Ik ken vooralsnog eigenlijk niemand die er echt last van heeft.quote:
niemand valt nog om van de honger dus zal wel meevallenquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken vooralsnog eigenlijk niemand die er echt last van heeft.
Zal wel weer bad luck brengen als je zoiets post
Is die Griek van jou inmiddels wel een beetje afgevallenquote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niemand valt nog om van de honger dus zal wel meevallen
quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Is die Griek van jou inmiddels wel een beetje afgevallen
Oe lekker, pannenkoekenquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik heb net pannekoeken gebakken, dus ik denk het niet
Nee het was echt butterschotschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en aangezien ik ALLES olijfolie bak, sorry golvert![]()
bak ik dus ook mijn pannenkoekkies in olijfolie.
Was wel effe makkelijk heur uit zo;n schudfles, gewoon effe om te ''snacken''
en mjn BMI op pijl te houden![]()
Aangezien die Griek me de hele dag met dat Tabletgeval achterna loopt heb ik overal bewijzen van![]()
Ik ging gewoon weer aan mezelef te twijfelen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
Goedemorgen! Was al naar bed gisteren.
FANN, wat giet je in de pan? Olijfolie? Het ziet er als een heel grote hoeveelheid uit namelijk.
Heb best trek in pannekoekjes maar ga op zoek naar paasstol.
Zit aan de Geertje-Wilders-thee en bedacht dat Nederlandse thee lekker is. Lees ik de verpakking, komt het gewoon uit China. Stelletje neppers.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
FANN, wat giet je in de pan? Olijfolie? Het ziet er als een heel grote hoeveelheid uit namelijk.
Zit aan de Geertje-Wilders-thee en bedacht dat Nederlandse thee lekker is. Lees ik de verpakking, komt het gewoon uit China. Stelletje neppers.
Grappig, ik wist helemaal niet dat je pannenkoeken in olijfolie kon bakken: ik dacht dat je er dan een raar smaakje aan zou krijgen. Niet dat ik ooit pannenkoeken bak, ik koop ze altijd kant en klaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]olijfolie... beetje veel ken nooit kwaad
Olijfolie zal zeker invloed hebben op de smaak, maar als je dat lekker vindt is het geen probleem, ik bak ze toch wel zelf, maar dan in de boterquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, ik wist helemaal niet dat je pannenkoeken in olijfolie kon bakken: ik dacht dat je er dan een raar smaakje aan zou krijgen. Niet dat ik ooit pannenkoeken bak, ik koop ze altijd kant en klaar
Mijn ex bakte ze altijd, zelf heb ik er nooit zin in. De voorverpakte poffertjes zijn trouwens ook heel erg lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Olijfolie zal zeker invloed hebben op de smaak, maar als je dat lekker vindt is het geen probleem, ik bak ze toch wel zelf, maar dan in de boter
Dat vonden wij ook, tot we een paar weken geleden besloten bij een echte poffertjeskraam poffertjes te gaan eten, en dan besef je ineens weer dat dat toch een heel ander verhaal is [insert water-uit-de-mond-loop-smilie]quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ex bakte ze altijd, zelf heb ik er nooit zin in. De voorverpakte poffertjes zijn trouwens ook heel erg lekker
En nu krijg ik er echt trek inquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook, tot we een paar weken geleden besloten bij een echte poffertjeskraam poffertjes te gaan eten, en dan besef je ineens weer dat dat toch een heel ander verhaal is [insert water-uit-de-mond-loop-smilie]
Weteringcircuit staat een pannekoekenhuis annex poffertjeskraam, zal wel zo'n touristtrap zijn, ben er nooit geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu krijg ik er echt trek inHelaas is hier in de buurt geen poffertjeskraam.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben als kind een keer heel erg over mijn nek gegaan na poffertjes eten.
Het is VOC-thee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 06:53 schreef Staal het volgende:
Dat heb ik met Huzarensalade, en dat moet ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben als kind een keer heel erg over mijn nek gegaan na poffertjes eten.
O jah... dat was is vergeten, een eitje is nou net het ENIGE dat ik niet bak in olijfolie,quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist tot voor kort ook niet dat je ook eitjes gewoon in olie kunt bakken.
Daar gebruikte ik altijd (vloeibaar) bakproduct voor.
altijd eerste persing, het is wel duurder, maar jah.... dat slappe aftreksel vin ik dan ook weerquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Als je het maar niet in extravierge bakt of smeert, das zonde
Ik gebruik altijd kokosnootolie voor mijn haar!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O jah... dat was is vergeten, een eitje is nou net het ENIGE dat ik niet bak in olijfolie,
dat vind ik dan raar genoeg weer vies, maar voor de rest echt ALLES, ik smeer het
zelfs in mijn haar
Owquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er bestaat geen verschil meer tussen eerste persing en de rest. Tegenwoordig bestaat er maar één persing.
klinkt ook niet slechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd kokosnootolie voor mijn haar!
De meeste olie is gecentrifugeerd zelfs, niet eens geperst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ownou ja je hebt hele lichte olijfolie en hele donkere en die donkere is lekkerderder...
en er zitten ook nogal wat prijsverschillen tussen, maar tegenwoordige hebben we de Aldi
ondekt en daar valt de prijs reuze mee, is wel eerst persing voeger.... had je i ieder geval
wel eerst en tweede persing enzo..
is dat niet meer zo dan? wist ik niet eens
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
klinkt ook niet slechtruikt zeker lekker?
Er zitten grote verschillen tussen olijfolie net als met wijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ownou ja je hebt hele lichte olijfolie en hele donkere en die donkere is lekkerderder...
en er zitten ook nogal wat prijsverschillen tussen, maar tegenwoordige hebben we de Aldi
ondekt en daar valt de prijs reuze mee, is wel eerst persing voeger.... had je i ieder geval
wel eerst en tweede persing enzo..
is dat niet meer zo dan? wist ik niet eens
Je bent duidelijk een huisvrouw van de oude stempelquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist tot voor kort ook niet dat je ook eitjes gewoon in olie kunt bakken.
Daar gebruikte ik altijd (vloeibaar) bakproduct voor.
Nee, ik maak er wel eens een haarmaskertje van en een druppie als het erg droog isquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet naar olijfolie willen ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |