En wat is de levertijd?quote:
Oké leuk man.quote:Op maandag 9 april 2012 11:50 schreef SunTzu het volgende:
Mijn smartcover is verzonden, nu nog de stylus en hardcover.
Waar heb je ze besteld?quote:Op maandag 9 april 2012 11:50 schreef SunTzu het volgende:
Mijn smartcover is verzonden, nu nog de stylus en hardcover.
Twee weken levertijd. Kon hem via m'n broer bestellen, met korting. Dan wacht ik wel evenquote:Op maandag 9 april 2012 09:22 schreef klipper het volgende:
[..]
En wat is de levertijd?
Afgelopen zaterdag had ik de mijne, zonder reserveren gelijk ophalen.
32 GB wifi.
De 4 G wilde ik niet.
Alle modellen waren op voorraad, ik wilde dit keer de 32 omdat ik van de iPad 1 amper 12 GB in gebruik hebt.
Want?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef electronique het volgende:
ik heb afgelopen weekend zo'n snap shield gekocht, maar had ik beter niet kunnen doen
Dat je er nog koffie mee kon zetten oid?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef electronique het volgende:
Klopt, maar had er meer van verwacht
Dat het bulletproof moet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat je er nog koffie mee kon zetten oid?.
Dus? Kwalitatief zul je geen verschil merken, en met de achterlijke prijzen die Apple voor accessoires rekent, zie ik niet in waarom je nog voorhet origineel zou gaan.quote:
Zijn ze verder hetzelfde? Anders bestel ik ook een smartcover op eBay/quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Kwalitatief zul je geen verschil merken, en met de achterlijke prijzen die Apple voor accessoires rekent, zie ik niet in waarom je nog voorhet origineel zou gaan.
Mee eens. Ik zweer nog steeds bij bestskinsever: http://www.bestskinsever.com/the-new-ipad-3-skinquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
http://the-gadgeteer.com/(...)-ipad-2-mini-review/
Ik heb bovenstaande invisibleshield op de achterkant, puur voor krassen tijdens het neerleggen op een tafel oid. Verder gewoon een goedkope sleeve van tinydeal ($3.85 inclusief verzendkosten)
Ik snap niet dat mensen zo'n doorzichtig lomp dik ding om hun ipad willen, zoals hierboven op de ebay links. Hoe dik is dat ding? 2 mm?
Ik twijfel of je geen verschil merkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Kwalitatief zul je geen verschil merken, en met de achterlijke prijzen die Apple voor accessoires rekent, zie ik niet in waarom je nog voorhet origineel zou gaan.
Ik niet, de namaak is vaak kwalitatief gewoon gelijk. Enkele voorbeelden:quote:
Maar bij de smart cover is het toch iets anders, aangezien het mechanisme van het magnetische scharnier wel wat meer kwaliteit vereist.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik niet, de namaak is vaak kwalitatief gewoon gelijk. Enkele voorbeelden:
de Zaggmate die ik in combinatie met de eerste iPad tweedehands kocht, kost 99 dollar. Toen ik de iPad 2 had, had ik hier een aluminium keyboardcase bij die ik voor 35 euro bij de Aldi kocht. Ik merkte absoluut geen verschil.
Bij die iPad 2 had ik ook een leren dealextreme-hoesje dat kwalitatief niet te onderscheiden was van de Apple-hoes.
De goedkopere bestskinsever is beter dan de duurdere Invisible Shield
Ik merk zelf geen verschil met mijn 'neppe' smart cover van eBay vergeleken met een 'echte'. Ook niet qua functionaliteit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar bij de smart cover is het toch iets anders, aangezien het mechanisme van het magnetische scharnier wel wat meer kwaliteit vereist.
Bij mij heeft zo'n shield toch al veel krassen opgevangen. Ik leg de iPad ook veel makkelijker neer ermee. Toen het ding er nog niet op zat legde ik de iPad altijd boven de leren case, nooit zomaar los op tafelquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef electronique het volgende:
ik heb afgelopen weekend zo'n snap shield gekocht, maar had ik beter niet kunnen doen
Iemand neemt elke week de moeite om het nieuwste exemplaar te scannen en te posten op usenet.quote:
Cool, had geen zin om te betalen voor digitale boeken maar heb nu een torrent gevonden van 4001 boekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook een zooi Donald Ducks van internet. Die zet ik in mijn Dropbox en dan kan ik via Dropbox op mijn iPad ze naar iBooks syncen. Ik sync er per keer een stuk of 10 en dan kan ik ze ook in de trein en op andere plekken waar ik geen Wi-Fi heb lezen.
Werkt perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |