SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fixed itWat was er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik een iPad om lekker op de bank wat te internetten en dergelijke, kun je als je helemaal zo'n toetsenbord e.d. aanschaft niet beter gewoon je laptop pakken?
Niet altijd. Het toetsenbord voegt nauwelijks gewicht en dikte toe, dus de iPad met toetsenbord is nog steeds dunner en lichter dan welke laptop dan ook. Aangezien dagelijkse dingen prima kunnen op een iPad, is het ideaal om deze altijd bij je te hebben. En als je wat meer moet typen dan af en toe een url, is zo'n toetsenbord best handig. Voor die krappe 20 euro hoef je het ook niet te laten.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik een iPad om lekker op de bank wat te internetten en dergelijke, kun je als je helemaal zo'n toetsenbord e.d. aanschaft niet beter gewoon je laptop pakken?
WAAROM PAST HIJ NU DAN WEL!!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 03:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet altijd. Het toetsenbord voegt nauwelijks gewicht en dikte toe, dus de iPad met toetsenbord is nog steeds dunner en lichter dan welke laptop dan ook. Aangezien dagelijkse dingen prima kunnen op een iPad, is het ideaal om deze altijd bij je te hebben. En als je wat meer moet typen dan af en toe een url, is zo'n toetsenbord best handig. Voor die krappe 20 euro hoef je het ook niet te laten.
Dropboxquote:Op maandag 16 april 2012 07:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt foto's mailen naar je computer vanuit de standaard foto app en dan zelf ergens posten.
Of je gebruikt bijv.iets als imgurapp om vanaf de ipad zelf te uploaden naar een fotosite. Photobucket heeft er ook een eigen app voor.
Lekker niet reagerenquote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dropbox kan, maar een dedicated applicatie werkt hiervoor beter. Voor de foto's in dit topic heb ik picup gebruikt, maar er zijn talloze applicaties die hetzelfde doen natuurlijk.
?quote:
Hoe je je verdomde iPad in dat toetsenbord case ding hebt geramd vriend.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
?
Ik gaf gewoon antwoord op een normale vraag, hoor. Voor het uploaden van foto's zijn meerdere applicaties beschikbaar die in feite gewoon hetzelfde doen. Ik gebruik toevallig picup, maar anderen doen het waarschijnlijk net zo goed.
+1!quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hoe je je verdomde iPad in dat toetsenbord case ding hebt geramd vriend.
Hamer.quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
1. Ik probeer zo min mogelijk op Estolan te reagerenquote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
ik vroeg het 2x namelijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
1. Ik probeer zo min mogelijk op Estolan te reageren
2. De manier waarop Estolan zijn "vraag" stelde, geeft al aan waarom ik op hem reageren probeer te vermijden.
3. Ik heb de case passend gemaakt door de rubbertjes waarmee je de iPad klemt bij te snijden met een mesje, waardoor hij nu perfect past.
The New iPad is anders in formaat omdat ie iets dikker is vanwege de grotere accu.quote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef Estolan het volgende:
dus niet er achter gekomen waarom de New Ipad anders zou zijn in formaat ivm de Ipad 2
Volgens mij begin jij andere mensen ook flink te irriteren. De vraag, een heel normale vraag, was immers ook al door anderen gesteld. Mensen zijn geïnteresseerd in het antwoord, niet in jouw kijk-mij-eens-drama eromheen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
1. Ik probeer zo min mogelijk op Estolan te reageren
2. De manier waarop Estolan zijn "vraag" stelde, geeft al aan waarom ik op hem reageren probeer te vermijden.
3. Ik heb de case passend gemaakt door de rubbertjes waarmee je de iPad klemt bij te snijden met een mesje, waardoor hij nu perfect past.
+1quote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij andere mensen ook flink te irriteren. De vraag, een heel normale vraag, was immers ook al door anderen gesteld. Mensen zijn geïnteresseerd in het antwoord, niet in jouw kijk-mij-eens-drama eromheen.
ja dat zei ik ook al, maar Spack zei van nietquote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The New iPad is anders in formaat omdat ie iets dikker is vanwege de grotere accu.
Dan moet Splack zijn feiten even op orde krijgen ☺quote:Op maandag 16 april 2012 15:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al, maar Spack zei van niet
een grotere accu ( dus dikker app ) kan vaak niet dezelfde dimensie krijgen als een dunner model ( leek mij )quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan moet Splack zijn feiten even op orde krijgen ☺
Estolan moet niet voor mij liegen. Ik heb nooit gezegd dat de nieuwe iPad niet dikker is.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan moet Splack zijn feiten even op orde krijgen ☺
???quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Estolan moet niet voor mij liegen. Ik heb nooit gezegd dat de nieuwe iPad niet dikker is.
Nog een reden dat ik die gozer probeer te vermijden.
Ja, zullen we het niet meer over jou hebben?quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Inderdaad, lezen jongen. Dat hij dikker is, weet ik ook wel. Dat zie je mij ook nergens ontkennen, integendeel zelfs.
Maar kunnen we het nu gewoon over de iPad hebben? Reageer gewoon niet meer op mij.
Jij beweerde dat de afmetingen hetzelfde waren. Ik zei dat ik dat vreemd vind omdat hij dikker is, dus meer volume.quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Inderdaad, lezen jongen. Dat hij dikker is, weet ik ook wel. Dat zie je mij ook nergens ontkennen, integendeel zelfs.
Maar kunnen we het nu gewoon over de iPad hebben? Reageer gewoon niet meer op mij.
Topidee!quote:Op maandag 16 april 2012 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zullen we het niet meer over jou hebben?
Waar bestel jij hem dan? Ik heb mijn 32GB WiFi de maandag na de Nederlandse launch bij Apple.nl besteld, donderdag wastie binnen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mijn iPad 2 verkocht, maar de nieuwe iPad is nog niet op voorraad, boehoe.
Ooh werk jij bij 1 van de verkopertsquote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Merkie het volgende:
Ik kan hem met personeelskorting krijgen, dus via Apple.nl bestellen is wat te duur.
Ik gebruik Pages.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef electronique het volgende:
Met welke app kun je word bestanden lezen maar ook maken?
Even aan- en uitzetten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Compask het volgende:
Hallo,
Sinds vanmiddag heb ik geen internet op mijn iPad. Laptop en iPhone pikken wel het signaal op, maar de iPad niet. Hij ziet het netwerk wel (geeft ook 'volle bak'aan qua ontvangst) maar het zandlopertje blijft draaien. Som zie je de melding at er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk. Iemand een idee?
SSID wijzigen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Compask het volgende:
Hallo,
Sinds vanmiddag heb ik geen internet op mijn iPad. Laptop en iPhone pikken wel het signaal op, maar de iPad niet. Hij ziet het netwerk wel (geeft ook 'volle bak'aan qua ontvangst) maar het zandlopertje blijft draaien. Som zie je de melding at er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk. Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |