Jep, maar in tegenstelling tot Ajacieden blijf ik achter m'n club staanquote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Gewoon van de beurs.
Groningen doet t goed btw.
Inderdaad. Heeft zich ook goed ontwikkeld bij PSV. Schiet de kansen nu nog harder naast en loopt zich nog sneller vast met de bal.quote:Op zondag 8 april 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Wint Wijnaldum toch eens een keer wat in de Kuip
U mad?quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft zich ook goed ontwikkeld bij PSV. Schiet de kansen nu nog harder naast en loopt zich nog sneller vast met de bal.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: http://m.lockerz.com/s/199696578
Totaal niet. Toch mooi veel te veel geld gekregen van de gemeente Eindhoven voor mr. Oogklep.quote:
Waarom word jij niet gewoon voor Feyenoord?quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Smit natuurlijk hopen op plek 1 of 2 voor PSV.
Wordt natuurlijk ingenomen door Ajax en Feyenoord.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Smit natuurlijk hopen op plek 1 of 2 voor PSV.
Wordt natuurlijk ingenomen door Ajax en Feyenoord.
Alleen omdat ik zeg dat Feyenoord 2e wordt moet ik voor Feyenoord worden?quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom word jij niet gewoon voor Feyenoord?
Je hebt ook een zwak voor Feyenoordquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zeg dat Feyenoord 2e wordt moet ik voor Feyenoord worden?![]()
Ik verwacht - en dat heb ik ook helemaal uitgeschreven in berekening- dat Feyenoord 2e wordt. Mag ik me soms niet vast houden aan een voorspelling?
Ik vind het knap dat ze het zo goed doen zonder een enkele cent uit te geven. Dat vind ik knap. En dat soort clubs moet je koesteren. Of het nou je aartsrivaal is, of niet.quote:
Je zit vaker het Feyenoord topic dan dat van Ajax, je hebt meer Feyenoord matties dan Ajax matties.quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zeg dat Feyenoord 2e wordt moet ik voor Feyenoord worden?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |