Mwah. Ik denk dat dat voorlopig nog wishful thinking is. En zelfs als het in direct zonlicht goed leesbaar is, is het scherm niet perfect. Belachelijk mooi, dat wel. Maar niet perfect.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef Copycat het volgende:
Als dat nu eens verbeterd zou worden, kun je imo wel met recht over een perfect scherm spreken.
Imo hè, imo.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mwah. Ik denk dat dat voorlopig nog wishful thinking is. En zelfs als het in direct zonlicht goed leesbaar is, is het scherm niet perfect. Belachelijk mooi, dat wel. Maar niet perfect.
Naar mijn mening zie je héél duidelijk pixels bij de iPad1/2. Dat jij ze niet ziet ligt dan eerder aan jou. Bij de iPad 2 moet je heel vaak inzoomen op een website, simpelweg omdat tekst niet goed leesbaar was. Dat is nu volledig opgelost, je kan altijd alles lezen zonder in te zoomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:51 schreef Catch22- het volgende:
Je doet net alsof het scherm écht fantastisch is en je de iPad3 echt móet hebben om het scherm. Ik vind van niet. Prima, maar hou alsjeblieft op met het verafgoden van het apparaat, want zo geweldig is het nu allemaal ook weer niet.
Natuurlijk is dat persoonlijk, alleen bij het gebruik is het gewoon zo dat je minder vaak hoeft in te zoomen. Dat is een feit.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
het scherm is beter, maar of het echt super is, is een persoonlijke mening
http://www.pixelqi.com/
er zijn wel schermen die in de zon goed leesbaar zijn dus
Sure, maar loop dan niet te beweren dat er geen merkbaar verschil is.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
Dat is zo'n typisch voorbeeld van een scherm dat een beetje van alles probeert te zijn en daardoor in alles middelmatig is.quote:
Je bent je er van bewust dat die schermen de grond in geboord worden om hun slechte kijkhoek, kleuren en tja.. alles?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Catch22- het volgende:
http://www.pixelqi.com/
er zijn wel schermen die in de zon goed leesbaar zijn dus
Lijkt me stug.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef Gauner het volgende:
Ziet er leuk uit, is het een beetje te spelen zonder fysieke controls?
Dat zal wel maar als hij dikker is, is volume andersquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, keyboard case is eindelijk binnenIk zal zo wat foto's plaatsen. De indeling is vrijwel gelijk aan die van mijn MacBook Pro, de toetsen hebben genoeg travel, klikken duidelijk en zijn ruim ingedeeld, dus typen gaat erg vlot! Ik merk wel dat hij in portrait mode niet erg stabiel staat, maar in landscape valt er weinig op aan te merken. Wel valt op dat de autocorrectie niet werkt.
Edit: jammer dat hij er niet in pastEr staat dan ook wel op dat het een case voor de iPad 2 is, maar ik dacht toch dat de breedte en de hoogte van de nieuwe iPad gelijk waren..
Het is toch algemeen bekend dat ie dikker (minder dun) is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, keyboard case is eindelijk binnenIk zal zo wat foto's plaatsen. De indeling is vrijwel gelijk aan die van mijn MacBook Pro, de toetsen hebben genoeg travel, klikken duidelijk en zijn ruim ingedeeld, dus typen gaat erg vlot! Ik merk wel dat hij in portrait mode niet erg stabiel staat, maar in landscape valt er weinig op aan te merken. Wel valt op dat de autocorrectie niet werkt.
Edit: jammer dat hij er niet in pastEr staat dan ook wel op dat het een case voor de iPad 2 is, maar ik dacht toch dat de breedte en de hoogte van de nieuwe iPad gelijk waren..
Dat snap ik ook nog wel, maar dat heeft er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat zal wel maar als hij dikker is, is volume anders
Ja. Ik zeg toch ook niet dat hij niet dikker is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat ie dikker (minder dun) is?
Dan zal ik 't verkeerd lezenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg toch ook niet dat hij niet dikker is?
Tuurlijk heeft dat er juist wel mee te makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel, maar dat heeft er niets mee te maken.
Nee, dat heeft er niets mee te maken:quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er juist wel mee te maken
De totale afmeting is dus niet gelijk meer
Wat is de reden dan wel??quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken:
[ afbeelding ]
Al was de iPad zo dik als de eerste; zolang de breedte en hoogte hetzelfde zijn, zou het gewoon moeten passen.
Ik heb thuis een iPad2 en 3. Qua breedte en hoogte zijn ze toch echt gelijk hoor. Alleen is het glas een mm dikker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken:
[ afbeelding ]
Al was de iPad zo dik als de eerste; zolang de breedte en hoogte hetzelfde zijn, zou het gewoon moeten passen.
Dat zal ik even uit moeten zoeken met de iPad 2 van een vriend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb thuis een iPad2 en 3. Qua breedte en hoogte zijn ze toch echt gelijk hoor. Alleen is het glas een mm dikker.
Dus waar zit het dan verschil bij jou dan?
Haal em in de winkelquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ipad 3 zit bij een groot bestellingiemand enig idee of ik echt nog een week of 6 moet wachten. Duurt me allemaal veel te lang.
Meh leek me wel leuk om dikke kunstwerken te gaan maken maarja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
MIssvhien moet je een leuk spel gaan zoeken
[mocroboystem] wats met jou [/mocroboystem]quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:31 schreef kikoooooo het volgende:
Als je geen leven hebt verder is dat heel leuk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |