Apple.nl heb je hem binnen 48 uur.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:38 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Ik zoek de iPad 2 wit maar kan nergens vinden in de winkels (omg. Utrecht) iemand nog een tip? (Liever geen webwinkel)
Niet altijd, in het Apple-topic was iemand die twee weken op z'n iPad wachtte.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Apple.nl heb je hem binnen 48 uur.
16 euro. Dat zal wel helemaal niet kunnen, want Pages was al 8 hele euro's.quote:
Dat zijn vaak die mensen die vinden dat je voor de hardware al genoeg betaald hebt, en dat daarom alle software maar gratis moet zijn. Dan kun je wel het argument aandragen dat de iPad-versie van een dergelijke applicatie veel goedkoper is dan zijn desktop equivalent, maar daar betalen ze uiteraard ook niet voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 euro. Dat zal wel helemaal niet kunnen, want Pages was al 8 hele euro's.
Nooit begrepen: wel een iPad willen en vervolgens schraal gaan doen met apps.
Treurig idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 euro. Dat zal wel helemaal niet kunnen, want Pages was al 8 hele euro's.
Nooit begrepen: wel een iPad willen en vervolgens schraal gaan doen met apps.
Het kan aan mij liggen, maar ik zag niet veel verschil tussen de schermen van de iPad 2 en '3' toen ik ze even bekeek in de Apple store in Amsterdam. Ik heb goede ogen, dus daar ligt het niet aan.. Ik zag wel een klein verschil, maar ik zag er niet 's Gods geschenk in zoals het overal op internet wordt omschreven..quote:Op maandag 16 april 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Topidee!
En wolfrolf: helemaal waar. Dat scherm maakt het echt met afstand de beste tablet die te koop is. Ik gebruik mijn laptop bizar weinig sinds ik de iPad heb. Nog geen moment spijt gehad van de aankoop
Een afbeelding op normale resolutie ziet er ook niet gelijk 100x beter uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zag niet veel verschil tussen de schermen van de iPad 2 en '3' toen ik ze even bekeek in de Apple store in Amsterdam. Ik heb goede ogen, dus daar ligt het niet aan.. Ik zag wel een klein verschil, maar ik zag er niet 's Gods geschenk in zoals het overal op internet wordt omschreven..
Ik heb vooral de 'homescreens' bekeken en tekst en iPhoto dacht ik. De tekst vond ik wel ietsje scherper ja, maar het scheelt imho weinig met de iPad 2. Viel me op, bedoel er niets mee. Waarschijnlijk zien jullie dat heel anders.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Een afbeelding op normale resolutie ziet er ook niet gelijk 100x beter uit.
Zelfde als SD materiaal op een HD tv bekijken, dan is de beeldkwaliteit ook niet veel beter.
Ga je dan HD materiaal bekijken zie je ineens wel een heel groot verschil.
Tekst bekijken is trouwens wel een pluspunt.
Ik geloof best dat je in de winkel niet veel verschil zag. Maar bij daadwerkelijk gebruik merkte ik wel degelijk een groot verschil, juist omdat ik veel tekst/ebooks lees. Dat was op de vorige iPad niet te doen, omdat ik me ergerde aan de kartelige tekst.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zag niet veel verschil tussen de schermen van de iPad 2 en '3' toen ik ze even bekeek in de Apple store in Amsterdam. Ik heb goede ogen, dus daar ligt het niet aan.. Ik zag wel een klein verschil, maar ik zag er niet 's Gods geschenk in zoals het overal op internet wordt omschreven..
Ik heb hem sinds de release, en gistermiddag was de eerste keer dat ik hem echt merkbaar warm vond worden. Hij zal vast iets warmer worden dan de iPad 2, maar niet zo erg dat je er last van hebt. De laptops van twee jaar geleden werden heter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand die me iets meer kan vertellen over de warmteontwikkeling van the new iPad?
Ik lees op verschillende fora dat deze onnoemelijk heet wordt. Veel heter dan de iPad 2. Dat is voor mij de grote twijfel om hem te halen.
Ik heb er letterlijk nog niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand die me iets meer kan vertellen over de warmteontwikkeling van the new iPad?
Ik lees op verschillende fora dat deze onnoemelijk heet wordt. Veel heter dan de iPad 2. Dat is voor mij de grote twijfel om hem te halen.
Ziet er vet uit! Z'n geld waard? Ik wil nog een leuke game kopen voor op mn iPad ;pquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Weer internetstoring op m'n werk, echt heel vervelend
Joah zeker. Heb em toen ter tijd gekocht voor 79 cent dacht ik. Maar 4 euro zou ik er ook echt wel voor betalenquote:Op vrijdag 20 april 2012 13:07 schreef oheijo het volgende:
[..]
Ziet er vet uit! Z'n geld waard? Ik wil nog een leuke game kopen voor op mn iPad ;p
Dan zou ik GTA3 zeker aanraden. Samen met Modern Combat 3 is dat het spel dat ik het meeste speel op mijn iPad. Beiden hun geld meer dan waard.quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:07 schreef oheijo het volgende:
[..]
Ziet er vet uit! Z'n geld waard? Ik wil nog een leuke game kopen voor op mn iPad ;p
Nice! Toch maar eens proberen dan denk ik! Laatst zo'n kadobon met iTunes tegoed gekocht dus moet er toch wat van halenquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Joah zeker. Heb em toen ter tijd gekocht voor 79 cent dacht ik. Maar 4 euro zou ik er ook echt wel voor betalen
Thanks! Ga ik die Modern Combat ook maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan zou ik GTA3 zeker aanraden. Samen met Modern Combat 3 is dat het spel dat ik het meeste speel op mijn iPad. Beiden hun geld meer dan waard.
GoodReader. Kost tegenwoordig 3,99 (ik heb er zelf 79 cent voor betaald geloof ik), maar het is echt een geniale applicatie die echt een must have is voor iedereen met een iPad: leest bijna elk soort bestand, heeft een goede interface, een ingebouwde browser (maar je kan ook vanuit safari en mail bestanden in GoodReader openen) en werkt ook samen met je Dropbox.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat is nou de beste manier op PDF's op te slaan en te bekijken op je ipad?
Vandaag besteld, verwacht vanaf 2 meiquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Apple.nl heb je hem binnen 48 uur.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef SunTzu het volgende:
Hehe, vriendin heeft een wireless toetsenbord voor me meegenomen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gebruik als gratis reader Bluefire.. Werkt ook prima
Ik zat eens te kijken naar de Dropbox app, maar van daaruit kun je ook gewoon pdf's bekijken dus maar via dropbox bekijken en downloadenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GoodReader. Kost tegenwoordig 3,99 (ik heb er zelf 79 cent voor betaald geloof ik), maar het is echt een geniale applicatie die echt een must have is voor iedereen met een iPad: leest bijna elk soort bestand, heeft een goede interface, een ingebouwde browser (maar je kan ook vanuit safari en mail bestanden in GoodReader openen) en werkt ook samen met je Dropbox.
Klopt, dat gaat zelfs heel erg goed in iBooks. Maar PDF-bestanden managen in iTunes is een bitchquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
iBooks zelf kan ook gewoon pdf's lezen
Ik had hiervoor een iPad 2, en ik merk het best wel duidelijk eigenlijk. Vooral als je de helderheid van het scherm op maximaal hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanmiddag een iPad gehaald. Merk tot op heden idd niets van de hitte waar iedereen het over had.
iBooks kan niet twee pagina's tegelijkertijd tonenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
iBooks zelf kan ook gewoon pdf's lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |