Roda uit altijd lastig, nu even over Ajax:quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Muto het volgende:
Over Feyenoord hebben ze het niet gehad. Even 2 seconden.
Meen je niet.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef TheGOAT het volgende:
Balotelli had ook dieprood moeten hebben, niet pas later in de wedstrijd
Maurice kan zich beter bezighouden met hoeveel zetels de PVV krijgt.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ah Maurice nog even aandacht geven, het is tenslotte ook een ajacied!!!!!!!!!
Sjek heeft weinig stof om op te fappen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Muto het volgende:
Waarom niet pas na de competitie over het EK hebben. Daar heb je 5 weken voor.
Ik huil nuquote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook te stressen omdat je geen topic hebt kunnen openen?
Jij?quote:
Ja met dank aan zijn teamgenoot die de bal terugkoptquote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef TheGOAT het volgende:
Van Persie staat al 2 of 3 wedstrijden droog, Huntelaar verdient het allang, nu helemaalKJH
nee maar ik denk dat ik het mis hebquote:
Wie wil er nou in het zinkende schip terecht komen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud had niet naar Malaga maar naar PSV moeten gaan.
Inderdaad. Gewoon even 5.5 miljoen laten liggen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud had niet naar Malaga maar naar PSV moeten gaan.
De kans is groter dat we geen kampioen worden dan dat we wel kampioen worden. Maar dat is natuurlijk bij elk team.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Haha, al die intikkertjes...
Zo afhankelijk van de aanvoer. Overschatte spits.
Lag ook vooral aan Van Nistelrooij. De eerste keer dat ze samen speelde was vooraf aan het EK2000, toen liep het nog goed. Maar bij ManU werd VN echt een goalgetter, en moest iedereen zich aan hem aanpassen, waardoor je aanval juist zwakker werd met hem erin, ondanks zijn afmakende kwaliteiten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef TheGOAT het volgende:
Ruud, jammer dat het duo met Patrick Kluivert niet werkte. Kluivert is nog altijd topscorer met 40 doelpunten, was 27 toen hij z'n laatste wedstrijd speelde in Oranje...
Huntelaar haalt hem wel in though
Is niet z'n beste.. Het is gewoon gelul dat hij alleen maar intikkertjes maakte.quote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als dat z'n beste al is... Ik ben niet onder de indruk.
Tegen een zwak Fulhamquote:
Tijdens het ek 2008 was van nistelrooij wel erg goedquote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tegen een zwak Fulham. En zo maakte hij ze zelden. Bij PSV was dat wel anders overigens. Toen was hij veel explosiever en maakte hij zowaar loopacties en had hij oog voor een tegenstander. Bij ManU werd het een soort van krachtmens. Fergie heeft er lang over gedaan, maar toen hij noodgedwongen Saha moest inbrengen ipv VN, zag je gewoon dat het veel beter liep. Ondanks dat Saha puur als spits een veel mindere speler is.
Onder het geneuk en gemoord door was het wel een veel betere spits. Eentje die het kon op basis van talent en ervaring. VN had ook talent, maar gebruikte het niet. Werd een statische systeemvoetballer in Engeland. Het was tijdens het EK2004 eerder een beperking dan een versterking. De resultaten lieten dat ook duidelijk zien.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Kluivert was ook meer bezig met die massaverkrachtingen.
Ik vond het wel meevallen. Maakte wel een belangrijke goal tegen Rusland. Maar vooral het middenveld was sterk tijdens dat EK.quote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Tijdens het ek 2008 was van nistelrooij wel erg goed
Tja, Kluivert speelde bij Ajax en Barca, Van Nistelrooy bij PSV en Madrid. Duidelijk wie beter is dus.quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Onder het geneuk en gemoord door was het wel een veel betere spits. Eentje die het kon op basis van talent en ervaring. VN had ook talent, maar gebruikte het niet. Werd een statische systeemvoetballer in Engeland. Het was tijdens het EK2004 eerder een beperking dan een versterking. De resultaten lieten dat ook duidelijk zien.
Wat is dat nu weer voor een onzin. Overigens speelde Kluivert ook bij Milan. Dus over je feitenkennis valt sowieso wel het eea aan te merken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, Kluivert speelde bij Ajax en Barca, Van Nistelrooy bij PSV en Madrid. Duidelijk wie beter is dus.
Ik noemde niet alle clubs?quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een onzin. Overigens speelde Kluivert ook bij Milan. Dus over je feitenkennis valt sowieso wel het eea aan te merken.
Maar ik kan ook zeggen dat Kluivert een CL en UC heeft. Maar dat is een onzinnige reden om op basis daarvan te zeggen dat hij een betere speler was.
Kluivert heeft ook meer doelpunten in Oranje, en dat in een dienende rol waarin hij lange tijd in de eerste plaats niet de enige spits was, en ten tweede met de rug naar de goal speelde.
Maar ik spreek liever over de brede inzetbaarheid, de mogelijkheid om kansen te creëren, balvastheid, het kaatsen, kopkracht, snelheid, fysieke kracht van nature (VN heeft zich zwaargetraind en heeft die massa niet van nature. Bij PSV lag hij als eerste op de grond bij ieder opstootje). Kortom, technisch en als atleet gewoon beter.
Kluivert <> V. Nistelrooyquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef BrokenArrow het volgende:
Van nistelrooij was gewoon een betere spits dan Kluivert. Kluivert bleef maar teren op die ene goal tegen ac milan. Van Nistelrooij heeft ook veel meer gescoord in de CL
Bleef maar teren op die ene goal, yeah right. Hij heeft bij Oranje en Barca daarna helemaal niets meer gedaan hè?quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef BrokenArrow het volgende:
Van nistelrooij was gewoon een betere spits dan Kluivert. Kluivert bleef maar teren op die ene goal tegen ac milan. Van Nistelrooij heeft ook veel meer gescoord in de CL
Je noemde de clubs als een soort van maatstaf van hoe goed ze waren. Volgens mij kan Milan mee met dat soort namen. Wanneer je stelt van niet, heb je er geen verstand van.quote:
Je snapte mijn post niet. We zitten in het SV topic.quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bleef maar teren op die ene goal, yeah right. Hij heeft bij Oranje en Barca daarna helemaal niets meer gedaan hè?![]()
En meer gescoord, tsja, wel met een heel ander team in een andere omstandigheid. In Oranje zou je kunnen zeggen dat de omstandigheden enigszins vergelijkbaar waren, met het verschil dat VN de hele aanvoer op zich afgesteld kreeg en Kluivert niet.
Maar het aantal doelpunten zegt in het geval van een goalgetter sowieso weinig. Dat soort spitsen scoren altijd veel. Kezman scoorde meer dan wie dan ook, maar komt niet in de buurt bij ook maar een van de topspitsen die we bij PSV hebben gezien, die veel minder gescoord hebben.
[..]
Je noemde de clubs als een soort van maatstaf van hoe goed ze waren. Volgens mij kan Milan mee met dat soort namen. Wanneer je stelt van niet, heb je er geen verstand van.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
Je noemde de clubs als een soort van maatstaf van hoe goed ze waren. Volgens mij kan Milan mee met dat soort namen. Wanneer je stelt van niet, heb je er geen verstand van.
Bedoel je hier van Nistelrooij mee?quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bij PSV lag hij als eerste op de grond bij ieder opstootje). Kortom, technisch en als atleet gewoon beter.
Volkomen terecht na die wanvertoning van gisterenquote:Op maandag 9 april 2012 14:54 schreef pberends het volgende:
Goede kijkcijfers van Jack gisteren...
11. Studio Voetbal (Ned1) 766.000
Ik heb het gemist, waarom een wanvertoning?quote:Op maandag 9 april 2012 15:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Volkomen terecht na die wanvertoning van gisteren
Volgens mij bedoelt hij die inderdaad. En dat klopt toch ook? Naast zijn doelpunten (bij PSV was het overigens een heel andere spits dan bij ManU) was dat iets dat mij ook opviel.quote:Op maandag 9 april 2012 14:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedoel je hier van Nistelrooij mee?
Dat de samnestelling wat anders kan, ben ik het wel mee eens. Sowieso mensen die wat meer voorgesteld hebben in het voetbal ipv Jan van Halst die vooral open deuren in trapt en die hockey-vent. Ik zou wel eens Gullit weer aan tafel zien. Maar die kost waarschijnlijk een hoop geld en gaat liever bij de BBC zitten. Als Seedorf stopt zou dat ook wel een aardig zijn. Al gaat ook die met grote regelmaat bij de BBC zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 15:36 schreef tech4u het volgende:
Ze moeten nou echt eens wat andere gasten uitnodigen. Hugo Borst was vaak irritant, maar er gebeurde tenminste wat aan tafel.
Hoezo niet dan? Milan is toch gewoon een van de traditioneel grootste clubs van Europa?quote:
Ik ben ook benieuwd naar de Chef sport zijn visie. Al zal hij zich wel gewonnen geven en de scheidsrechters hier de schuld van gevenquote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno zal wel weer zeggen: 'Ik zie AZ nog kampioen worden'
Arno weet altijd de waarheid te omzeilen met een prachtig opgevoerd stukje.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de Chef sport zijn visie. Al zal hij zich wel gewonnen geven en de scheidsrechters hier de schuld van geven
Btw, Ronald Waterreus is wel aan de Studio Voetbal tafel degene met de meeste interlands voor Oranjequote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef TheGOAT het volgende:
De originele tafel, Jan en Jan met de kennis aan de ene kant, en de subjectieve onwetenden Waterreus en Arno aan de andere kantWordt genieten hehe
Waarom moet die man er trouwens zitten nadat ie zo partijdig overkwam en meehielp met Ten Have en Co ?quote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno zal wel weer zeggen: 'Ik zie AZ nog kampioen worden'
Waarom uberhaupt ?quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom moet die man er trouwens zitten nadat ie zo partijdig overkwam en meehielp met Ten Have en Co ?
Ja, PSV heeft weer een keer gewonnen, dus Waterreus zit er weer vol trots.quote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
Komt Waterkneus?
Ajax heeft toch gewonnen?
Oh wacht, PSV ook
Benieuwd of ze het nog over RKC gaan hebben danquote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, PSV heeft weer een keer gewonnen, dus Waterreus zit er weer vol trots.
Wij betalen nog mee aan die rotzooi ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef koemleit het volgende:
Arno Vermeulen...
dat ze niet snappen dat niemand op de mening van die man zit te wachten
En Sjek lult eroverheen en zegt dat ajax toch echt kampioen gaat worden en dat de rest zn bek moet houdenquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vermeulen zekgt dat az nog kans maakt, waterneus zegt dat psv nog kans maakt , jan zegt dat iedereen uit zn nek lult en jan2 deelt deze analyse.
Mooie faalreclame jaquote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
Zelden is de ontknoping zo spannend geweest.
Bezuinigingenquote:
Daarom zou ik echt zo hard genieten als het nog mis zou gaanquote:
Dan sta ik wel voor gek ja.quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom zou ik echt zo hard genieten als het nog mis zou gaan
maarja dat zal wel niet
Eigenlijk sinds speelronde 1 al man.quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef NLGooner het volgende:
Sorry maar sinds wanneer is ajax kampioen?
Arrogantje.quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds speelronde 1 al man.
Al 10 wedstrijden langquote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef Tyron het volgende:
Nee het ligt niet aan Ajax, maar aan de concurenten.
Net als die AZ mongol met zijn tattoo toen, priceless tochquote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan sta ik wel voor gek ja.
maar zal niet gebeuren.
Knipoogje van KNVB. Bedankt voor het kampioenschap van Ajax *wink wink*quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
2 weken maar voor die keeperschandalig.
Het heeft alleen niet zo goed gepakt op zijn slapen, waar ie het juist zo nodig heeftquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Net als die AZ mongol met zijn tattoo toen, priceless toch
Nee dit jaar geen KNJB.quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Knipoogje van KNVB. Bedankt voor het kampioenschap van Ajax *wink wink*
Watergolfquote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Oliver23 het volgende:
Heeft Waterreus zijn haar zwart geverfd?
Zo ja, dan is hij zijn zijkant vergeten
quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Oliver23 het volgende:
Heeft Waterreus zijn haar zwart geverfd?
Zo ja, dan is hij zijn zijkant vergeten
Hij heeft een klappertje in de kleedkamer liggenquote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
Vermeulen
Die man is nog zuurder dan Van Breukelen.
Hij weet niet voor wie hij moet zijn, Ajax of Twente.quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Halst is zenuwachtig aan zijn handen te zien. Komt er weer een toneelstukje aan ala Sjek van Gelder?
Vandaar dat hij er de afgelopen weken niet was..quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is er met Waterreus zijn wang(en) aan de hand? Lijkt wel alsof hij met zijn bek 1seconde op de tosti ijzer heeft gelegen.
volgens mij is dat slechte belichtingquote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is er met Waterreus zijn wang(en) aan de hand? Lijkt wel alsof hij met zijn bek 1seconde op de tosti ijzer heeft gelegen.
Je zou bijna denken dat die ploeg bovenaan staat en de grootste kans heeft om kampioen te worden..quote:
Dus de afgelopen 16 weken is het ook begonnen altijd met een kwartier over AZ?quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die ploeg bovenaan staat en de grootste kans heeft om kampioen te worden..
Hij hoopt dat ze PSV overslaan.quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef JamFlava het volgende:
Wat is er met Waterreus aan de hand?
Blijft positief over Ajax
AZ is ook geen Ajax.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus de afgelopen 16 weken is het ook begonnen altijd met een kwartier over AZ?
Nog niet toch ?quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is wel weer de kampioen van Nederland he
Meeste mensen zijn voor Ajax, kijkers willen het zien. Daarnaast grootste club van het land. En tevens nu bovenaan.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Kampioenschap is beslist.. vandaar over ajax.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jan liet zn zeepje vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Met Theo onder de douche, hij is een bonk beton..
Hij is zeker een goede mandekker ..
quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn voor Ajax, kijkers willen het zien. Daarnaast grootste club van het land. En tevens nu bovenaan.Alle ajacieden komen nu opeens ook weer boven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn voor Ajax, kijkers willen het zien. Daarnaast grootste club van het land. En tevens nu bovenaan.Ga eens terug naar je plek bij de HP helpdesk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja beneden hebben we geen pc.quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle ajacieden komen nu opeens ook weer boven..![]()
Ze hebben het weer even over Ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef muzas het volgende:
Heerenveen
Ga wel roken. Gaat het zo wel weer over Ajax.
Ah de cliche Ajax basher is er ook.quote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je plek bij de HP helpdesk.
Esteban bash zul je bedoelen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bash is alsnog wel op zijn plek.
Tsja, we staan maar 3e natuurlijk hè, plek boven Twente, PSV en Heerenveen dus snap het welquote:
Waarschijnlijk Azquote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef bjanaan het volgende:
Wie moest er dan van Arno de titel moeten pakken dan?
quote:
Ik sowieso. Hoewel het goed voor Ajax was had ik serieus medelijden dat Psv alsnog onterecht wonquote:
Een seriequote:
Keepers zijn toch altijd met rug nummer 1?quote:
Klopt, maar ze zijn familie van elkaar he, dus logisch.quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is wel faal. Ik vind hem trouwens zo lijken op Boy Waterman
Hij keept met nummer 34quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keepers zijn toch altijd met rug nummer 1?
Rugnummer ja, geen kapselnummer.quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keepers zijn toch altijd met rug nummer 1?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn familie van elkaar he, dus logisch.
Nee (stond in het AD), hij geloofde nog echt in de nummer 1 positie, daarom had hij hetquote:
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn familie van elkaar he, dus logisch.
Altijd goedquote:
Hij lag niet goed in de club oidquote:Op zondag 15 april 2012 22:39 schreef Margasul het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk die Co Adriaanse ontslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |