij van de bruinoogige meisjes afblijft vind ik dat best....quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was
Mooie meisjes een paaseitje met GHB aanbieden en dan aan haar haartjes meesleuren je ontmaagdingsgrotje in![]()
Allemaal de schuld van mannen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]Ooit was hij mooi, maar toen veranderde de TT 498x
Tsss, het is altijd de schuld van de vrouwen (en de meisjesquote:
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zolang hij van de bruinoogige meisjes afblijft vind ik dat best....
Hij probeert je te versierenquote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?
Fixed.quote:
Dat mag iemand anders wel doen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt, kom me pijnigen met je zweepjes![]()
Nee hoor, mannen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsss, het is altijd de schuld van de vrouwen (en de meisjes)
Gelieve dit in een spoiler te plaatsen, anders lukt het nooit meer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat was
Mooie meisjes een paaseitje met GHB aanbieden en dan aan haar haartjes meesleuren je ontmaagdingsgrotje in![]()
Heb jij een fietsdingus voor waar jij ook maar op mag vallen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een fetisj voor bruine ogen ofzo?
Oei kan het bijna niet weerstaanquote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en woon toch om de hoek
Dat is een verrot lange zweep dan...quote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en woon toch om de hoek
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11quote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een verrot lange zweep dan...
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11quote:
Touchequote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11
Die ligt op 1 oorquote:Op maandag 9 april 2012 00:11 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
Hara is nu best wel stil, vraag me af of ze nu momenteel aan het rondglijden is...
Neen. Zeg maar houdoe tegen dat idee van je.quote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ovoxo ik heb een nieuwe auto, ritje maken?
Gozer...quote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
GRAPPIGE GARP EEEINNNNSSSZ!@!@!@!11
WTF? Hij geeft je tenminste nog een kans itt mij, en jij zegt NEE? OMG?quote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Neen. Zeg maar houdoe tegen dat idee van je.
Houdoe idee van mequote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Neen. Zeg maar houdoe tegen dat idee van je.
Ja....?quote:
Grijp mijn kans, go for it!quote:Op maandag 9 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
WTF? Hij geeft je tenminste nog een kans itt mij, en jij zegt NEE? OMG?
Het antwoord blijft nee, of je moet kleurenlenzen willen aanschaffen....quote:
Bitch, pleasequote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het antwoord blijft nee, of je moet kleurenlenzen willen aanschaffen....
Blijft een vrouw he, die moet je soms 3 keer vertellen wat je wil.quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kleurlenzen? Hoezoquote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijven smsen Hara, geen enkele man weerstaat lang de lokroep van een vrouwtje. Daar zijn wij gewoon te zwak voor...quote:
Ik merk het ja...quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijft een vrouw he, die moet je soms 3 keer vertellen wat je wil.
Ze kan beter gewoon een foto sturen met een mooi setje, we zijn tenslotte visueel ingesteldquote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijven smsen Hara, geen enkele man weerstaat lang de lokroep van een vrouwtje. Daar zijn wij gewoon te zwak voor...
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan beter gewoon een foto sturen met een mooi setje, we zijn tenslotte visueel ingesteld
Doe nou niet zo, je komt heus over mij heen. Het ligt niet aan jou maar aan mij, je vind heus een ander leukere man. Ik heb tijd en ruimte voor mezelf nodig, begrijp je?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, je komt heus over mij heen. Het ligt niet aan jou maar aan mij, je vind heus een ander leukere man. Ik heb tijd en ruimte voor mezelf nodig, begrijp je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Gouden tip zelfs. Maar het is een feit dat vrouwen zulke tips sneller van elkaar aannemen en met veel tegenzin die van een man.quote:
Neem jij zulke tips aan van mannen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gouden tip zelfs. Maar het is een feit dat vrouwen zulke tips sneller van elkaar aannemen en met veel tegenzin die van een man.
Knuf* Kroel*quote:
Nee, het zijn tips die je aan vrouwen moet geven. Niet alles is omkeerbaar lieve schat...quote:
Maar je geeft zulke tips niet aan vrouwen met blauwe ogen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, het zijn tips die je aan vrouwen moet geven. Niet alles is omkeerbaar lieve schat...
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar je geeft zulke tips niet aan vrouwen met blauwe ogen?
Je mag de waarheid wel zeggen, hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
Dan niet, ik hoef niet zo wanhopig te neuken ....
Nee joh, mensen vinden je vast ook niet raar enzo. Je weet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.
Ok laat ik het anders verwoorden. Ik post niet dat ik wil neuken.quote:
Dat is dan wel weer heel lief van je.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel lief van je.
ik ben na 4 in slaap gevallen en ik kan nu al niet meer slapenquote:Op maandag 9 april 2012 08:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
harde l. En waarom ben ik nu al wakker? Lag er verdorie om 2 uur pas in...
Logisch nadenken, soms is het antwoord gewoon simpel :pquote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
Bohh doodop.. En straks intelligentietest maken voor een sollicitatie.Iemand tips daarvoor?
Het is vooral patroonherkenningquote:Op maandag 9 april 2012 10:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Logisch nadenken, soms is het antwoord gewoon simpel :p
Wat een tip... Maar succes!
Ah, dat is mijn sterke kantquote:
Nu heb ik honger gekregenquote:Op maandag 9 april 2012 10:28 schreef STING het volgende:
Kom op ovenbroodjes, schiet eens op, ik heb honger.
quote:Op maandag 9 april 2012 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ovenbroodjes mogen even afkoelen, nu nog even wachten op m'n gekookte eitje
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Ga straks wel een broodje maken. Eet smakelijk alvast
.
Oeh ook lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
Hier even 7 sinaasappeltjes geperst en samen met 2 banaantjes in de blender gedaan. Broodje en kopje koffie erbij... genieten dus, heb ik geen partner voor nodig![]()
![]()
![]()
Zekers, als je je beseft dat het broodje een pistoletje met een dikke laag nutella isquote:
nutellaquote:Op maandag 9 april 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zekers, als je je beseft dat het broodje een pistoletje met een dikke laag nutella is
Broodje in de blender?quote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
Hier even 7 sinaasappeltjes geperst en samen met 2 banaantjes in de blender gedaan. Broodje en kopje koffie erbij... genieten dus, heb ik geen partner voor nodig![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |