Ik ken vooralsnog eigenlijk niemand die er echt last van heeft.quote:
niemand valt nog om van de honger dus zal wel meevallenquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken vooralsnog eigenlijk niemand die er echt last van heeft.
Zal wel weer bad luck brengen als je zoiets post
Is die Griek van jou inmiddels wel een beetje afgevallenquote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niemand valt nog om van de honger dus zal wel meevallen
quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Is die Griek van jou inmiddels wel een beetje afgevallen
Oe lekker, pannenkoekenquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik heb net pannekoeken gebakken, dus ik denk het niet
Nee het was echt butterschotschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en aangezien ik ALLES olijfolie bak, sorry golvert![]()
bak ik dus ook mijn pannenkoekkies in olijfolie.
Was wel effe makkelijk heur uit zo;n schudfles, gewoon effe om te ''snacken''
en mjn BMI op pijl te houden![]()
Aangezien die Griek me de hele dag met dat Tabletgeval achterna loopt heb ik overal bewijzen van![]()
Ik ging gewoon weer aan mezelef te twijfelen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
Goedemorgen! Was al naar bed gisteren.
FANN, wat giet je in de pan? Olijfolie? Het ziet er als een heel grote hoeveelheid uit namelijk.
Heb best trek in pannekoekjes maar ga op zoek naar paasstol.
Zit aan de Geertje-Wilders-thee en bedacht dat Nederlandse thee lekker is. Lees ik de verpakking, komt het gewoon uit China. Stelletje neppers.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
Goedemorgen! Was al naar bed gisteren.
FANN, wat giet je in de pan? Olijfolie? Het ziet er als een heel grote hoeveelheid uit namelijk.
Heb best trek in pannekoekjes maar ga op zoek naar paasstol.
Zit aan de Geertje-Wilders-thee en bedacht dat Nederlandse thee lekker is. Lees ik de verpakking, komt het gewoon uit China. Stelletje neppers.
Grappig, ik wist helemaal niet dat je pannenkoeken in olijfolie kon bakken: ik dacht dat je er dan een raar smaakje aan zou krijgen. Niet dat ik ooit pannenkoeken bak, ik koop ze altijd kant en klaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]olijfolie... beetje veel ken nooit kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |