En wat is de levertijd?quote:
Oké leuk man.quote:Op maandag 9 april 2012 11:50 schreef SunTzu het volgende:
Mijn smartcover is verzonden, nu nog de stylus en hardcover.
Waar heb je ze besteld?quote:Op maandag 9 april 2012 11:50 schreef SunTzu het volgende:
Mijn smartcover is verzonden, nu nog de stylus en hardcover.
Twee weken levertijd. Kon hem via m'n broer bestellen, met korting. Dan wacht ik wel evenquote:Op maandag 9 april 2012 09:22 schreef klipper het volgende:
[..]
En wat is de levertijd?
Afgelopen zaterdag had ik de mijne, zonder reserveren gelijk ophalen.
32 GB wifi.
De 4 G wilde ik niet.
Alle modellen waren op voorraad, ik wilde dit keer de 32 omdat ik van de iPad 1 amper 12 GB in gebruik hebt.
Want?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef electronique het volgende:
ik heb afgelopen weekend zo'n snap shield gekocht, maar had ik beter niet kunnen doen
Dat je er nog koffie mee kon zetten oid?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef electronique het volgende:
Klopt, maar had er meer van verwacht
Dat het bulletproof moet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat je er nog koffie mee kon zetten oid?.
Dus? Kwalitatief zul je geen verschil merken, en met de achterlijke prijzen die Apple voor accessoires rekent, zie ik niet in waarom je nog voorhet origineel zou gaan.quote:
Zijn ze verder hetzelfde? Anders bestel ik ook een smartcover op eBay/quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Kwalitatief zul je geen verschil merken, en met de achterlijke prijzen die Apple voor accessoires rekent, zie ik niet in waarom je nog voorhet origineel zou gaan.
Mee eens. Ik zweer nog steeds bij bestskinsever: http://www.bestskinsever.com/the-new-ipad-3-skinquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
http://the-gadgeteer.com/(...)-ipad-2-mini-review/
Ik heb bovenstaande invisibleshield op de achterkant, puur voor krassen tijdens het neerleggen op een tafel oid. Verder gewoon een goedkope sleeve van tinydeal ($3.85 inclusief verzendkosten)
Ik snap niet dat mensen zo'n doorzichtig lomp dik ding om hun ipad willen, zoals hierboven op de ebay links. Hoe dik is dat ding? 2 mm?
Ik twijfel of je geen verschil merkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Kwalitatief zul je geen verschil merken, en met de achterlijke prijzen die Apple voor accessoires rekent, zie ik niet in waarom je nog voorhet origineel zou gaan.
Ik niet, de namaak is vaak kwalitatief gewoon gelijk. Enkele voorbeelden:quote:
Maar bij de smart cover is het toch iets anders, aangezien het mechanisme van het magnetische scharnier wel wat meer kwaliteit vereist.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik niet, de namaak is vaak kwalitatief gewoon gelijk. Enkele voorbeelden:
de Zaggmate die ik in combinatie met de eerste iPad tweedehands kocht, kost 99 dollar. Toen ik de iPad 2 had, had ik hier een aluminium keyboardcase bij die ik voor 35 euro bij de Aldi kocht. Ik merkte absoluut geen verschil.
Bij die iPad 2 had ik ook een leren dealextreme-hoesje dat kwalitatief niet te onderscheiden was van de Apple-hoes.
De goedkopere bestskinsever is beter dan de duurdere Invisible Shield
Ik merk zelf geen verschil met mijn 'neppe' smart cover van eBay vergeleken met een 'echte'. Ook niet qua functionaliteit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar bij de smart cover is het toch iets anders, aangezien het mechanisme van het magnetische scharnier wel wat meer kwaliteit vereist.
Bij mij heeft zo'n shield toch al veel krassen opgevangen. Ik leg de iPad ook veel makkelijker neer ermee. Toen het ding er nog niet op zat legde ik de iPad altijd boven de leren case, nooit zomaar los op tafelquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef electronique het volgende:
ik heb afgelopen weekend zo'n snap shield gekocht, maar had ik beter niet kunnen doen
Iemand neemt elke week de moeite om het nieuwste exemplaar te scannen en te posten op usenet.quote:
Cool, had geen zin om te betalen voor digitale boeken maar heb nu een torrent gevonden van 4001 boekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook een zooi Donald Ducks van internet. Die zet ik in mijn Dropbox en dan kan ik via Dropbox op mijn iPad ze naar iBooks syncen. Ik sync er per keer een stuk of 10 en dan kan ik ze ook in de trein en op andere plekken waar ik geen Wi-Fi heb lezen.
Werkt perfect.
Klinkt handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook een zooi Donald Ducks van internet. Die zet ik in mijn Dropbox en dan kan ik via Dropbox op mijn iPad ze naar iBooks syncen. Ik sync er per keer een stuk of 10 en dan kan ik ze ook in de trein en op andere plekken waar ik geen Wi-Fi heb lezen.
Werkt perfect.
Ik heb mn ipad2 altijd overal neergelegd, niks mee aan de hand op een paar hele kleine krasjes na.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij mij heeft zo'n shield toch al veel krassen opgevangen. Ik leg de iPad ook veel makkelijker neer ermee. Toen het ding er nog niet op zat legde ik de iPad altijd boven de leren case, nooit zomaar los op tafel
Bij de APR in Lelystad liggen ze ruim op voorraad en een aantal in de winkelquote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ben gisteren even in Haarlem in de winkel van een apr geweest, maar daar heb ik de nieuwe ipad nog niet zien liggen. Best jammer, wil de ipad2 en 3 eigenlijk kunnen vergelijken.
Zou dat kunnen komen omdat de levertijden nog erg hoog zijn?
Ligt eraan wat je ermee doet. Als je alleen spellen speelt, is de iPad 2 net zo goed. Als je ebooks leest, veel op internet zit, magazines/stripboeken wilt lezen en video wilt kijken, is het betere scherm de prijs meer dan waard. De vorige iPad waren bijna waardeloos als ereader door het lage resolutie scherm. Op de nieuwe iPad is lezen echt bijzonder fijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:49 schreef ovoxo het volgende:
Is de verhoogde resolutie van de iPad 3 echt een betere feature om voor de iPad 3 te gaan? Ergens vind ik het niet zo'n groot verschil..
Dankje!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:07 schreef Catch22- het volgende:
dat is persoonlijk. De resolutie is vele malen hoger en het beeld daardoor beter. Maarja, of je dat geld waard vindt...
Spellen, internet, soms lezen, denk ook wel een beetje voor school en films. Dus iPad 3 is dan aanzienlijk beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee doet. Als je alleen spellen speelt, is de iPad 2 net zo goed. Als je ebooks leest, veel op internet zit, magazines/stripboeken wilt lezen en video wilt kijken, is het betere scherm de prijs meer dan waard. De vorige iPad waren bijna waardeloos als ereader door het lage resolutie scherm. Op de nieuwe iPad is lezen echt bijzonder fijn.
Bijzonder veel. Natuurlijk is het makkelijk zeggen dat "alleen een hogere resolutie" niet genoeg reden is om te upgraden, maar bij een apparaat waarbij het gebruik voor 100% om het scherm draait, maakt die hogere resolutie echt een wereld van verschil. En dat is juist omdat het niet opvalt.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Catch22- het volgende:
ik vraag me af hoeveel je merkt van de winst van de hogere resolutie in de dagelijkse praktijk...
dat was ik toch al, dus vooralsnog zie ik voor mezelf nog altijd niet heel veel redenen om te upgraden.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
waardoor je veel meer met je content bezig bent dan het scherm zelf.
Wat een flauwekul man...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bijzonder veel. Natuurlijk is het makkelijk zeggen dat "alleen een hogere resolutie" niet genoeg reden is om te upgraden, maar bij een apparaat waarbij het gebruik voor 100% om het scherm draait, maakt die hogere resolutie echt een wereld van verschil. En dat is juist omdat het niet opvalt.
Ja, de interface is exact hetzelfde. Ja, qua gebruik merk je geen verschil. Maar alles ziet er zoveel beter uit. Je kunt nu ebooks lezen zonder last van je ogen/hoofdpijn te krijgen; je kunt magazines/comics lezen zonder constant te moeten inzoomen; je kunt browsen zonder je te ergeren aan de resolutie, je kunt HD films op volledige resolutie kijken... Werkelijk alles wat je doet is zoveel fijner, puur omdat het fantastische scherm er zoveel beter in is om uit de weg te gaan, waardoor je veel meer met je content bezig bent dan het scherm zelf.
Dat moet ieder natuurlijk voor zich bepalen. Maar zeggen dat het scherm in dagelijks gebruik niet een heel groot verschil maakt, is onzin.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was ik toch al, dus vooralsnog zie ik voor mezelf nog altijd niet heel veel redenen om te upgraden.
Bij normaal gebruik zie je echt wel pixels bij de iPad 2. Vooral met tekst lezen (en dat doe je heel veel) is de nieuwe iPad zó veel beter. Je kunt nu browsen zonder ooit hoeven te zoomen om de kleinste lettertjes te lezen, dat is toch een enorme verbetering qua gebruiksgemak.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat een flauwekul man...
Alles is net zo groot, alleen wordt door meer pixels gepresenteerd. Dus het is waarschijnlijk scherper. Maar op de iPad1&2 zie ik geen pixels bij normaal gebruik, die zie ik pas als ik met mijn neus erop ga zitten.
En of ik op 9.7" een film op 480p of 1080p kijkt, ik ga het verschil óf niet zien, óf het maakt me niet uit. Zou in ieder geval die ruimte niet waard zijn, dan is je iPad 32Gb met 3 films vol.
Dat jij vaseline in je ogen hebt, betekent niet dat het scherm geen verschil maakt. Het is niet waarschijnlijk scherper; het is veel scherper. Dat jij geen pixels ziet bij normaal gebruik, betekent ook niet dat deze niet heel duidelijk zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat een flauwekul man...
Alles is net zo groot, alleen wordt door meer pixels gepresenteerd. Dus het is waarschijnlijk scherper. Maar op de iPad1&2 zie ik geen pixels bij normaal gebruik, die zie ik pas als ik met mijn neus erop ga zitten.
En of ik op 9.7" een film op 480p of 1080p kijkt, ik ga het verschil óf niet zien, óf het maakt me niet uit. Zou in ieder geval die ruimte niet waard zijn, dan is je iPad 32Gb met 3 films vol.
mijn ogen zijn prima.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat jij vaseline in je ogen hebt, betekent niet dat het scherm geen verschil maakt. Het is niet waarschijnlijk scherper; het is veel scherper. Dat jij geen pixels ziet bij normaal gebruik, betekent ook niet dat deze niet heel duidelijk zichtbaar zijn.
En 3 films? Hoe reken jij?
Ik snap dat mensen het proberen te rechtvaarden dat ze niet upgraden. Daardoor proberen ze het verschil dat het scherm maakt een beetje te bagatelliseren.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik zie je echt wel pixels bij de iPad 2. Vooral met tekst lezen (en dat doe je heel veel) is de nieuwe iPad zó veel beter. Je kunt nu browsen zonder ooit hoeven te zoomen om de kleinste lettertjes te lezen, dat is toch een enorme verbetering qua gebruiksgemak.
Heel veel 'gemiddelde consumenten' zijn het absoluut niet met je eens. Vergeet overigens niet dat het schermresolutie niet de enige verbetering is.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Nou, het is mij op mijn iPad (1 nota bene) nog nooit opgevallen en het heeft me dus ook nog nooit gestoord.
Maargoed; voor die 100 euro extra zou ik nu ook een 3 ipv 2 kopen hoor. Maar als ik een iPad2 had dan had ik het geld er niet voor over gehad. Twijfel nu al of het niet een beetje overdreven is om een 3 te scoren. Maar dat moet je zelf weten; ik dnek alleen dat de gemiddelde consument het verschil niet merkt.
Niet als je geen pixels ziet op je iPad.quote:mijn ogen zijn prima.
Onzin. Met 5-7GB heb je al prachtig 1080p beeld in m4v formaat, waarbij je het verschil met 720p wel degelijk ziet. Bovendien moet je niet vergeten dat de andere twee iPads ook 720p niet in volledige resolutie weer kunnen geven, dus daar gaat je argument.quote:10Gb voor een full HD film is niet gek hoor. Of je moet hem zo hard comprimeren op 1080p dat je net zo goed een 720p film kan kijken.
Nee, maar het is het beste wat je kunt krijgen. Het gaat erom dat er wel degelijk een merkbaar verschil zit in de weergegeven kwaliteit.quote:en 1080p maakt alsnog geen optimaal gebruik van het scherm.
Top man. En nu?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef Catch22- het volgende:
jij bent echt erg.
Ik heb de iPad3 in mijn handen gehad en vond het scherm erg mooi, maar ik vind het scherm van de eerdere iPads ook erg goed.
Dat zeg ik niet. Waar zie jij mij zeggen dat je de nieuwe iPad móet hebben? Ik zeg alleen dat het verbeterde scherm wel degelijk een heel groot en duidelijk merkbaar verschil maakt. Ik heb alle drie de iPads gehad, en dit is de eerste die ik niet na een paar weken weer weg zal doen omdat ik mij stoor aan de lage pixeldensiteit. Dat het jou niet stoort, prima. Dat jij tevreden bent met een oudere iPad, prima. Ik heb mijn neefje van de week ook nog aan een iPad 1 geholpen en die jongen is in de wolken met dat ding. Daar is allemaal niets mis mee, en als je het niet nodig vindt om te upgraden, begrijp ik dat best.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:51 schreef Catch22- het volgende:
Je doet net alsof het scherm écht fantastisch is en je de iPad3 echt móet hebben om het scherm. Ik vind van niet. Prima, maar hou alsjeblieft op met het verafgoden van het apparaat, want zo geweldig is het nu allemaal ook weer niet.
Ja en nee. Ik heb op een zonnige dag zonder probleem in de trein een uur lang een ebook gelezen, maar het scherm reflecteert nog steeds net zo hard, dus als je zon er direct op schijnt, ben je fucked. Wat dat betreft zal je altijd beter af zijn met een dedicated ereader.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:
Is lezen in het zonlicht nu wel mogelijk?
Mwah. Ik denk dat dat voorlopig nog wishful thinking is. En zelfs als het in direct zonlicht goed leesbaar is, is het scherm niet perfect. Belachelijk mooi, dat wel. Maar niet perfect.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat nu eens verbeterd zou worden, kun je imo wel met recht over een perfect scherm spreken.
Imo hè, imo.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mwah. Ik denk dat dat voorlopig nog wishful thinking is. En zelfs als het in direct zonlicht goed leesbaar is, is het scherm niet perfect. Belachelijk mooi, dat wel. Maar niet perfect.
Naar mijn mening zie je héél duidelijk pixels bij de iPad1/2. Dat jij ze niet ziet ligt dan eerder aan jou. Bij de iPad 2 moet je heel vaak inzoomen op een website, simpelweg omdat tekst niet goed leesbaar was. Dat is nu volledig opgelost, je kan altijd alles lezen zonder in te zoomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:51 schreef Catch22- het volgende:
Je doet net alsof het scherm écht fantastisch is en je de iPad3 echt móet hebben om het scherm. Ik vind van niet. Prima, maar hou alsjeblieft op met het verafgoden van het apparaat, want zo geweldig is het nu allemaal ook weer niet.
Natuurlijk is dat persoonlijk, alleen bij het gebruik is het gewoon zo dat je minder vaak hoeft in te zoomen. Dat is een feit.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
het scherm is beter, maar of het echt super is, is een persoonlijke mening
http://www.pixelqi.com/
er zijn wel schermen die in de zon goed leesbaar zijn dus
Sure, maar loop dan niet te beweren dat er geen merkbaar verschil is.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
Dat is zo'n typisch voorbeeld van een scherm dat een beetje van alles probeert te zijn en daardoor in alles middelmatig is.quote:
Je bent je er van bewust dat die schermen de grond in geboord worden om hun slechte kijkhoek, kleuren en tja.. alles?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
http://www.pixelqi.com/
er zijn wel schermen die in de zon goed leesbaar zijn dus
Lijkt me stug.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef Gauner het volgende:
Ziet er leuk uit, is het een beetje te spelen zonder fysieke controls?
Dat zal wel maar als hij dikker is, is volume andersquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, keyboard case is eindelijk binnenIk zal zo wat foto's plaatsen. De indeling is vrijwel gelijk aan die van mijn MacBook Pro, de toetsen hebben genoeg travel, klikken duidelijk en zijn ruim ingedeeld, dus typen gaat erg vlot! Ik merk wel dat hij in portrait mode niet erg stabiel staat, maar in landscape valt er weinig op aan te merken. Wel valt op dat de autocorrectie niet werkt.
Edit: jammer dat hij er niet in pastEr staat dan ook wel op dat het een case voor de iPad 2 is, maar ik dacht toch dat de breedte en de hoogte van de nieuwe iPad gelijk waren..
Het is toch algemeen bekend dat ie dikker (minder dun) is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, keyboard case is eindelijk binnenIk zal zo wat foto's plaatsen. De indeling is vrijwel gelijk aan die van mijn MacBook Pro, de toetsen hebben genoeg travel, klikken duidelijk en zijn ruim ingedeeld, dus typen gaat erg vlot! Ik merk wel dat hij in portrait mode niet erg stabiel staat, maar in landscape valt er weinig op aan te merken. Wel valt op dat de autocorrectie niet werkt.
Edit: jammer dat hij er niet in pastEr staat dan ook wel op dat het een case voor de iPad 2 is, maar ik dacht toch dat de breedte en de hoogte van de nieuwe iPad gelijk waren..
Dat snap ik ook nog wel, maar dat heeft er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat zal wel maar als hij dikker is, is volume anders
Ja. Ik zeg toch ook niet dat hij niet dikker is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat ie dikker (minder dun) is?
Dan zal ik 't verkeerd lezenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg toch ook niet dat hij niet dikker is?
Tuurlijk heeft dat er juist wel mee te makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel, maar dat heeft er niets mee te maken.
Nee, dat heeft er niets mee te maken:quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er juist wel mee te maken
De totale afmeting is dus niet gelijk meer
Wat is de reden dan wel??quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken:
[ afbeelding ]
Al was de iPad zo dik als de eerste; zolang de breedte en hoogte hetzelfde zijn, zou het gewoon moeten passen.
Ik heb thuis een iPad2 en 3. Qua breedte en hoogte zijn ze toch echt gelijk hoor. Alleen is het glas een mm dikker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken:
[ afbeelding ]
Al was de iPad zo dik als de eerste; zolang de breedte en hoogte hetzelfde zijn, zou het gewoon moeten passen.
Dat zal ik even uit moeten zoeken met de iPad 2 van een vriend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb thuis een iPad2 en 3. Qua breedte en hoogte zijn ze toch echt gelijk hoor. Alleen is het glas een mm dikker.
Dus waar zit het dan verschil bij jou dan?
Haal em in de winkelquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ipad 3 zit bij een groot bestellingiemand enig idee of ik echt nog een week of 6 moet wachten. Duurt me allemaal veel te lang.
Meh leek me wel leuk om dikke kunstwerken te gaan maken maarja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
MIssvhien moet je een leuk spel gaan zoeken
[mocroboystem] wats met jou [/mocroboystem]quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:31 schreef kikoooooo het volgende:
Als je geen leven hebt verder is dat heel leuk ja
Dan moet ik hem zelf betalen. Nu krijg ik hem van de baas. Maargoed we wachten rustig af..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fixed itWat was er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik een iPad om lekker op de bank wat te internetten en dergelijke, kun je als je helemaal zo'n toetsenbord e.d. aanschaft niet beter gewoon je laptop pakken?
Niet altijd. Het toetsenbord voegt nauwelijks gewicht en dikte toe, dus de iPad met toetsenbord is nog steeds dunner en lichter dan welke laptop dan ook. Aangezien dagelijkse dingen prima kunnen op een iPad, is het ideaal om deze altijd bij je te hebben. En als je wat meer moet typen dan af en toe een url, is zo'n toetsenbord best handig. Voor die krappe 20 euro hoef je het ook niet te laten.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik een iPad om lekker op de bank wat te internetten en dergelijke, kun je als je helemaal zo'n toetsenbord e.d. aanschaft niet beter gewoon je laptop pakken?
WAAROM PAST HIJ NU DAN WEL!!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 03:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet altijd. Het toetsenbord voegt nauwelijks gewicht en dikte toe, dus de iPad met toetsenbord is nog steeds dunner en lichter dan welke laptop dan ook. Aangezien dagelijkse dingen prima kunnen op een iPad, is het ideaal om deze altijd bij je te hebben. En als je wat meer moet typen dan af en toe een url, is zo'n toetsenbord best handig. Voor die krappe 20 euro hoef je het ook niet te laten.
Dropboxquote:Op maandag 16 april 2012 07:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt foto's mailen naar je computer vanuit de standaard foto app en dan zelf ergens posten.
Of je gebruikt bijv.iets als imgurapp om vanaf de ipad zelf te uploaden naar een fotosite. Photobucket heeft er ook een eigen app voor.
Lekker niet reagerenquote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dropbox kan, maar een dedicated applicatie werkt hiervoor beter. Voor de foto's in dit topic heb ik picup gebruikt, maar er zijn talloze applicaties die hetzelfde doen natuurlijk.
?quote:
Hoe je je verdomde iPad in dat toetsenbord case ding hebt geramd vriend.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
?
Ik gaf gewoon antwoord op een normale vraag, hoor. Voor het uploaden van foto's zijn meerdere applicaties beschikbaar die in feite gewoon hetzelfde doen. Ik gebruik toevallig picup, maar anderen doen het waarschijnlijk net zo goed.
+1!quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hoe je je verdomde iPad in dat toetsenbord case ding hebt geramd vriend.
Hamer.quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
1. Ik probeer zo min mogelijk op Estolan te reagerenquote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
ik vroeg het 2x namelijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
1. Ik probeer zo min mogelijk op Estolan te reageren
2. De manier waarop Estolan zijn "vraag" stelde, geeft al aan waarom ik op hem reageren probeer te vermijden.
3. Ik heb de case passend gemaakt door de rubbertjes waarmee je de iPad klemt bij te snijden met een mesje, waardoor hij nu perfect past.
The New iPad is anders in formaat omdat ie iets dikker is vanwege de grotere accu.quote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Estolan het volgende:
dus niet er achter gekomen waarom de New Ipad anders zou zijn in formaat ivm de Ipad 2
Volgens mij begin jij andere mensen ook flink te irriteren. De vraag, een heel normale vraag, was immers ook al door anderen gesteld. Mensen zijn geïnteresseerd in het antwoord, niet in jouw kijk-mij-eens-drama eromheen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
1. Ik probeer zo min mogelijk op Estolan te reageren
2. De manier waarop Estolan zijn "vraag" stelde, geeft al aan waarom ik op hem reageren probeer te vermijden.
3. Ik heb de case passend gemaakt door de rubbertjes waarmee je de iPad klemt bij te snijden met een mesje, waardoor hij nu perfect past.
+1quote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij andere mensen ook flink te irriteren. De vraag, een heel normale vraag, was immers ook al door anderen gesteld. Mensen zijn geïnteresseerd in het antwoord, niet in jouw kijk-mij-eens-drama eromheen.
ja dat zei ik ook al, maar Spack zei van nietquote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The New iPad is anders in formaat omdat ie iets dikker is vanwege de grotere accu.
Dan moet Splack zijn feiten even op orde krijgen ☺quote:Op maandag 16 april 2012 15:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al, maar Spack zei van niet
een grotere accu ( dus dikker app ) kan vaak niet dezelfde dimensie krijgen als een dunner model ( leek mij )quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan moet Splack zijn feiten even op orde krijgen ☺
Estolan moet niet voor mij liegen. Ik heb nooit gezegd dat de nieuwe iPad niet dikker is.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan moet Splack zijn feiten even op orde krijgen ☺
???quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Estolan moet niet voor mij liegen. Ik heb nooit gezegd dat de nieuwe iPad niet dikker is.
Nog een reden dat ik die gozer probeer te vermijden.
Ja, zullen we het niet meer over jou hebben?quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Inderdaad, lezen jongen. Dat hij dikker is, weet ik ook wel. Dat zie je mij ook nergens ontkennen, integendeel zelfs.
Maar kunnen we het nu gewoon over de iPad hebben? Reageer gewoon niet meer op mij.
Jij beweerde dat de afmetingen hetzelfde waren. Ik zei dat ik dat vreemd vind omdat hij dikker is, dus meer volume.quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Inderdaad, lezen jongen. Dat hij dikker is, weet ik ook wel. Dat zie je mij ook nergens ontkennen, integendeel zelfs.
Maar kunnen we het nu gewoon over de iPad hebben? Reageer gewoon niet meer op mij.
Topidee!quote:Op maandag 16 april 2012 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zullen we het niet meer over jou hebben?
Waar bestel jij hem dan? Ik heb mijn 32GB WiFi de maandag na de Nederlandse launch bij Apple.nl besteld, donderdag wastie binnen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mijn iPad 2 verkocht, maar de nieuwe iPad is nog niet op voorraad, boehoe.
Ooh werk jij bij 1 van de verkopertsquote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Merkie het volgende:
Ik kan hem met personeelskorting krijgen, dus via Apple.nl bestellen is wat te duur.
Ik gebruik Pages.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef electronique het volgende:
Met welke app kun je word bestanden lezen maar ook maken?
Even aan- en uitzetten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Compask het volgende:
Hallo,
Sinds vanmiddag heb ik geen internet op mijn iPad. Laptop en iPhone pikken wel het signaal op, maar de iPad niet. Hij ziet het netwerk wel (geeft ook 'volle bak'aan qua ontvangst) maar het zandlopertje blijft draaien. Som zie je de melding at er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk. Iemand een idee?
SSID wijzigen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Compask het volgende:
Hallo,
Sinds vanmiddag heb ik geen internet op mijn iPad. Laptop en iPhone pikken wel het signaal op, maar de iPad niet. Hij ziet het netwerk wel (geeft ook 'volle bak'aan qua ontvangst) maar het zandlopertje blijft draaien. Som zie je de melding at er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk. Iemand een idee?
Apple.nl heb je hem binnen 48 uur.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:38 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Ik zoek de iPad 2 wit maar kan nergens vinden in de winkels (omg. Utrecht) iemand nog een tip? (Liever geen webwinkel)
Niet altijd, in het Apple-topic was iemand die twee weken op z'n iPad wachtte.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Apple.nl heb je hem binnen 48 uur.
16 euro. Dat zal wel helemaal niet kunnen, want Pages was al 8 hele euro's.quote:
Dat zijn vaak die mensen die vinden dat je voor de hardware al genoeg betaald hebt, en dat daarom alle software maar gratis moet zijn. Dan kun je wel het argument aandragen dat de iPad-versie van een dergelijke applicatie veel goedkoper is dan zijn desktop equivalent, maar daar betalen ze uiteraard ook niet voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 euro. Dat zal wel helemaal niet kunnen, want Pages was al 8 hele euro's.
Nooit begrepen: wel een iPad willen en vervolgens schraal gaan doen met apps.
Treurig idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 euro. Dat zal wel helemaal niet kunnen, want Pages was al 8 hele euro's.
Nooit begrepen: wel een iPad willen en vervolgens schraal gaan doen met apps.
Het kan aan mij liggen, maar ik zag niet veel verschil tussen de schermen van de iPad 2 en '3' toen ik ze even bekeek in de Apple store in Amsterdam. Ik heb goede ogen, dus daar ligt het niet aan.. Ik zag wel een klein verschil, maar ik zag er niet 's Gods geschenk in zoals het overal op internet wordt omschreven..quote:Op maandag 16 april 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Topidee!
En wolfrolf: helemaal waar. Dat scherm maakt het echt met afstand de beste tablet die te koop is. Ik gebruik mijn laptop bizar weinig sinds ik de iPad heb. Nog geen moment spijt gehad van de aankoop
Een afbeelding op normale resolutie ziet er ook niet gelijk 100x beter uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zag niet veel verschil tussen de schermen van de iPad 2 en '3' toen ik ze even bekeek in de Apple store in Amsterdam. Ik heb goede ogen, dus daar ligt het niet aan.. Ik zag wel een klein verschil, maar ik zag er niet 's Gods geschenk in zoals het overal op internet wordt omschreven..
Ik heb vooral de 'homescreens' bekeken en tekst en iPhoto dacht ik. De tekst vond ik wel ietsje scherper ja, maar het scheelt imho weinig met de iPad 2. Viel me op, bedoel er niets mee. Waarschijnlijk zien jullie dat heel anders.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Een afbeelding op normale resolutie ziet er ook niet gelijk 100x beter uit.
Zelfde als SD materiaal op een HD tv bekijken, dan is de beeldkwaliteit ook niet veel beter.
Ga je dan HD materiaal bekijken zie je ineens wel een heel groot verschil.
Tekst bekijken is trouwens wel een pluspunt.
Ik geloof best dat je in de winkel niet veel verschil zag. Maar bij daadwerkelijk gebruik merkte ik wel degelijk een groot verschil, juist omdat ik veel tekst/ebooks lees. Dat was op de vorige iPad niet te doen, omdat ik me ergerde aan de kartelige tekst.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zag niet veel verschil tussen de schermen van de iPad 2 en '3' toen ik ze even bekeek in de Apple store in Amsterdam. Ik heb goede ogen, dus daar ligt het niet aan.. Ik zag wel een klein verschil, maar ik zag er niet 's Gods geschenk in zoals het overal op internet wordt omschreven..
Ik heb hem sinds de release, en gistermiddag was de eerste keer dat ik hem echt merkbaar warm vond worden. Hij zal vast iets warmer worden dan de iPad 2, maar niet zo erg dat je er last van hebt. De laptops van twee jaar geleden werden heter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand die me iets meer kan vertellen over de warmteontwikkeling van the new iPad?
Ik lees op verschillende fora dat deze onnoemelijk heet wordt. Veel heter dan de iPad 2. Dat is voor mij de grote twijfel om hem te halen.
Ik heb er letterlijk nog niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand die me iets meer kan vertellen over de warmteontwikkeling van the new iPad?
Ik lees op verschillende fora dat deze onnoemelijk heet wordt. Veel heter dan de iPad 2. Dat is voor mij de grote twijfel om hem te halen.
Ziet er vet uit! Z'n geld waard? Ik wil nog een leuke game kopen voor op mn iPad ;pquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Weer internetstoring op m'n werk, echt heel vervelend
Joah zeker. Heb em toen ter tijd gekocht voor 79 cent dacht ik. Maar 4 euro zou ik er ook echt wel voor betalenquote:Op vrijdag 20 april 2012 13:07 schreef oheijo het volgende:
[..]
Ziet er vet uit! Z'n geld waard? Ik wil nog een leuke game kopen voor op mn iPad ;p
Dan zou ik GTA3 zeker aanraden. Samen met Modern Combat 3 is dat het spel dat ik het meeste speel op mijn iPad. Beiden hun geld meer dan waard.quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:07 schreef oheijo het volgende:
[..]
Ziet er vet uit! Z'n geld waard? Ik wil nog een leuke game kopen voor op mn iPad ;p
Nice! Toch maar eens proberen dan denk ik! Laatst zo'n kadobon met iTunes tegoed gekocht dus moet er toch wat van halenquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Joah zeker. Heb em toen ter tijd gekocht voor 79 cent dacht ik. Maar 4 euro zou ik er ook echt wel voor betalen
Thanks! Ga ik die Modern Combat ook maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan zou ik GTA3 zeker aanraden. Samen met Modern Combat 3 is dat het spel dat ik het meeste speel op mijn iPad. Beiden hun geld meer dan waard.
GoodReader. Kost tegenwoordig 3,99 (ik heb er zelf 79 cent voor betaald geloof ik), maar het is echt een geniale applicatie die echt een must have is voor iedereen met een iPad: leest bijna elk soort bestand, heeft een goede interface, een ingebouwde browser (maar je kan ook vanuit safari en mail bestanden in GoodReader openen) en werkt ook samen met je Dropbox.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat is nou de beste manier op PDF's op te slaan en te bekijken op je ipad?
Vandaag besteld, verwacht vanaf 2 meiquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Apple.nl heb je hem binnen 48 uur.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef SunTzu het volgende:
Hehe, vriendin heeft een wireless toetsenbord voor me meegenomen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gebruik als gratis reader Bluefire.. Werkt ook prima
Ik zat eens te kijken naar de Dropbox app, maar van daaruit kun je ook gewoon pdf's bekijken dus maar via dropbox bekijken en downloadenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GoodReader. Kost tegenwoordig 3,99 (ik heb er zelf 79 cent voor betaald geloof ik), maar het is echt een geniale applicatie die echt een must have is voor iedereen met een iPad: leest bijna elk soort bestand, heeft een goede interface, een ingebouwde browser (maar je kan ook vanuit safari en mail bestanden in GoodReader openen) en werkt ook samen met je Dropbox.
Klopt, dat gaat zelfs heel erg goed in iBooks. Maar PDF-bestanden managen in iTunes is een bitchquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
iBooks zelf kan ook gewoon pdf's lezen
Ik had hiervoor een iPad 2, en ik merk het best wel duidelijk eigenlijk. Vooral als je de helderheid van het scherm op maximaal hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanmiddag een iPad gehaald. Merk tot op heden idd niets van de hitte waar iedereen het over had.
iBooks kan niet twee pagina's tegelijkertijd tonenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
iBooks zelf kan ook gewoon pdf's lezen
Ligt eraan wat je ermee wilt doen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef zibster het volgende:
Is de iPad een handige laptop om te kopen als je ook voor je studie bezig wil?
Hij doet het weer. Vanzelf.quote:Op zondag 22 april 2012 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij mij werkte het ook prima, tot vanmorgen. Ik had Photostream even uit- en aangezet omdat ik een foto wilde hebben die maar niet tevoorschijn wilde komen. Sindsdien is Photostream leeg en helpt niets wat ik probeer om het weer terug te krijgen.
Powerpoint presentaties moet ik sowieso maken en verder fictieve tijdschriften maken maar ik heb ook genoeg verslagen die uiteraard in word moet typen. Word heb ik dus écht nodig maar ik heb geen idee of dat überhaupt op iets van apple kan worden gebruikt? Zit ook te denken aan een normale apple laptop (een mooie witte) maar ik moet wel weten of het handig en makkelijk is om mee om te gaan voor schoolopdrachten. Anders kan ik beter een normale laptop kopen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wilt doen.
Het is een handig ding voor powerpoint presentaties, PDF-bestanden en aantekeningen, maar een kleine laptop is beter.
wat ze moer is dat voor vergelijkquote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
De witte MacBook wordt niet meer gemaakt. Ik denk dat je met een MacBook pro beter af bent dan met een iPad.
Het is geen vergelijking. Anders kijk je even naar de context in plaats van meteen zo uit de hoogte te doen.quote:
Ik heb nog wel een witte voor de verkoop. Mocht je interesse hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef zibster het volgende:
[..]
Powerpoint presentaties moet ik sowieso maken en verder fictieve tijdschriften maken maar ik heb ook genoeg verslagen die uiteraard in word moet typen. Word heb ik dus écht nodig maar ik heb geen idee of dat überhaupt op iets van apple kan worden gebruikt? Zit ook te denken aan een normale apple laptop (een mooie witte) maar ik moet wel weten of het handig en makkelijk is om mee om te gaan voor schoolopdrachten. Anders kan ik beter een normale laptop kopen.
Ik noem iPads padjes. Ik noemde m'n iPod vroegah al m'n podjequote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Catch22- het volgende:
begin eens met niet meer pet zeggen. tablet op iPad, maar niet pet.
als je synct zou hij dat terug moeten zetten
Cat22 - Met syncen werkte niet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Catch22- het volgende:
begin eens met niet meer pet zeggen. tablet op iPad, maar niet pet.
als je synct zou hij dat terug moeten zetten
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:45 schreef Edfrituurvet het volgende:
4 dagen geleden een iPad gekocht en vandaag al laten vallen!!![]()
![]()
Gelukkig heb ik onderdelen kunnen bestellen via i-Cheap. Hadden alle onderdelen die ik moest hebben. Chill dat ze de reparatiehandleiding op hun site hebben staan. En nu mn technische kennis uitproberen....spannend!
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:45 schreef Edfrituurvet het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik onderdelen kunnen bestellen via i-Cheap. Hadden alle onderdelen die ik moest hebben. Chill dat ze de reparatiehandleiding op hun site hebben staan. En nu mn technische kennis uitproberen....spannend!
Die moet ik ook snel gaan halen, want anders zie ik het al gebeuren; kan ik ook een bestelling gaan plaatsen bij i-Cheap...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef SunTzu het volgende:
Ik ben wel blij met m'n smartcover en hardback cover
Om je er even op te wijzen, meneer i-cheap, door je voor te doen als een klant van je eigen webwinkel op deze manier loop je de kans op een boete van enkele duizenden euro's, wel 450.000 euro om specifiek te zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:45 schreef Edfrituurvet het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beste appelkes. Hoe zit dat gebeuren nou met dat synchroniseren enzovoorts? Er zit geen usb-aansluiting aan dat ding enzovoorts.
Aan een iPad? Of zit ik in het verkeerde draadje?quote:
Dus iPad <--> Externe HD is gewoon mogelijk?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
De iPad heeft Apple's eigen dock connector. Daarvoor zit er uiteraard een kabel bij, die aan het andere einde gewoon USB is. En synchroniseren kan ook draadloos.
Apple heeft een aansluiting zoals micro usb, maar dan een andere soort ingang, noem het de '' apple usb''.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus iPad <--> Externe HD is gewoon mogelijk?
Nou in theorie wel. Maar in de praktijk hoorde ik verhalen over dat je een externe HD niet zo gemakkelijk kan aansluiten en kan gebruiken met een iPad en toen nog wat meer over verplicht synchroniseren met iTunes en weet ik wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Apple heeft een aansluiting zoals micro usb, maar dan een andere soort ingang, noem het de '' apple usb''.
Een kabel met een '' apple usb '' aan de ene zijde en gewoon een usb aan de andere zijde kan je dus overal insteken zoals iedere andere tablet/smartphone. Alleen is de ingang bij Apple geen micro usb, mini usb oid maar een apple usb.
Dit plaatje helpt wellicht:
[ afbeelding ]
ga dan voor de 11 inch macbook air 64 GB van 950 euro. Slechts 150 euro meer dan de duurste iPads.quote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef zibster het volgende:
Is de iPad een handige laptop om te kopen als je ook voor je studie bezig wil?
als je slim bent doe je de kosten verhalen op je inboedel verzekering. Krijg je alle kosten terug van je reparatiequote:Op woensdag 25 april 2012 11:45 schreef Edfrituurvet het volgende:
![]()
Itunes kan via wifi en boeken kun je via je ipad in de app itunes downloaden zoals muziek.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef electronique het volgende:
maar als je boeken (pdf) of muziek erop wil zetten MOET je de ipad toch aan een computer aansluiten?
Draadloos via iTunes, of zelfs zonder iTunes iets binnenhalen:quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef electronique het volgende:
maar als je boeken (pdf) of muziek erop wil zetten MOET je de ipad toch aan een computer aansluiten?
Heuj dat is wel tof. Waarvoor is dan steeds dat Itunes aangeraden wordt om gebruikt te worden?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Draadloos via iTunes, of zelfs zonder iTunes iets binnenhalen:
[ afbeelding ]
Ik zie ze vaker, maar zie de meerwaarde er niet zo van in eigenlijk. Een blokkie met een kabeltje naar HDMI lijkt mij toffer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Misschien handig voor sommigen, de 5-in-1 camera plugin voor ¤14:
http://www.gosharethis.co(...)nnection-kit_55.html
Welke app is dat? Ook ff installerenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
iTunes is de gestandaardiseerde manier, waarvoor de ondersteuning is ingebakken in iOS zelf. Dus veel handleidingen gaan daarvan uit, omdat iedereen er wat aan heeft. Maar dat screenshot bijvoorbeeld is van een app die je zelf ervoor moet installeren. Vergt even wat extra moeite dus, maar dat in ruil voor heel wat meer flexibiliteit.
Zou je ze via dropbox niet terug op je pc kunnen krijgen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn ebooks (zijn er maar zes) weer terug krijg op mijn harde schijf? Ze staan nu op mijn ipad (3) maar ik heb dus geen idee hoe ik die ebooks weer terug krijg op mijn harde schijfIk wil dus niet heel mijn gehele ipad synchroniseren, maar alleen de books.
Gewoon Airvideo downloaden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:14 schreef Omnifacer het volgende:
Vraag: ik heb aantal films plus ondertiteling op mijn MacBook staan en wil ze graag afspelen in VLC op mijn iPad. Hoe moet datIk heb al gegoogled maar ik kom er niet uit
Als je je vinger op het plaatje houdt, verschijnt de optie kopieer. Vervolgens klik je op het cameraincoontje onder aan de pagina en daar plak je in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit nu op een iPad. Hoe multi-quote je hier iemand? Hoe kan je zelf iets tussen quote tags zetten zonder het te typen? Hoe kopieer ik een url van een plaatje?
de app movie player.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:14 schreef Omnifacer het volgende:
Vraag: ik heb aantal films plus ondertiteling op mijn MacBook staan en wil ze graag afspelen in VLC op mijn iPad. Hoe moet datIk heb al gegoogled maar ik kom er niet uit
Met OPlayer HD wel. Bij iTunes films zit er een optionele ondertiteling ingebakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus je kunt met je ipad een film afspelen en ook het ondertitelbestand daarbij inladen?
Dat is dus bij films die je via itunes aanschaft? en films die ik op een andere manier hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Met OPlayer HD wel. Bij iTunes films zit er een optionele ondertiteling ingebakken.
Bij OplayerHD kan je ook een .srt bestand meepakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is dus bij films die je via itunes aanschaft? en films die ik op een andere manier heben dan de ondertiteling er ook apart bij.
Eerst converteren met Handbrake en daarna via iTunes inladen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap niet eens hoe ik een film op mijn iPad moet zetten vanaf Macbook![]()
Tnx, en dat werkt ook voor de iphone?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij OplayerHD kan je ook een .srt bestand meepakken.
Ik gebruik zelf SmartConverter, werkt perfect. Zet hem om en plaatst hem meteen in je iTunes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap niet eens hoe ik een film op mijn iPad moet zetten vanaf Macbook![]()
Ja, enige wat jammer is, is het haast verplichte gebruik van Itunes voor backups etc.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef Klonk het volgende:
Zo, zat al sinds dag 1 over de iPad te twijfelen, zit al 30 delen mee te lurken. Maar ik ben een android nerd, dus ik wou niet toegeven over een overstap naar The Dark Side
Maar vanmiddag was het zover heb ik een iPad gekocht, en de tering wat een geweldig ding, qua telefoons ben ik nog wel ff blij met Android, maar de iPad gaat mijn Sony Tablet S vervangen, het beeldscherm, de afwerking, wauw, ben verliefd![]()
Zo, nu snel terug naar mijn nieuwe speeltje (new iPad, 16 gig, wifi met een knalgroene smartcover)
Al tijden niet meer. Backups kunnen naar de cloudquote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, enige wat jammer is, is het haast verplichte gebruik van Itunes voor backups etc.
Ja, en als je twee Apple producten met hetzelfde iTunes account gebruikt zit na 2 backups je Cloud vol en moet je bijkopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Al tijden niet meer. Backups kunnen naar de cloud
Vogel's car packquote:Op zondag 6 mei 2012 14:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Heeft er iemand misschien een tip voor me, ben opzoek naar een steun voor in de auto zodat mijn dochter achter in de auto filmpjes op de ipad kan kijken ipv dat ze deze vast moet houden. Ben er heel wat tegengekomen, maar met prijsverschillen tussen de 15,- en 90,- vroeg ik me af of iemand er al wat getest heeft?
thnx!
Oh, doe je iets fout. Ik heb 4 devices (2 iPads, 1 iPhone, 1 iPod) hier. En nog steeds 2GB over van de 5.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en als je twee Apple producten met hetzelfde iTunes account gebruikt zit na 2 backups je Cloud vol en moet je bijkopen.
I know. Maar voorheen was itunes toch echt nodig, en backuppen naar de cloud gaat nog zo lang niet. Ergo,de meeste mensen hebben itunes moeten installeren om uberhaubt de upgrade te kunnen installeren die backuppen naar de cloud mogelijk maakte. Mijn pc probeert nog steeds regelmatig zelfmoord te plegen vanwege itunes.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Al tijden niet meer. Backups kunnen naar de cloud
Je kunt iTunes afslanken: http://pcmagazine.zdnet.n(...)n%2dzonder%2drommel/quote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn pc probeert nog steeds regelmatig zelfmoord te plegen vanwege itunes.
Was ik ook zeker van plan. Mijn vader heeft die iPad 3 om de krant te lezen en hoewel ik het scherm van de 2 al geniaal vond is het verschil echt significant.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je voor die actie gaat, zou ik je sterk aanraden om een beetje bij te betalen en voor de nieuwe iPad te gaan. Het haarscherpe retinascherm zal zeker bij kranten lezen absoluut z'n waarde bewijzen.
En kleine toevoeging nog op dat streamen van video's: dat is met een zelf te installeren app (bijv. OPlayer HD), de quicktime speler van iOS zelf kan het niet.
Apple-ID blijft gewoon bestaan, dus ja die werkt gewoon weer op de nieuwe.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:34 schreef Klonk het volgende:
ja, denk het wel![]()
zal het ff uitleggen, ik neem de ipad van mijn vriendin over (ze wou toch liever een witte), die hebben we nu ff gehaald en nu moet dat ding dus ff leeg en we willen nu even zeker weten dat als je op de ene iPad dat account verwijdert dat het het op de nieuwe weer doet
Muziek kan je tegenwoordig weer gratis downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef einschtein het volgende:
By the way wel ff denken om je iTunes aankopen (muziek e.d.) die zijn namelijk gekoppeld aan je apparaat. Of nou ja, die kun je niet zomaar nog een keer downloaden (moet je nog een keer betalen) op een andere Apple-device.
Vanuit je I-tunes toch wel?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef einschtein het volgende:
By the way wel ff denken om je iTunes aankopen (muziek e.d.) die zijn namelijk gekoppeld aan je apparaat. Of nou ja, die kun je niet zomaar nog een keer downloaden (moet je nog een keer betalen) op een andere Apple-device.
Ja die kan je al sinds het begin van de App Store onbeperkt opnieuw downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Klonk het volgende:
vallen aankopen in de appstore daar ook onder?
te makkelijk om aan te denken, werkt idd allemaal zoquote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja die kan je al sinds het begin van de App Store onbeperkt opnieuw downloaden.
Je betaalt 24 x 21.95 pm? En daarbij krijg je maandelijks de NRC?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef Thomas B. het volgende:
Dank je! Dat vind ik persoonlijk wel een van de belangrijkste functie.
Ik ben nogal een verstokte Android-gebruiker en wil graag op een tablet mijn kranten gaan lezen. Word horendol van dat oud papier. Alleen het NRC en De Volkskrant hebben nog geen fatsoenlijke ondersteuning voor Android. Nu heeft het NRC deze actie http://ipad.nrc.nl/ en begin ik toch wel te twijfelen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |