Ik ken vooralsnog eigenlijk niemand die er echt last van heeft.quote:
niemand valt nog om van de honger dus zal wel meevallenquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken vooralsnog eigenlijk niemand die er echt last van heeft.
Zal wel weer bad luck brengen als je zoiets post
Is die Griek van jou inmiddels wel een beetje afgevallenquote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niemand valt nog om van de honger dus zal wel meevallen
quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Is die Griek van jou inmiddels wel een beetje afgevallen
Oe lekker, pannenkoekenquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik heb net pannekoeken gebakken, dus ik denk het niet
Nee het was echt butterschotschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en aangezien ik ALLES olijfolie bak, sorry golvert![]()
bak ik dus ook mijn pannenkoekkies in olijfolie.
Was wel effe makkelijk heur uit zo;n schudfles, gewoon effe om te ''snacken''
en mjn BMI op pijl te houden![]()
Aangezien die Griek me de hele dag met dat Tabletgeval achterna loopt heb ik overal bewijzen van![]()
Ik ging gewoon weer aan mezelef te twijfelen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
Goedemorgen! Was al naar bed gisteren.
FANN, wat giet je in de pan? Olijfolie? Het ziet er als een heel grote hoeveelheid uit namelijk.
Heb best trek in pannekoekjes maar ga op zoek naar paasstol.
Zit aan de Geertje-Wilders-thee en bedacht dat Nederlandse thee lekker is. Lees ik de verpakking, komt het gewoon uit China. Stelletje neppers.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
FANN, wat giet je in de pan? Olijfolie? Het ziet er als een heel grote hoeveelheid uit namelijk.
Zit aan de Geertje-Wilders-thee en bedacht dat Nederlandse thee lekker is. Lees ik de verpakking, komt het gewoon uit China. Stelletje neppers.
Grappig, ik wist helemaal niet dat je pannenkoeken in olijfolie kon bakken: ik dacht dat je er dan een raar smaakje aan zou krijgen. Niet dat ik ooit pannenkoeken bak, ik koop ze altijd kant en klaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]olijfolie... beetje veel ken nooit kwaad
Olijfolie zal zeker invloed hebben op de smaak, maar als je dat lekker vindt is het geen probleem, ik bak ze toch wel zelf, maar dan in de boterquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, ik wist helemaal niet dat je pannenkoeken in olijfolie kon bakken: ik dacht dat je er dan een raar smaakje aan zou krijgen. Niet dat ik ooit pannenkoeken bak, ik koop ze altijd kant en klaar
Mijn ex bakte ze altijd, zelf heb ik er nooit zin in. De voorverpakte poffertjes zijn trouwens ook heel erg lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Olijfolie zal zeker invloed hebben op de smaak, maar als je dat lekker vindt is het geen probleem, ik bak ze toch wel zelf, maar dan in de boter
Dat vonden wij ook, tot we een paar weken geleden besloten bij een echte poffertjeskraam poffertjes te gaan eten, en dan besef je ineens weer dat dat toch een heel ander verhaal is [insert water-uit-de-mond-loop-smilie]quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ex bakte ze altijd, zelf heb ik er nooit zin in. De voorverpakte poffertjes zijn trouwens ook heel erg lekker
En nu krijg ik er echt trek inquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook, tot we een paar weken geleden besloten bij een echte poffertjeskraam poffertjes te gaan eten, en dan besef je ineens weer dat dat toch een heel ander verhaal is [insert water-uit-de-mond-loop-smilie]
Weteringcircuit staat een pannekoekenhuis annex poffertjeskraam, zal wel zo'n touristtrap zijn, ben er nooit geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu krijg ik er echt trek inHelaas is hier in de buurt geen poffertjeskraam.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben als kind een keer heel erg over mijn nek gegaan na poffertjes eten.
Het is VOC-thee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
Dat heb ik met Huzarensalade, en dat moet ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben als kind een keer heel erg over mijn nek gegaan na poffertjes eten.
O jah... dat was is vergeten, een eitje is nou net het ENIGE dat ik niet bak in olijfolie,quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist tot voor kort ook niet dat je ook eitjes gewoon in olie kunt bakken.
Daar gebruikte ik altijd (vloeibaar) bakproduct voor.
altijd eerste persing, het is wel duurder, maar jah.... dat slappe aftreksel vin ik dan ook weerquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Als je het maar niet in extravierge bakt of smeert, das zonde
Ik gebruik altijd kokosnootolie voor mijn haar!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O jah... dat was is vergeten, een eitje is nou net het ENIGE dat ik niet bak in olijfolie,
dat vind ik dan raar genoeg weer vies, maar voor de rest echt ALLES, ik smeer het
zelfs in mijn haar
Owquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er bestaat geen verschil meer tussen eerste persing en de rest. Tegenwoordig bestaat er maar één persing.
klinkt ook niet slechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd kokosnootolie voor mijn haar!
De meeste olie is gecentrifugeerd zelfs, niet eens geperst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ownou ja je hebt hele lichte olijfolie en hele donkere en die donkere is lekkerderder...
en er zitten ook nogal wat prijsverschillen tussen, maar tegenwoordige hebben we de Aldi
ondekt en daar valt de prijs reuze mee, is wel eerst persing voeger.... had je i ieder geval
wel eerst en tweede persing enzo..
is dat niet meer zo dan? wist ik niet eens
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
klinkt ook niet slechtruikt zeker lekker?
Er zitten grote verschillen tussen olijfolie net als met wijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ownou ja je hebt hele lichte olijfolie en hele donkere en die donkere is lekkerderder...
en er zitten ook nogal wat prijsverschillen tussen, maar tegenwoordige hebben we de Aldi
ondekt en daar valt de prijs reuze mee, is wel eerst persing voeger.... had je i ieder geval
wel eerst en tweede persing enzo..
is dat niet meer zo dan? wist ik niet eens
Je bent duidelijk een huisvrouw van de oude stempelquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist tot voor kort ook niet dat je ook eitjes gewoon in olie kunt bakken.
Daar gebruikte ik altijd (vloeibaar) bakproduct voor.
Nee, ik maak er wel eens een haarmaskertje van en een druppie als het erg droog isquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet naar olijfolie willen ruiken.
Tussen supermarkt olie zit niet veel verschil volgens mij, maar ik ben geen expertquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe de fles erbij gepakt, er staat op:
Extra Olijfolie
Rechtstreeks verkregen uit olijven en op mechanische wijze verkregen olijfolie
van superieure kwaliteit![]()
Mengsel van olijoliën uit Griekenland en Italië.
Hoeveel die fles kost weet ik niet uit mijn hoofd maar is in ieder geval een stuk
goedkoper dan die kleine kutflessies van de AH en deze fles is 1 Liter.
Kan best hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tussen supermarkt olie zit niet veel verschil volgens mij, maar ik ben geen expert
Bij de Turk koop je van die 10 liter blikken voor weinig, volgens mij is die net zo goed als die van super
Kweet niet hoor tis behoorlijk droog daar volgens mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Olijfolie, mooi product. Als ze niet overal in Griekenland olijfolie hadden gepland dan had het tenminste nog wat vruchtbare grond gehad.
stomme Griekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Olijfolie, mooi product. Als ze niet overal in Griekenland olijfolie hadden gepland dan had het tenminste nog wat vruchtbare grond gehad.
Er is een negatieve correlatie aangetroffen tussen het aantal olijfbomen dat gepland is en de afname van de vruchtbaarheid van de bodem. Olijfbomen groeien loodrecht naar beneden met hun wortels terwijl andere bomen ook zijwaarts groeien met hun wortels. Dat heeft als gevolg dat olijfbomen geen vruchtbare grond kunnen vasthouden en is er sprake van grond-erosie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kweet niet hoor tis behoorlijk droog daar volgens mij
Keb wel is een dure fles olijfolie bij de appie gehaald die smaakte heel fris, die was goed te doen om zo te drinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In Griekenland was ooit eens een hele ouwe knar van 103 jaar ofzo en die begon
zijn dag altijd met zo'n klein ouzoglaasje met olijfolie op zijn nuchtere maag.
En die zag er nog behoorlijk gezond uit, maar daar moet ik dan weer niet aan denken
Ah, stromme griekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is een negatieve correlatie aangetroffen tussen het aantal olijfbomen dat gepland is en de afname van de vruchtbaarheid van de bodem. Olijfbomen groeien loodrecht naar beneden met hun wortels terwijl andere bomen ook zijwaarts groeien met hun wortels. Dat heeft als gevolg dat olijfbomen geen vruchtbare grond kunnen vasthouden en is er sprake van grond-erosie.
Doe jij dat ook dan zo puur drinken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb wel is een dure fles olijfolie bij de appie gehaald die smaakte heel fris, die was goed te doen om zo te drinken.
Ouwe stempel Ja, Huisvrouw Neequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een huisvrouw van de oude stempel
Ik denk dat er toch ook wel heel veel olijfoliebomen in italie, turkije enz. staanquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goede boter komt van de eerste persing van boterbloemen.
Nee, maar dippen met een vers broodje welquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij dat ook dan zo puur drinken?
Ik pleur wel overal een zooi in ook door de salade die zwemt dan in de olijfolie maar
dan sop ik er wel mijn brood in, en dan zit er ook peper en zout in dat vind ik dan wel
weer lekker, maar zo uit een glas drinken heb ik nog nooit gedaan eigenlijk.
ja dat bedoel ik dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee, maar dippen met een vers broodje wel
Ik smeer ook roomboter op brood. Minstens 80% vet anders eet ik het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ik smeer trouwens wel boter op mijn brood, maar dan weer roomboter, margarine vind
ik niet te vreten, en nee ik weeg geen 120 kg
effe kijken welke in heb weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik smeer ook roomboter op brood. Minstens 80% vet anders eet ik het niet.
ja die bakken alles in olijfolie, geeft toch een bepaald geurtjequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch ook wel heel veel olijfoliebomen in italie, turkije enz. staan
In al die landen eten ze volgens mij vaker olijfolie dan boter, denk ik toch wel
hoor![]()
Boter is echt Oud Hollandsch
Campinaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe kijken welke in heb weet ik niet uit mijn hoofd
Je hebt veel verschillende olie waar je in kunt bakken, het is een onontdekt terrein voor de Nederlander.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef golfer het volgende:
Met mijn lactose-intolerantie ben ik steeds minder echte boter gaan gebruiken en steeds meer oliën. Om te bakken vooral arachide-olie, voor salades vooral mooi olijfolie.
dat lijkt me wel lastig, wat smeer je dan op je brood ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef golfer het volgende:
Met mijn lactose-intolerantie ben ik steeds minder echte boter gaan gebruiken en steeds meer oliën. Om te bakken vooral arachide-olie, voor salades vooral mooi olijfolie.
Margarine denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat lijkt me wel lastig, wat smeer je dan op je brood ?
Iets mag pas roomboter heten als het 82% vet bevat. Zo moet datquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Campina
BOTERGOUD
ongezouten grasboter
de zachteRoomboter
quote:Boter is de gekarnde room van melk. Men spreekt ook wel van roomboter, wat een pleonasme is, aangezien boter altijd van room gemaakt wordt. De productnaam boter is beschermd en moet ten minste 82% melkvet bevatten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boter_(zuivel)
Klopt staat er ook op !quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets mag pas roomboter heten als het 82% vet bevat. Zo moet dat
Jah, da;s gewoon troepquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd niet van light-producten. Dr. Oz zegt dat als ze iets uit een product halen dat ze er dan wat anders in stoppen dat eigenlijk nog ongezonder is.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd niet van light-producten. Dr. Oz zegt dat als ze iets uit een product halen dat ze er dan wat anders in stoppen dat eigenlijk nog ongezonder is.
Let op vet zeggen ze altijd, dat doe ik dan ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wajang. Is absoluut lactosevrij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat lijkt me wel lastig, wat smeer je dan op je brood ?
dus jij eet van die light rotzooi ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Let op vet zeggen ze altijd, dat doe ik dan ook.
Ah... oké wist ik nietquote:
Nee, ik zorg dat ik genoeg vet binnenkrijg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dus jij eet van die light rotzooi ?
Hadden ze ooit bij de appiequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké wist ik nietweer iets geleerd ik geloof dat ik dat wel eens zie liggen
kan dat? verkopen ze dat gewoon bij de supermarkt?
Komt me bekend voor die naam
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ik zorg dat ik genoeg vet binnenkrijg.
Geen idee of ze die nu nog hebben. Let er eigenlijk nooit op, moet dat omega3 of cholesterol verlagende zooi hebben (doktersadvies)quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh, dan klopt het wel, dan zal ik het daar wel eens hebben gezien
Van olijfolie wordt je niet dik hoor, is gewoon gezond beter dan dat smerige frituurvet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een snelle verbranding.
Vetten zijn ideaal daarvoor.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh, dan klopt het wel, dan zal ik het daar wel eens hebben gezien
ow.. is dat een beetje te eten ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee of ze die nu nog hebben. Let er eigenlijk nooit op, moet dat omega3 of cholesterol verlagende zooi hebben (doktersadvies)
In mijn frituurpan zit ossewit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van olijfolie wordt je niet dik hoor, is gewoon gezond beter dan dat smerige frituurvet.
Ow echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze is Bluez zangeres dat ik dus ik denk het wel
Jawel, ben het inmiddels gewend hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. is dat een beetje te eten ?
Koop ik ook vaak, is plantenmargarine zonder bijsmaak ideaal om in te bakkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké wist ik nietweer iets geleerd ik geloof dat ik dat wel eens zie liggen
kan dat? verkopen ze dat gewoon bij de supermarkt?
Komt me bekend voor die naam
ah... misschien eens proberen voor mijn eitje... effe kijken hoe dat smaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koop ik ook vaak, is plantenmargarine zonder bijsmaak ideaal om in te bakken
Dat is wel een boel hoorquote:
Beter is er niet voor de frituur.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ossewit is gesmolten en gefilterd rundsvet
bleh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef Aleandra het volgende:
Krijg snaaizin van jullie!!
Ik ga een lekkere ouderwetse cake bakken met roomboter denk ik.Een keertje slecht mag bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik uit vet en olie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan niet, de mens bestaat voor het grootste gedeelte uit water
fikt goed bij de crematie, geen aanmaakblokje meer nodigquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan blijf je wel drijven, is ook wel weer handig
Vet is nodig voor de verbranding, zit je de hele dag op een stoel dan heb je niet zoveel nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan niet, de mens bestaat voor het grootste gedeelte uit water
HEHE ZEG DENK AAN JE WOORDEN!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik me afvraag.... zouden en ook nog lieve knappe vrijgezell(ig)e mannen van boven de 40 bestaan? Ik zie bijna alleen maar van die mannen die dan dik zijn en kale knar waar ze dan zo'n plukje overheen leggen. Ik word er echt misselijk van.
En dat vraag je in 40+quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik me afvraag.... zouden en ook nog lieve knappe vrijgezell(ig)e mannen van boven de 40 bestaan? Ik zie bijna alleen maar van die mannen die dan dik zijn en kale knar waar ze dan zo'n plukje overheen leggen. Ik word er echt misselijk van.
Ja nou hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HEHE ZEG DENK AAN JE WOORDEN!
* De_Kardinaal flapt haar terug over kale knikker!
Ja tuurlijk, juist daarom misschien welquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dat vraag je in 40+![]()
![]()
Daar mogen de heren zelf antwoord op geven
Ik ben geen vrijgezel meer. Maar verder niet dik of kaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
Niet echt, maar nu ik in scheiding lig en gezien mijn leeftijd en voordat ik er echt helemaal overheen ben, dan ben ik helemaal versleten of zo. kweet niet... het idee aan zulke meneren geven mij kriebels dus ik denk dat ik dan maar vrijgezel blijf voor de rest van mijn levenquote:
Ah... nee joh, ik denk dat nog zat leuke mannetjes van 40+ rondlopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet echt, maar nu ik in scheiding lig en gezien mijn leeftijd en voordat ik er echt helemaal overheen ben, dan ben ik helemaal versleten of zo. kweet niet... het idee aan zulke meneren geven mij kriebels dus ik denk dat ik dan maar vrijgezel blijf voor de rest van mijn leven
Ik ben dik en kaal en 60+quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben geen vrijgezel meer. Maar verder niet dik of kaal.
Vraag je toch of ze dat plukje willen bijknippen. Kale kop kan best leuk zijn toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
ik vind kaal helemaal niet erg eigenlijk en een beetje vlees aan die botten ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Vraag je toch of ze dat plukje willen bijknippen. Kale kop kan best leuk zijn toch?
Dat is ook weer het andere uiterste idd.... maar goed... *pieker pieker* Hoe breng ik dit zo concreet mogelijk? *pieker pieker*quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vind kaal helemaal nier erg eigenlijk en een beetje vlees aan die botten ook niet
beter dan zo'n gratepakhuis
[Singles]quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is ook weer het andere uiterste idd.... maar goed... *pieker pieker* Hoe breng ik dit zo concreet mogelijk? *pieker pieker*
Volgens mij lopen er hier wel wat los hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
Tja, ehm, komt door de titel van deze topic. nieuwe ronde nieuwe kansen... en dan ga ik, zoals een vrouw betaamd, malen/denken/piekeren
Proest, zo desperate ben ik nu ook weer niet hoor. Lig nog in scheiding, probeer mijn leven goed op te pakken zoals een 40+er betaamd en dan kijk ik wel verder... maar zat er zo even over na te denkenquote:
Gun jezelf wat geluk!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
Tja, ehm, komt door de titel van deze topic. nieuwe ronde nieuwe kansen... en dan ga ik, zoals een vrouw betaamd, malen/denken/piekeren
Zitten daar niet de hele jonkies dan, want daar heeft ze ook weer niks aan,quote:
PM DM... alles is openquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er hier wel wat los hooren het staat tenslotte in de OP
misschien ben je wel op zoek, je weetmaarnooit, dus zo gek gedacht is het niet
van je![]()
Staat je PM open?
zo niet gooi hem open zou ik zeggen
lol, ze begonnen al over een toyboy inderdaad... das best eng. Ben geen La Paayquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zitten daar niet de hele jonkies dan, want daar heeft ze ook weer niks aan,
moet ze alles weer gaan uitleggen enzomoet je ook maar zin in hebben
Jups. broodje bapao. en jij?quote:
Woon je in een vinex wijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
Niet zo bestempeld, maar je had het wel zo kunnen noemen denk ik (Almere het is)quote:
Als je om de hoek woont kan je nog mee eten ik ga nu kokenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb met een kaaskwasantje opeen bakkie koffie zou ik nog wel lusten eigenlijk...
Kom een keer naar Amsterdamquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet zo bestempeld, maar je had het wel zo kunnen noemen denk ik (Almere het is)
En dan?quote:
Waar woon je dan en wat ga je eten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je om de hoek woont kan je nog mee eten ik ga nu koken
Dat wel, kom je hier ook wel tegen hoor, maar goed. Ik ga praktisch nooit uit en heb daar ook geen echte mogelijkheden voor. Ben nu nog heerlijk mijn (eigen!!!) huis weer mooi aan het maken. Wie weet in de zomer eens flink wat terrasjes aan doen en gluren achter de grote zonnebrilquote:
Lol, jij eerst!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kan je bij hem eten
Amsterdamquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar woon je dan en wat ga je eten?
Fann eet hier al een beskuitje mee.quote:
Ja en? Voelt die niks van hoorquote:
en ik ben vegetaiërquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Amsterdam
Op het staan gebakken Franse aardappeltjes met verse spinazie en braadworst
met roomboter en hagelslag ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fann eet hier al een beskuitje mee.
Nee, met braadworstquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
met roomboter en hagelslag ?
Ga jij maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja en? Voelt die niks van hoor(tis alleen maar eten)
Neh... doe maar nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:18 schreef Karzai het volgende:
Ik kan er nu nog een vegetarische pasta van maken maar dan moet je heel snel beslissen
Nee hoor, maar de ''vrije'' vrouwen mogen de eerste keuze toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hier klinkt niet veel vertrouwen uit, maar oke
Ik heb aardbeien!quote:
Gezelligheid staat bij mij op de eerste plaatsquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de ''vrije'' vrouwen mogen de eerste keuze toch?
Jeweetmaarnooit immers. dus jij bent ook vrijgezel?
Komt dan toch goed uit?![]()
Oh, lekker (de echte Hollandse?)quote:
Da's waar !quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gezelligheid staat bij mij op de eerste plaats
Nederland (dus nachtdienst?) of buitenland?quote:
Wanneer? PM staat open hahahaquote:
Nee om een broodje te gaan smerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nederland (dus nachtdienst?) of buitenland?
Nog net niet vrij, maar dat is een papieren kwestie.. lolquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Karzai het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier allemaal "vrije vrouwen" zijn
Daarom vroeg ik het maar eventjes, anders lieg ik met mijn "lekker"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen die zijn lekker die spaanse zijn niet te nassen
Nou in ieder geval Mickeys dus, voor de rest weet ik het ook niet zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Karzai het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier allemaal "vrije vrouwen" zijn
Van mij weet je hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in ieder geval Mickeys dus, voor de rest weet ik het ook niet zeker![]()
Bij een paar weet ik het wel, maar die melden zich misschien nog![]()
Ik heb ondertussen koffie
Is dat een *meldt* ? Zo ja, dan is er dus keuze! hahahaquote:
Ik ben met DK getrouwdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat een *meldt* ? Zo ja, dan is er dus keuze! hahaha
Spaansche. Best te eten hoor!quote:
JA ! ze bestaan ! moet je wel goed zoeken maar ze zijn er welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
Maar goed... het ging om goed uitziende 40'ers, zouden die bestaan onder het gewone klootjesvolk? Daar was ik nieuwsgierig naar
Ja ehm, wistikniequote:
quote:
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
Maar goed... het ging om goed uitziende 40'ers, zouden die bestaan onder het gewone klootjesvolk? Daar was ik nieuwsgierig naar
Er schijnen ook kobolden, kabouters en reuzen te bestaan, maar heb jij er ooit eentje gezien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Laysa het volgende:
Maaruh tuurlijk zullen er aantrekkelijke 40+ bestaan
Jullie zijn wel erg kritisch, ik denk niet dat het gaat lukkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Laysa het volgende:
Maaruh tuurlijk zullen er aantrekkelijke 40+ bestaan
Je hebt ook geen Fobo slome, zo kan Mickey je niet effe zienquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie zijn wel erg kritisch, ik denk niet dat het gaat lukken
Whut, wait...jullie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie zijn wel erg kritisch, ik denk niet dat het gaat lukken
Proest. Mijn Fobo is ook gedateerd. Krijg recente foto's niet kleiner gemaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt ook geen Fobo slome, zo kan Mickey je niet effe zien
Misschien vind die mij meervoud lolquote:
Tja, deed ik de laatste keer ook, ben erg van een koude kermis nu thuis gekomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef Laysa het volgende:
ik ben trouwens gewoon voor jonger gegaan...Werkt ook prima
Nee natuurlijk niet het stikt hier van de recalcitrante pubers, je kan ook een pm sturenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt ook geen Fobo slome, zo kan Mickey je niet effe zien
Dat is die ene waar je nu van gaat scheiden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, deed ik de laatste keer ook, ben erg van een koude kermis nu thuis gekomen
jups (Zijn beslissing overigens)quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is die ene waar je nu van gaat scheiden?
Nee mijn PM zit potdichtquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet het stikt hier van de recalcitrante pubers, je kan ook een pm sturen
happelse (Kan ik de PM volplempen ondertussen (Geintjuh))quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Karzai het volgende:
Maja jullie beginnen melig te worden, ik ga eten
Laters
Ah... hoeft niet altijd aan de leeftijd te liggen natuurlijk of zat er heeeeeeeel veelquote:
Jaah jullie weten meer over me dan jullie vertellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee mijn PM zit potdicht![]()
Ik bedoel voor Mickey
eetze.. en wel weer terugkomen heh !quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Karzai het volgende:
Maja jullie beginnen melig te worden, ik ga eten
Laters
Je doet maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
happelse (Kan ik de PM volplempen ondertussen (Geintjuh))
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eetze.. en wel weer terugkomen heh !
Ik weet echt niks van jou eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaah jullie weten meer over me dan jullie vertellen
4 jaar maar hoor. Ik val gewoon op foute mannen (2 maal al grmbl)quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... hoeft niet altijd aan de leeftijd te liggen natuurlijk of zat er heeeeeeeel veel
verschil tussen?
je hoeft niet te antwoorden hoormaar dat vraag ik me dan af....
ow... 4 jaar is niks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
4 jaar maar hoor. Ik val gewoon op foute mannen (2 maal al grmbl)
Ik ook niet van jullie hoor. Alleen klein beetje van Staal maar dan houdt het ook al snel op. En dat is echt ieniemieniequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van jou eigenlijk![]()
maar dat komt misschien nog...
Mijn moeder zegt dat ik alleen nog mag trouwen als zij alles heeft goedgekeurd (if you know what I mean)quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... 4 jaar is niks.
Een foute man is klote...
Nou je weet nu eigenlijk al best een heleboel in dat uurtje, dus gaat best snel toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ook niet van jullie hoor. Alleen klein beetje van Staal maar dan houdt het ook al snel op. En dat is echt ieniemienie
eh.... ALLES ????quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik alleen nog mag trouwen als zij alles heeft goedgekeurd (if you know what I mean)
Ik probeer het hier regelmatig te volgen maar dat is soms zo lastig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou je weet nu eigenlijk al best een heleboel in dat uurtje, dus gaat best snel toch?
Alles fan! Zelfs de smaak van de braadworst!quote:
woehahaha... neuh dat ene niet (ze is 100% pot en gehuwd)quote:
ah... je hebt al een beetje ''gelurkt''quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik probeer het hier regelmatig te volgen maar dat is soms zo lastig.
en soms ook gereageerd, maar bijna niemand zag het dan. Staal zag het wel een keertje, vandaar dat ik ietsjepietsje van Staal weetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... je hebt al een beetje ''gelurkt''
gehuwd een vrouw dat toch hoop ik ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
woehahaha... neuh dat ene niet (ze is 100% pot en gehuwd)
Ik geloof dat ik je dan ook gemist hebquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en soms ook gereageerd, maar bijna niemand zag het dan. Staal zag het wel een keertje, vandaar dat ik ietsjepietsje van Staal weet
Ja gehuwd met een vrouw en tja... mijn paps heeft het condoom gesaboteerd bij de 1e eenmalige actie en daarna is er nog een keer iets geweest anders had ik niet een broertje gehadquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gehuwd een vrouw dat toch hoop ik ?![]()
en waar kom jij dan vandaangeadopteerd?
Geeft niks hoor. Ik blijf het gewoon proberen en tot nu toe redelijk gelukt vandaagquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je dan ook gemist heb
ow... maar dan is of was je moeder eigenlijk BI?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja gehuwd met een vrouw en tja... mijn paps heeft het condoom gesaboteerd bij de 1e eenmalige actie en daarna is er nog een keer iets geweest anders had ik niet een broertje gehad
Lol, mams was getrouwd met mijn paps (moetje vanwege ikke) en gescheiden in 1975 toen ze eindelijk er openlijk voor uit mocht komen dat ze pot is. Mijn vader heb ik gekend. Helaas vorig jaar overleden. Hij was ook hertrouwd maar zij is ook al overleden. Ik had dus een hele tijd geleden 3 mamma's en 1 pappa (luxe hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... maar dan is of was je moeder eigenlijk BI?
ken je je vader wel dan?
gut ik ga nu allemaal vragen stellen, omdat dat dan meteen in mijn hoofd komt,
als ik teveel vraag moet je het gewoon zeggen hoor
3 Mama'squote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, mams was getrouwd met mijn paps (moetje vanwege ikke) en gescheiden in 1975 toen ze eindelijk er openlijk voor uit mocht komen dat ze pot is. Mijn vader heb ik gekend. Helaas vorig jaar overleden. Hij was ook hertrouwd maar zij is ook al overleden. Ik had dus een hele tijd geleden 3 mamma's en 1 pappa (luxe hoor)
Ik wist niet eens wat een flick icoontje wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en hoe ik zelf nu leef... kijk maar bij flickr icoontje, zegt genoeg
Lol, nee is gewoon een online fotoboekquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga dus voortaan nu op alle flikkericoontjes klikken
Ja, ik zag het en ik heb ze allemaal bekekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, nee is gewoon een online fotoboek
overigens, het zijn 3 pagina's (nog wel)
Heb jij ook gelurktquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik zag het en ik heb ze allemaal bekeken
Ja, omdat jij het zeiquote:
Gefelicidingest en ik ook dingen doen. Dit oude wijf moet bijtijds naar bed, wekker gaat iedere werkdag om 4.45quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het zeituurlijk ga ik dan effe kijken
![]()
maar ik ben nu effe weg, ik moet mijn broer bellen want die is jarig
anders vergeet ik het weer![]()
see you leter.........
het is kwart over 8?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gefelicidingest en ik ook dingen doen. Dit oude wijf moet bijtijds naar bed, wekker gaat iedere werkdag om 4.45
Ja ehm, afwas gebeurd niet geheel vanzelf, bij jou wel? en voordat ik alle mail weer heb gelezen en bijgewerkt is het zo half 10quote:
Zand schuurt de maag!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef Karzai het volgende:
Fuck vergeten de spinazie te spoelen allemaal zand in m'n bakkes
Welke eisen waren dat? Ik heb niet alles gevolgd. En alle goeie zijn altijd bezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben 50+ voldoe aan alle eisen en ben bezet.
Zie het nu pas, sorry, maar die schijnt WEL erg goed te zijn heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weteringcircuit staat een pannekoekenhuis annex poffertjeskraam, zal wel zo'n touristtrap zijn, ben er nooit geweest
Het ging erg snel ineens maar zag er paar voorbij komen waarbij ik ineens snapte waarom mijn vrouw al bijna 30 jaar het volhoudt bij mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke eisen waren dat? Ik heb niet alles gevolgd. En alle goeie zijn altijd bezet
Smeer jij het op je huid dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van olijfolie wordt je niet dik hoor, is gewoon gezond beter dan dat smerige frituurvet.
Ja, sorry.quote:
Die is prima. Stond er in mijn jeugd ook al.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weteringcircuit staat een pannekoekenhuis annex poffertjeskraam, zal wel zo'n touristtrap zijn, ben er nooit geweest
Mijne ook. Bij Ossewit proef je in de verte ook nog een soort van bouillonsmaak.quote:
Nou eigenlijk indirect wel omdat ik olijfoliezeep gebruikquote:
Daar word je niet dik van idd. Zelfs niet als je het eet.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eigenlijk indirect wel omdat ik olijfoliezeep gebruik
http://www.olijfoliezeep.nl/c-803993/olijfoliezeep/
quote:Op woensdag 11 april 2012 01:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van idd. Zelfs niet als je het eet.
Jah weet ik veel wat jij allemaal sjouwt. Je verzuipt je pannekoeken ook in een plas olie.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou eten zou ik dan weer niet doen
het is de bedoeling dat je je ermee wast
Ja, is lekker is en zo krijg je lekker veel olijfolie naar binnenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah weet ik veel wat jij allemaal sjouwt. Je verzuipt je pannekoeken ook in een plas olie.
mwa... valt mee hoor anders was ik al moddervet geweest...quote:Op woensdag 11 april 2012 01:49 schreef Staal het volgende:
Wij van WCeend adviseren WCeend.
Je wordt er gewoon dik van hoor. Zeker met zulke grote hoeveelheden. Maar het gaat me niet aan verder.
Moet trouwens gaan snurken. Trusten.
http://www.opdieet.nl/eten.htmquote:Welke voedingsmiddelen kun je het beste eten?
Noten, vette vis, olijfolie en af en toe wat roomboter en een ei passen prima in een afslankdieet.
Oh dat is leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ging erg snel ineens maar zag er paar voorbij komen waarbij ik ineens snapte waarom mijn vrouw al bijna 30 jaar het volhoudt bij mij.
Dan voldoe je dus niet aan eis # 1: vrijgezel...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben 50+ voldoe aan alle eisen en ben bezet.
Jij hebt de leukste, ik heb de liefste.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan voldoe je dus niet aan eis # 1: vrijgezel...
Ik neem aan dat dat de enige eis is waarop Mickeys niets wil inleveren.
Ze zijn er trouwens wel, ook op FOK!
Hoewel ik de leukste al ingepikt heb, dus die is ook niet meer beschikbaar.
Foksters zitten toch alleen maar de hele dag te FOK!kenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Tarado het volgende:
Ik heb geen Fokster maar ben er wel heel blij mee hoor
Of we spelen gezellig wordfeud op de bank.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Foksters zitten toch alleen maar de hele dag te FOK!ken
Succes!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:30 schreef Verbal het volgende:
Over een halfuurtje huisje kijken...
Goedemorgen allemaal!
V.
Ik ben ouderwets, ik heb geen smartphone, scrabble zou ik wel leuk vinden om samen te doenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of we spelen gezellig wordfeud op de bank.
Leuk, succes, hopelijk is het precies naar jullie smaak.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:30 schreef Verbal het volgende:
Over een halfuurtje huisje kijken...
Goedemorgen allemaal!
V.
In de jaren zeventig en ook nog begin tachtig plempte men de nieuwbouwtuinen vol met spoorbielzen en coniferen. De meeste bielzen zijn intussen verrot en inmiddels is men de prijs die je voor die goedkope coniferen betaalt ook wel zat. Hak. Waardoor die wijken er ineens weer een stuk kaler bij liggen, mede omdat men het zo druk heeft met dat huis bij elkaar verdienen dat men zijn toevlucht neemt tot zogenaamd onderhoudsarme kattenbakgrind.quote:
Ik zei het nog zo....quote:
Ik heb juist een afkeer van die jaren 80 en later meuk die nu nog precies hetzelfde gebouwd worden; keuken aan de voorkant, en woonkamer aan de achterkant.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan erg slecht tegen bepaalde jaren 50/60 rijtjeshuizen, van die doorzonwoningen. Ik denk dat het iets is uit mijn vroege jeugd. Ik zou ook niet happy zijn met een jaren '70 huis. Dat is iets uit mijn latere jeugd.
We zijn gegaan voor een huis van voor 1900...
http://www.funda.nl/koop/(...)iependaalselaan-356/quote:
We willen het alleen op mijn salaris doen. Mijn lief werkt momenteel op invalbasis, omdat wij een ziek oud hondje hebben dat we niet alleen thuis willen laten. Maar hij heeft -helaas- niet het eeuwige leven, en dan kan zij weer meer werken.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Lienekien het volgende:
En hoe verhoudt de vraagprijs zich tot wat jullie kunnen/willen betalen?
Dat moet ik idd wél meteen hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:
Ik wel, en nog niet eens zo aan de luxe enz., maar ik merk wel aan mezelf dat het heel belangrijk is dat ik me ergens echt thuisvoel, en ik geloof niet dat dat met villa of klein huisje te maken heeft, alleen met het gevoel er op m'n plek te zijn, dat het eigen is.
Je hebt helemaal gelijk. Het ziet er uit alsof er niet veel meer aan hoeft te gebeuren!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)iependaalselaan-356/
En dit is, naast dat veel te dure andere appartement, alweer een huisje waar we allebei meteen vonden dat het goed voelde. Als een handschoen.
Wij wonen nu twee maanden jaar in een gloednieuwe huurwoning. Prachtig huisje, opgebouwd in de oorspronkelijke jaren '30-stijl uit die buurt. Veel liefde, pijn en moeite in geïnvesteerd. Maar na twee jaar wonen wij er nog steeds niet lekker. Sterker nog: wat een proletenbuurt.
Wij voelen ons er niet thuis. Dus jammer van de investering van duizenden euro's, maar ons geluk is belangrijker.
V.
Ik doe even vrij paranoia, maar wat als de verkopers googelen op hun huis en dit topic vinden?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
We willen het alleen op mijn salaris doen. Mijn lief werkt momenteel op invalbasis, omdat wij een ziek oud hondje hebben dat we niet alleen thuis willen laten. Maar hij heeft -helaas- niet het eeuwige leven, en dan kan zij weer meer werken.
Op mijn salaris kan ik, volgens internetberekeningen (die verschillen) tussen de 210 en de 235 lenen. Maar dat is zonder het voorbehoud dat ik de afgelopen 10 jaar alleen op jaarcontracten heb gewerkt. Daar hangt het vooral op.
Dus het zit ruim onder wat wij theoretisch zouden kunnen lenen, en ongeveer op wat wij maandelijks willen betalen.
V.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat dus.... ik zou m'n interesse in een huis niet op internet zetten, ik gok dat de makelaar kan zien waar de hits vandaan komen, en dan bij dit topic kan uitkomen.
Dus hup hup snel je posts editten, dat het allemaal toch een beetje tegenviel, dat huis vandaag![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe even vrij paranoia, maar wat als de verkopers googelen op hun huis en dit topic vinden?
dat zou ook nog kunnen...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat makelaars gewoon kunnen zien waar de kijkers op Funda vandaan komen, dat is een van de meest primaire dingen op websites, zien waarvandaan op de link geklikt is, en dan mag je eigenlijk hopen dat ze al zo bekend zijn met het Funda-topic op FOK! dat ze denken dat het dat topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |