Zou me niks verbazenquote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef FredVleespet het volgende:
Zou Gomes zo nog met de beker rond gaan?
PSV hoort sowieso nooit in een finale te staan. Dan weet je al wat voor wedstrijd het wordt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
Teleurstellende bekerfinale wel, maar dat was te verwachten met twee van zulke clubs.
huh?quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Best duur, 40 miljoen voor een bekertje
quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Best duur, 40 miljoen voor een bekertje
Goeie garp manquote:
Die geeft ie cadeau aan zijn tandartsquote:
Of aan Julesquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die geeft ie cadeau aan zijn tandarts
En waarom zit jij niet in het stadion?quote:
Leuk voor in de open haardquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef Rickazio het volgende:
Iedereen krijgt gratis boek mee van Hans vB
HAHA ORGINEEL MANquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En waarom zit jij niet in het stadion?
Rutte is stiekem adviseur van Heracles geworden...quote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Knaller het volgende:
Wat zal die Rutten balen zeg.
Geen prijzen in zoveel seizoenen en Cocu pakt in z'n eerste maand al de beker.
99% van deze prijs is eigenlijk van Rutten, en het komt op de CV van Cocuquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Knaller het volgende:
Wat zal die Rutten balen zeg.
Geen prijzen in zoveel seizoenen en Cocu pakt in z'n eerste maand al de beker.
Ik ben altijd in de buurt van de Arena. Sterker nog, ik kan de Arena vanaf mijn raam zienquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HAHA ORGINEEL MAN![]()
![]()
Waarom kom jij nooit in de buurt van de ArenA of Camp Nou?
En roepen dat je niet meer ajacied bent? stoer.quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de buurt van de Arena. Sterker nog, ik kan de Arena vanaf mijn raam zien
Moet ik het je nou alweer uitleggen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En roepen dat je niet meer ajacied bent? stoer.
Heracles supporter bij de 1-0quote:
Mooi, en nu voor altijd je smoel houden kut boertjequote:
club verlaterquote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi, en nu voor altijd je smoel houden kut boertje
Leg uit.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die daar kritiek op mag hebben.
Dat was Jojoortje hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die daar kritiek op mag hebben.
Jij hebt een zwak voor spelers die niet kunnen scoren?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor spelers die niet kunnen scoren?
Whuuutquote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze dat bij PSV doen vind ik dat helemaal geen probleem nee.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoort de laatste tijd echt nauwelijks meerquote:
zoekeenlevenquote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef zoekeenleven het volgende:
wat ben ik blij dat die randebiel van een pieters niet bij feyenoord speelt
Whuuuuuuuuuuuuutquote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoort de laatste tijd echt nauwelijks meer
Ditmaal heeft ie er echt z'n tanden in gezet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoort de laatste tijd echt nauwelijks meer
Goede naam wel, Nelom is wereldtopquote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef zoekeenleven het volgende:
wat ben ik blij dat die randebiel van een pieters niet bij feyenoord speelt
Trek de statistieken er maar op na.quote:
Nee idd, daar zitten ze nooit.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk dat publiek daar achterNooit zoiets gezien in de Kuip.
Emanuelson speelt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Pieters gaat zo onvoorstelbaar hard falen deze zomer dat hij straks door heel het land uitgekotst wordt. Ook wat waard.
Inderdaad. Die triangeljosti's zitten er meestal maar 1 keer per seizoen. Dan is het trouwens ook nooit uitverkocht, net als nu.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk dat publiek daar achterNooit zoiets gezien in de Kuip.
Ja, was weinig sfeervol.quote:Op zondag 8 april 2012 20:11 schreef Hathor het volgende:
Was dit voor heracles de wedstrijd van de eeuw? Sorry hoor, maar wat een kutsupporters heb je dan die bij een achterstand de kaken stijf op elkaar houden en een beetje met een lang gezicht doodstil naar het veld zitten te staren.
Sowieso sfeerloze wedstrijd met twee teams die vanuit de defensie speelden. Bekerfinale-onwaardig.quote:Op zondag 8 april 2012 20:11 schreef Hathor het volgende:
Was dit voor heracles de wedstrijd van de eeuw? Sorry hoor, maar wat een kutsupporters heb je dan die bij een achterstand de kaken stijf op elkaar houden en een beetje met een lang gezicht doodstil naar het veld zitten te staren.
MarkoAlmeloquote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Heracles heeft ook geen supporters maar fans
Tja veel gloryhunters die een keer meegaan, krijg je dit.quote:Op zondag 8 april 2012 20:11 schreef Hathor het volgende:
Net als jij bij ongeveer elke wedstrijd van Ajax of niet?quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou dan ook in een kroeg moeten zitten nu.
Wil je SCC Ajax?quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als jij bij ongeveer elke wedstrijd van Ajax of niet?
Ajax - Real Madrid 2xquote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als jij bij ongeveer elke wedstrijd van Ajax of niet?
Wow, wat een lijst. Vertel me meer.quote:Op zondag 8 april 2012 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax - Real Madrid 2xAjax - Twente
Ajax - Feyenoord
Dries Mertens heeft dit geplaatst ?quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ga alleen naar Ajax - PSV, want de rest boeit me niet, als we geen kampioen worden dump ik mijn CC en SCC ook.quote:
Ben totaal niet rijk. En studeer ookquote:Op zondag 8 april 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet zo rijk als jij, en studeren nog
quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb tentamensquote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben wel rijk en ik ga alsnog niet, beetje lopen zingen en aanmoedigenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
Helaas. Jij wel neem ik aan, gezien je totale gebrek aan gevoel voor de Nederlandse taal?quote:
Nope.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MBO studie waarbij je 1 uur in de week naar school moet ja
Eens. Maar de echte topwedstrijden moet ik bij zijnquote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel rijk en ik ga alsnog niet, beetje lopen zingen en aanmoedigenOp tv is veel lekkerder man.
Fok taal en studie taal is bij mij niet hetzelfde.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas. Jij wel neem ik aan, gezien je totale gebrek aan gevoel voor de Nederlandse taal?
Wie wil nou niet 90 minuten lang "come on psv, come on psv" zingen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel rijk en ik ga alsnog niet, beetje lopen zingen en aanmoedigenOp tv is veel lekkerder man.
Gast je hebt zelf 27.000 posts manquote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hahahaha lassen ofzo iets.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MBO studie waarbij je 1 uur in de week naar school moet ja
Of 'Go AZ, go AZ "quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wie wil nou niet 90 minuten lang "come on psv, come on psv" zingen?
Of hij leert heel makkelijk, of weet alles al.quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, zal vast niet net als mijn studie zijn, anders zou het jou ook niet lukken
Jij hebt de SC nog niet ontdekt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast je hebt zelf 27.000 posts man
Overigens had ik nu anders in de kuip gezetenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha lassen ofzo iets.
Hij wordt een havenslaaf.
Zou kunnen, slimme jongen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of hij leert heel makkelijk, of weet alles al.
Sommigen kunnen meer dingen tegelijk, jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever gesprekken in de normale wereld.
laat hem maar. wss krijgt hij nachtmerries van Ajaxquote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sommigen kunnen meer dingen tegelijk, jij blijkbaar niet.
Zou ik ook krijgen, 31 is een angstaanjagend getal.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem maar. wss krijgt hij nachtmerries van Ajax
quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem maar. wss krijgt hij nachtmerries van Ajax
Die Marlou he...quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Om te bewaren voor de toekomstige generatie:
[ afbeelding ]
Door Marlouquote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Ook 2 keer die fout makenquote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, ze weet gewoon niet beter, herhalingsfout.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het plaatje naast haar:quote:Op zondag 8 april 2012 20:26 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat Marlou het nichtje is van Mertens. De fout is dus best wel te begrijpen.
Hij kan praten!quote:
Rutten 2.0 voetbal. Ik hoop dat ze ook na dit seizoen blijven.quote:
Hij is idd gwn precies zoals rutten.quote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten 2.0 voetbal. Ik hoop dat ze ook na dit seizoen blijven.
Ze zijn zelfs nog een tikkeltje erger.quote:
is toch 37 miljoenquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs nog een tikkeltje erger.![]()
Briljant toch, 30 miljoen laten verdampen door dit soort prutsers.
Nee was tussen 80 en 90miljoen.quote:
Sowieso, de subisidieboertjes konden niet eens uitverkopen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Grifte het volgende:
Van Gangelen met z'n volle Kuip, alle 4 de hoeken waren leeg man
Amsterdamse telling.quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Grifte het volgende:
Van Gangelen met z'n volle Kuip, alle 4 de hoeken waren leeg man
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162695quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ben wel benieuwd hoe PSV het volgend jaar financieel gaat redden, en óf ze het redden..
Jep, maar in tegenstelling tot Ajacieden blijf ik achter m'n club staanquote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Gewoon van de beurs.
Groningen doet t goed btw.
Inderdaad. Heeft zich ook goed ontwikkeld bij PSV. Schiet de kansen nu nog harder naast en loopt zich nog sneller vast met de bal.quote:Op zondag 8 april 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Wint Wijnaldum toch eens een keer wat in de Kuip
U mad?quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft zich ook goed ontwikkeld bij PSV. Schiet de kansen nu nog harder naast en loopt zich nog sneller vast met de bal.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: http://m.lockerz.com/s/199696578
Totaal niet. Toch mooi veel te veel geld gekregen van de gemeente Eindhoven voor mr. Oogklep.quote:
Waarom word jij niet gewoon voor Feyenoord?quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Smit natuurlijk hopen op plek 1 of 2 voor PSV.
Wordt natuurlijk ingenomen door Ajax en Feyenoord.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Smit natuurlijk hopen op plek 1 of 2 voor PSV.
Wordt natuurlijk ingenomen door Ajax en Feyenoord.
Alleen omdat ik zeg dat Feyenoord 2e wordt moet ik voor Feyenoord worden?quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom word jij niet gewoon voor Feyenoord?
Je hebt ook een zwak voor Feyenoordquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zeg dat Feyenoord 2e wordt moet ik voor Feyenoord worden?![]()
Ik verwacht - en dat heb ik ook helemaal uitgeschreven in berekening- dat Feyenoord 2e wordt. Mag ik me soms niet vast houden aan een voorspelling?
Ik vind het knap dat ze het zo goed doen zonder een enkele cent uit te geven. Dat vind ik knap. En dat soort clubs moet je koesteren. Of het nou je aartsrivaal is, of niet.quote:
Je zit vaker het Feyenoord topic dan dat van Ajax, je hebt meer Feyenoord matties dan Ajax matties.quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zeg dat Feyenoord 2e wordt moet ik voor Feyenoord worden?![]()
Cocuquote:Cocu: 'Wij worden sowieso eerste of tweede in de competitie'
Evenals bij de spelers van PSV leeft ook bij Phillip Cocu het gevoel dat de bekerwinst niet geheel op zijn conto te schrijven is. Fred Rutten, die ruim een maand geleden het veld moest ruimen, kreeg ook de nodige lof toegezwaaid. “Ik ben niet bezig met het feit dat het mijn eerste prijs is als trainer. Het is net zo goed de prijs van Fred Rutten en Erik ten Hag”, zei de interim-trainer na afloop van de 3-0 zege op Heracles Almelo.
Cocu was bijzonder in zijn nopjes met de instelling waarmee zijn spelers zondag op het veld verschenen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de belangrijke wedstrijd bij Ajax van twee weken terug, stond er een team dat wilde knokken voor iedere centimeter. “Op de trainingen merkte ik al dat deze finale belangrijk was. Ze wilden écht winnen. Dit is de kans op een titel, dan moet je er altijd voor gaan.”
De voormalig international beloofde collega Peter Bosz van Heracles dat PSV er alles aan zal doen om bij de beste twee te eindigen in de competitie, zodat de Almeloërs alsnog in aanmerking komen voor Europees voetbal. “We moeten van Peter vooral ook zo door gaan in de competitie, want als wij eerste of tweede worden, dan gaat Heracles Europa in. Maar dat zullen we sowieso doen.”
Gaat wel rond de 30 miljoen kostenquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik lees over dat ajax van de beurs gaat? Daar is toch goed. Pijlen weer gewoon op het voetbal richten.
Mertens-achtige uitspraken hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CocuDenken dat PSV nog kampioen wordt
Wat is een afeer?quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/video/36035(...)afeer-in-almelo.html
3:05
quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heb je ermee gedaan? Nieuwe spelers gehaald? O wacht..quote:Op zondag 8 april 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal niet. Toch mooi veel te veel geld gekregen van de gemeente Eindhoven voor mr. Oogklep.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan? Nieuwe spelers gehaald? O wacht..
In welke zin zegt hij dat er in de titel staatquote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CocuDenken dat PSV nog kampioen wordt
Het is toch gewoon een feit dat na Ajax, Feyenoord de club met de meeste beleving is? Ik bedoel er lopen heel wat ramdebielen rond maar het is wel een echte voetbalclub met een mooie historie.quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom word jij niet gewoon voor Feyenoord?
"Fucking KUT Toivonen"quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Wat lul je nou met je ramdebielenquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit dat na Ajax, Feyenoord de club met de meeste beleving is? Ik bedoel er lopen heel wat ramdebielen rond maar het is wel een echte voetbalclub met een mooie historie.
Het kampioenschap hoort tussen Ajax en Feyenoord te gaan met incidenteel een provincie clubje (AZ, Twente of PSV).
Als hij het over Feyenoord had, heeft hij volkomen gelijk. Van dichtbij meegemaakt dat de 'harde kern' daar uit hersenloze mongolen bestaat die liever anderhalf uur naar het publiek van de tegenstander schreeuwen dan dat ze hun club aanmoedigen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je ramdebielen
Poehpoeh dan heb je een leuke competitie.quote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit dat na Ajax, Feyenoord de club met de meeste beleving is? Ik bedoel er lopen heel wat ramdebielen rond maar het is wel een echte voetbalclub met een mooie historie.
Het kampioenschap hoort tussen Ajax en Feyenoord te gaan met incidenteel een provincie clubje (AZ, Twente of PSV).
Jammer man. Iedereen van VBL had het je van harte gegund.quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jammer jammer. Maar psv heeft meer dan terecht gewonnen. Nu net vertrokken uit Rotterdam
quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer man. Iedereen van VBL had het je van harte gegund.
Zat geen seconde in dat Heracles voor een verassing zal zorgen.
Kweet niet. Ze hadden wel kansen maar de afronding was er niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer man. Iedereen van VBL had het je van harte gegund.
Zat geen seconde in dat Heracles voor een verassing zal zorgen.
Trotse 2e plek.quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Het is een mooie dag geweest
Tof dat ik een dit een keer mee mocht maken.
Je hebt van die gasten die vaak onder invloed wat van het padje zijn, maar dat heb je bij wel meer clubs en zeker ook bij Ajax. Maar dat is een klein gedeelte van de 45.000 die op de tribune zitten.quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als hij het over Feyenoord had, heeft hij volkomen gelijk. Van dichtbij meegemaakt dat de 'harde kern' daar uit hersenloze mongolen bestaat die liever anderhalf uur naar het publiek van de tegenstander schreeuwen dan dat ze hun club aanmoedigen.
Ik heb een grafhekel aan die lampjes, maar ze waren gewoon oppermachtig. Vooral de 2 backs van Heracles werden continu voorbij gelopen. Het was schrijnend om te zienquote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kweet niet. Ze hadden wel kansen maar de afronding was er niet.
Natuurlijk, er zijn genoeg Feyenoord supporters die normaal doen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je hebt van die gasten die vaak onder invloed wat van het padje zijn, maar dat heb je bij wel meer clubs en zeker ook bij Ajax. Maar dat is een klein gedeelte van de 45.000 die op de tribune zitten.
Niks aan toe te voegenquote:
Kut Toivonen! Niet zozeer om die goal maar om die actiequote:
Ja ik heb het niet gezien. Ik zag alleen dat Overtoom van het veld gedragen werdquote:Op maandag 9 april 2012 00:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kut Toivonen! Niet zozeer om die goal maar om die actie
Geloof mij maar dat het donkerrood was.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet gezien. Ik zag alleen dat Overtoom van het veld gedragen werd
Ik zag t jaquote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso, waarom zou je zo met je vingertje voor je mond langs het publiek lopen. Tegen Heracles fucking Almelo![]()
![]()
Triest mannetje.
Maar dit soort irritante mannetjes maken je wel kampioenquote:Op maandag 9 april 2012 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zag t ja
En ik zag ook de overtreding van toivonen![]()
Heb je ook meegemaakt dat het stadion letterlijk aan het mee veren is? De eerste keer dacht ik dat het stadion op het punt stond om in te stortenquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Trouwens tof stadion de kuip
Goed geregeld alles daar
Voel je eigenlijk alleen op de tweede ring.quote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ook meegemaakt dat het stadion letterlijk aan het mee veren is? De eerste keer dacht ik dat het stadion op het punt stond om in te storten
Mooi he De Kuipquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Trouwens tof stadion de kuip
Goed geregeld alles daar
De Arena voelt toch een stuk steviger aanquote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Voel je eigenlijk alleen op de tweede ring.
En het zou nog veel gevaarlijker zijn als dat niet het geval was.
De arena is dan ook een betonnen bak zonder enige uitstraling.quote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Arena voelt toch een stuk steviger aan
Haha jaquote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ook meegemaakt dat het stadion letterlijk aan het mee veren is? De eerste keer dacht ik dat het stadion op het punt stond om in te storten
Ik zat in vak U. Goed zicht!quote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi he De Kuip![]()
Welk vak stond je? Zat de sfeer er wel een beetje goed in? Op tv hoorde je vrij weinig uit het stadion, kan ook dat ze stadionvolume laag hadden staan.
Ze hadden de Meer nooit moeten slopenquote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De arena is dan ook een betonnen bak zonder enige uitstraling.
Ookquote:
Jijquote:Op maandag 9 april 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hadden de Meer nooit moeten slopen![]()
Op dat veld stond iedere tegenstander bij aanvang al 1-0 achter
VBL internetz hoolie'squote:
Eindhoven is ook het mooiste wat er is, waarom zou je daar weg willen?quote:Op maandag 9 april 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent nooit buiten Eindhoven geweest, dus sssssht.
Heb je ff?quote:Op maandag 9 april 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindhoven is ook het mooiste wat er is, waarom zou je daar weg willen?
De ArenA voel je ook bewegen als zuid2 staat te springen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 9 april 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De stank komt bij Eindhoven anders uit alle hoeken en gaten.quote:Op maandag 9 april 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
De stank komt bij Eindhoven anders uit alle hoeken en gaten.
Hallo!quote:Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
we hebben weer een 12 jarig kindje in ons midden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |