Roda uit altijd lastig, nu even over Ajax:quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Muto het volgende:
Over Feyenoord hebben ze het niet gehad. Even 2 seconden.
Meen je niet.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef TheGOAT het volgende:
Balotelli had ook dieprood moeten hebben, niet pas later in de wedstrijd
Maurice kan zich beter bezighouden met hoeveel zetels de PVV krijgt.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ah Maurice nog even aandacht geven, het is tenslotte ook een ajacied!!!!!!!!!
Sjek heeft weinig stof om op te fappen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Muto het volgende:
Waarom niet pas na de competitie over het EK hebben. Daar heb je 5 weken voor.
Ik huil nuquote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook te stressen omdat je geen topic hebt kunnen openen?
Jij?quote:
Ja met dank aan zijn teamgenoot die de bal terugkoptquote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef TheGOAT het volgende:
Van Persie staat al 2 of 3 wedstrijden droog, Huntelaar verdient het allang, nu helemaalKJH
nee maar ik denk dat ik het mis hebquote:
Wie wil er nou in het zinkende schip terecht komen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud had niet naar Malaga maar naar PSV moeten gaan.
Inderdaad. Gewoon even 5.5 miljoen laten liggen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud had niet naar Malaga maar naar PSV moeten gaan.
De kans is groter dat we geen kampioen worden dan dat we wel kampioen worden. Maar dat is natuurlijk bij elk team.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Haha, al die intikkertjes...
Zo afhankelijk van de aanvoer. Overschatte spits.
Lag ook vooral aan Van Nistelrooij. De eerste keer dat ze samen speelde was vooraf aan het EK2000, toen liep het nog goed. Maar bij ManU werd VN echt een goalgetter, en moest iedereen zich aan hem aanpassen, waardoor je aanval juist zwakker werd met hem erin, ondanks zijn afmakende kwaliteiten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef TheGOAT het volgende:
Ruud, jammer dat het duo met Patrick Kluivert niet werkte. Kluivert is nog altijd topscorer met 40 doelpunten, was 27 toen hij z'n laatste wedstrijd speelde in Oranje...
Huntelaar haalt hem wel in though
Is niet z'n beste.. Het is gewoon gelul dat hij alleen maar intikkertjes maakte.quote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als dat z'n beste al is... Ik ben niet onder de indruk.
Tegen een zwak Fulhamquote:
Tijdens het ek 2008 was van nistelrooij wel erg goedquote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tegen een zwak Fulham. En zo maakte hij ze zelden. Bij PSV was dat wel anders overigens. Toen was hij veel explosiever en maakte hij zowaar loopacties en had hij oog voor een tegenstander. Bij ManU werd het een soort van krachtmens. Fergie heeft er lang over gedaan, maar toen hij noodgedwongen Saha moest inbrengen ipv VN, zag je gewoon dat het veel beter liep. Ondanks dat Saha puur als spits een veel mindere speler is.
Onder het geneuk en gemoord door was het wel een veel betere spits. Eentje die het kon op basis van talent en ervaring. VN had ook talent, maar gebruikte het niet. Werd een statische systeemvoetballer in Engeland. Het was tijdens het EK2004 eerder een beperking dan een versterking. De resultaten lieten dat ook duidelijk zien.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Kluivert was ook meer bezig met die massaverkrachtingen.
Ik vond het wel meevallen. Maakte wel een belangrijke goal tegen Rusland. Maar vooral het middenveld was sterk tijdens dat EK.quote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Tijdens het ek 2008 was van nistelrooij wel erg goed
Tja, Kluivert speelde bij Ajax en Barca, Van Nistelrooy bij PSV en Madrid. Duidelijk wie beter is dus.quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Onder het geneuk en gemoord door was het wel een veel betere spits. Eentje die het kon op basis van talent en ervaring. VN had ook talent, maar gebruikte het niet. Werd een statische systeemvoetballer in Engeland. Het was tijdens het EK2004 eerder een beperking dan een versterking. De resultaten lieten dat ook duidelijk zien.
Wat is dat nu weer voor een onzin. Overigens speelde Kluivert ook bij Milan. Dus over je feitenkennis valt sowieso wel het eea aan te merken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, Kluivert speelde bij Ajax en Barca, Van Nistelrooy bij PSV en Madrid. Duidelijk wie beter is dus.
Ik noemde niet alle clubs?quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een onzin. Overigens speelde Kluivert ook bij Milan. Dus over je feitenkennis valt sowieso wel het eea aan te merken.
Maar ik kan ook zeggen dat Kluivert een CL en UC heeft. Maar dat is een onzinnige reden om op basis daarvan te zeggen dat hij een betere speler was.
Kluivert heeft ook meer doelpunten in Oranje, en dat in een dienende rol waarin hij lange tijd in de eerste plaats niet de enige spits was, en ten tweede met de rug naar de goal speelde.
Maar ik spreek liever over de brede inzetbaarheid, de mogelijkheid om kansen te creëren, balvastheid, het kaatsen, kopkracht, snelheid, fysieke kracht van nature (VN heeft zich zwaargetraind en heeft die massa niet van nature. Bij PSV lag hij als eerste op de grond bij ieder opstootje). Kortom, technisch en als atleet gewoon beter.
Kluivert <> V. Nistelrooyquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef BrokenArrow het volgende:
Van nistelrooij was gewoon een betere spits dan Kluivert. Kluivert bleef maar teren op die ene goal tegen ac milan. Van Nistelrooij heeft ook veel meer gescoord in de CL
Bleef maar teren op die ene goal, yeah right. Hij heeft bij Oranje en Barca daarna helemaal niets meer gedaan hè?quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef BrokenArrow het volgende:
Van nistelrooij was gewoon een betere spits dan Kluivert. Kluivert bleef maar teren op die ene goal tegen ac milan. Van Nistelrooij heeft ook veel meer gescoord in de CL
Je noemde de clubs als een soort van maatstaf van hoe goed ze waren. Volgens mij kan Milan mee met dat soort namen. Wanneer je stelt van niet, heb je er geen verstand van.quote:
Je snapte mijn post niet. We zitten in het SV topic.quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bleef maar teren op die ene goal, yeah right. Hij heeft bij Oranje en Barca daarna helemaal niets meer gedaan hè?![]()
En meer gescoord, tsja, wel met een heel ander team in een andere omstandigheid. In Oranje zou je kunnen zeggen dat de omstandigheden enigszins vergelijkbaar waren, met het verschil dat VN de hele aanvoer op zich afgesteld kreeg en Kluivert niet.
Maar het aantal doelpunten zegt in het geval van een goalgetter sowieso weinig. Dat soort spitsen scoren altijd veel. Kezman scoorde meer dan wie dan ook, maar komt niet in de buurt bij ook maar een van de topspitsen die we bij PSV hebben gezien, die veel minder gescoord hebben.
[..]
Je noemde de clubs als een soort van maatstaf van hoe goed ze waren. Volgens mij kan Milan mee met dat soort namen. Wanneer je stelt van niet, heb je er geen verstand van.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
Je noemde de clubs als een soort van maatstaf van hoe goed ze waren. Volgens mij kan Milan mee met dat soort namen. Wanneer je stelt van niet, heb je er geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |