quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
Ik heb tentamensquote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou dan ook in een kroeg moeten zitten nu.
Ik ben wel rijk en ik ga alsnog niet, beetje lopen zingen en aanmoedigenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
Helaas. Jij wel neem ik aan, gezien je totale gebrek aan gevoel voor de Nederlandse taal?quote:
Nope.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MBO studie waarbij je 1 uur in de week naar school moet ja
Eens. Maar de echte topwedstrijden moet ik bij zijnquote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel rijk en ik ga alsnog niet, beetje lopen zingen en aanmoedigenOp tv is veel lekkerder man.
Fok taal en studie taal is bij mij niet hetzelfde.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas. Jij wel neem ik aan, gezien je totale gebrek aan gevoel voor de Nederlandse taal?
Wie wil nou niet 90 minuten lang "come on psv, come on psv" zingen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel rijk en ik ga alsnog niet, beetje lopen zingen en aanmoedigenOp tv is veel lekkerder man.
Gast je hebt zelf 27.000 posts manquote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou dan ook in een kroeg moeten zitten nu.
Hahahaha lassen ofzo iets.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MBO studie waarbij je 1 uur in de week naar school moet ja
Of 'Go AZ, go AZ "quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wie wil nou niet 90 minuten lang "come on psv, come on psv" zingen?
Of hij leert heel makkelijk, of weet alles al.quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, zal vast niet net als mijn studie zijn, anders zou het jou ook niet lukken
Jij hebt de SC nog niet ontdekt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast je hebt zelf 27.000 posts man
Overigens had ik nu anders in de kuip gezetenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha lassen ofzo iets.
Hij wordt een havenslaaf.
Zou kunnen, slimme jongen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of hij leert heel makkelijk, of weet alles al.
Sommigen kunnen meer dingen tegelijk, jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever gesprekken in de normale wereld.
laat hem maar. wss krijgt hij nachtmerries van Ajaxquote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sommigen kunnen meer dingen tegelijk, jij blijkbaar niet.
Zou ik ook krijgen, 31 is een angstaanjagend getal.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem maar. wss krijgt hij nachtmerries van Ajax
quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem maar. wss krijgt hij nachtmerries van Ajax
Die Marlou he...quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Om te bewaren voor de toekomstige generatie:
[ afbeelding ]
Door Marlouquote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Om te bewaren voor de toekomstige generatie:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |