Oh, doe je iets fout. Ik heb 4 devices (2 iPads, 1 iPhone, 1 iPod) hier. En nog steeds 2GB over van de 5.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en als je twee Apple producten met hetzelfde iTunes account gebruikt zit na 2 backups je Cloud vol en moet je bijkopen.
I know. Maar voorheen was itunes toch echt nodig, en backuppen naar de cloud gaat nog zo lang niet. Ergo,de meeste mensen hebben itunes moeten installeren om uberhaubt de upgrade te kunnen installeren die backuppen naar de cloud mogelijk maakte. Mijn pc probeert nog steeds regelmatig zelfmoord te plegen vanwege itunes.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Al tijden niet meer. Backups kunnen naar de cloud
Je kunt iTunes afslanken: http://pcmagazine.zdnet.n(...)n%2dzonder%2drommel/quote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn pc probeert nog steeds regelmatig zelfmoord te plegen vanwege itunes.
Was ik ook zeker van plan. Mijn vader heeft die iPad 3 om de krant te lezen en hoewel ik het scherm van de 2 al geniaal vond is het verschil echt significant.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je voor die actie gaat, zou ik je sterk aanraden om een beetje bij te betalen en voor de nieuwe iPad te gaan. Het haarscherpe retinascherm zal zeker bij kranten lezen absoluut z'n waarde bewijzen.
En kleine toevoeging nog op dat streamen van video's: dat is met een zelf te installeren app (bijv. OPlayer HD), de quicktime speler van iOS zelf kan het niet.
Apple-ID blijft gewoon bestaan, dus ja die werkt gewoon weer op de nieuwe.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:34 schreef Klonk het volgende:
ja, denk het wel![]()
zal het ff uitleggen, ik neem de ipad van mijn vriendin over (ze wou toch liever een witte), die hebben we nu ff gehaald en nu moet dat ding dus ff leeg en we willen nu even zeker weten dat als je op de ene iPad dat account verwijdert dat het het op de nieuwe weer doet
Muziek kan je tegenwoordig weer gratis downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef einschtein het volgende:
By the way wel ff denken om je iTunes aankopen (muziek e.d.) die zijn namelijk gekoppeld aan je apparaat. Of nou ja, die kun je niet zomaar nog een keer downloaden (moet je nog een keer betalen) op een andere Apple-device.
Vanuit je I-tunes toch wel?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef einschtein het volgende:
By the way wel ff denken om je iTunes aankopen (muziek e.d.) die zijn namelijk gekoppeld aan je apparaat. Of nou ja, die kun je niet zomaar nog een keer downloaden (moet je nog een keer betalen) op een andere Apple-device.
Ja die kan je al sinds het begin van de App Store onbeperkt opnieuw downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Klonk het volgende:
vallen aankopen in de appstore daar ook onder?
te makkelijk om aan te denken, werkt idd allemaal zoquote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja die kan je al sinds het begin van de App Store onbeperkt opnieuw downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |